מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

אני יודע בוודאות מי ינצח בבחירות 2020

הקדמה רוחנית קצרה

אני חושב שכבר כולם יודעים שמחשבה יוצרת מציאות וכבר כתבתי שבמקום בו נמצאת המודעות – לשם זורמת האנרגיה, ושהצעד הראשון להצלחה, הוא תחילה היכולת שלנו לראות את ההצלחה מתרחשת בדמיון שלנו.

מי שקרא את המאמרים שלי יודע שבקלפי טארוט יסוד המים מיוצג על-ידי הגביע וזאת כיוון שהגביע המצויר בקלפים אלו מכיל לא מים, כי אם שפע. אולי אני מחדש לכמה מכם, אולם אני מאמין שרבים יודעים שלא בכדי אנו מורכבים בעקר ממים. כיוון שהחיה האנושית, היא בפועל כלי כיבול של שפע.
אני חושב שבכול מקום תמצאו את העיקרון האומר שהחיים הרבה יותר טובים מכפי שנדמה לנו כי כל שנרצה ונבקש, היקום יימצא דרך למלא אחר בקשתנו.

אבל יחד עם זאת, כשנכנסות למרחב המודעות שלנו מחשבות שליליות, מאותן הסיבות, נפלאות ככל שיהיו,  כשאנו חושבים את אותן מחשבות שליליות, אנו עלולים למצוא את העצמנו עומדים מול הדבר שממנו אנו חוששים. אם נחשוב שהבוס לא ייתן לנו קידום, או שהדייט לא יהיה מוצלח, היקום ימלא אחר מבוקשנו, ואכן נמצא את עצמנו מול אותן חוויות בלתי נעימות.

ונקודה חשובה אחרונה שאני רוצה להציג, לפני שאנו הולכים לבחירות, היא העובדה שכשהתודעה שלנו רושמת לעצמה כישלון, אנו מעוררים עקרון רוחני שנקרא קארמה. גם מנגנון זה אינו שלילי, ומטרתו היא למשוך אל חיינו עוד ועוד שיעורים דומים לשיעור בו נכשלנו, וזאת כדי שנוכל לגבור על הבעיה שהובילה אותנו לטעות, לתקן את הכשל.

הסיבה הרוחנית שבגללה כולם צריכים להצביע

ואיך זה קשור לשאלה מי ינצח בבחירות?
ובכן זה מאד קשור, במיוחד עבור מי שאינו מצביע.

היקום מנסה למלא אחר המשאלות שלנו, אולם זה יהיה מאד קשה עבורו אם אנו לא מראים לו מה שאנו רוצים. כשדבר לא מצליח לנו בחיים לרוב, זה לא כיוון שהיקום מנסה "להתנכל" לנו, אלא כיוון שהעברנו את המסר הלא נכון.

ולא להצביע בבחירות זהו מסר מאד שלילי.

לא להצביע בבחירות, או לשים פתק לבן, זהו מסר שלילי לא רק כלפי מערכת הבחירות או המדינה שלנו, אלא כלפי היקום שרושם את כל הבקשות שלנו, מוזרות ככל שיהיו, ומחזיר לנו את זה בצורה של קארמה.
וכשאנו לא מצביעים – מה אנו בעצם אומרים?
שאנו מעדיפים שיחליטו בשבילנו!
שהדעה שלנו לא באמת חשובה!
שלא ממש אכפת לנו איך יראה העתיד שלנו!
שאני לא רוצה לקחת אחריות על החיים שלי!

ובכן… יש לי בשורות רעות. אם לא נצביע – נקבל מהיקום את כל הבקשות המוזרות האלו….

ההחלטה שלא לבחור היא סימפטום המעיד על תחושת כישלון, על אכזבה עמוקה ועל חוסר אמון. למרות שזה לא נראה כך, הימנעות מלבחור זו פעולה הרסנית, המעידה על נטייה פנימית שלא קשורה רק לבחירות.
האם אתם באמת רוצים שכך יראו החיים שלכם בארבע השנים הבאות שלכם? שלא יתחשבו בדעתכם, שיחליטו בשבילכם? האם באמת לא אכפת לכם איך יראה העתיד שלכם? ולא, אני לא כבר מדבר על פוליטיקה. התשובה של היקום לא תגיע מתחום הפוליטיקה כי קארמה קשורה לשיעורים והשיעורים יבואו בכול תחומי החיים, דווקא במקום בו הכי קשה לנו.

להצביע נכון

אבל כאן זה לא נגמר, כיוון כשכמצביעים שחשוב גם שנעשה את זה נכון!
ואיך עושים את זה לא נכון? כשלא מצביעים עם הלב.

לא להצביע בבחירות, או לשים פתק לבן, זהו מסר שלילי לא רק כלפי מערכת הבחירות או המדינה שלנו, אלא כלפי היקום שרושם את כל הבקשות שלנו, מוזרות ככל שיהיו, ומחזיר לנו את זה בצורה של קארמה.

יש רבים שמצביעים למועמד מסויים כי כך המכרים שלהם מצביעים, יש כאלו שכך רגילים שנים, שהולכים אחרי הזרם, או שמאמינים שפשוט אין ברירה.
ושוב אשאל את אותם מצביעים – איזה מסר אתם מעבירים ליקום. מה אתם חושבים שתקבלו בחזרה. ואם יש לכם ילדים – איזה מסר אתם נותנים לילדים שלכם? ללכת אחרי כולם? לא להביע את הדעות שלהם? שכשאין ברירה מוותרים?

יש הרבה מועמדים שלצערי פשוט לא אומרים את דעתם ובמפגין לא רוצים להתחייב על דרך מסוימת. גם במקרה זה, במידה מסוימת, זו קארמה רעה להצביע להם.
אותן מועמדים "בונים" על כך שהמצביעים שלהם יהיו נאמנים עיוורים ולוקחים כמובן מאיליו את הבוחר מתוך ידיעה ברורה שדעתו לא רלוונטית.
לפני שאתם מצביעים תחשבו – האם כך הייתם רוצים את השותפים לחיים שלכם בארבע השנים הקרובות? האם אתם רוצים שייקחו אתכם כמובן מאיליו, שלא ממש ישתפו אתכם בתוכניות שלהם.
האם כך אתם רוצים שתראה הזוגיות שלכם? שכך יראה הבוס בעבודה?

דמוקרטיה זה אומר שהקול של כולם נשמע, ושכול אחד מצביע עבור מי שהוא מאמין שהוא יכול לקדם את הדעה שלו. אבל לצערי כבר זמן רב שזה לא כך, והפוליטיקה בישראל בהרבה מקרים אינה יודעת להעריך את הקול של הבוחר. ומדוע? כיוון שאנו נותנים לזה לקרות כך. במקרים רבים אנשים לא באמת מצביעים כדי להגיד מה שהם חושבים, אלא נכנסים לשיקולים פוליטיים. יש כאלו שאומרים: "אני אצביע למועמד ההוא כי כך אני מאזן את הכוחות, כי אני רוצה לחזק מפלגה מסויימת (או לחזק מפלגה קטנה), ואפשר למצוא הרבה התחשבנויות כאלו.

אבל… בואו נשאיר את השיקולים האלו לפוליטיקאים. התפקיד שלנו הוא להראות למערכת הבחירות (וליקום) מה אנחנו באמת רוצים שיקרה כאן. התפקיד שלנו הוא לספר מה אנו צריכים, ואם זה לא קורה, לתת בפעם הבאה את המנדט שלנו, את הכוח העצום שלנו, למועמד אחר.
יש מועמדים שכל-כך בונים על השם שלהם שמראש הם אפילו לא טורחים לתת כבוד לבוחרים שלהם ולספר להם במה הם מאמינים או מה הם מתכוונים לעשות.
אבל אם נצביע מהלב ונראה למועמדים מה אנו רוצים שיקרה ומה אנו חושבים על הביצועים שלהם – המערכת תעבוד טוב יותר.

מי ינצח בבחירות 2020 ?

התשובה היא שהמנצחים הגדולים יהיו אלו שיצביעו.
גם אם המועמד או הסיעה שרצינו לא יזכו, בכול זאת זכינו ובגדול. קודם כל כיוון שמבחינה פוליטית נתנו מנדט למי שאנו חושבים שמייצג אותנו, כדי שיפעל למענינו, וזהו ניצחון לא קטן. גם באופוזיציה אפשר להעלות חוקים או להתנגד לחוקים שאנו לא מאמינים בהם.
אבל הניצחון הגדול הוא בכך שהצגנו בצורה ברורה מאד ליקום מה אנו רוצים, והיקום ימצא את הדרך לתת לנו את זה.

אז יאללה צאו להצביע, תראו ליקום מה אתם רוצים. תראו לו שאתם לא מוכנים לעבור עוד ארבע שנים של שיעורים בחיים.

בחירות טובות…

שגיא

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

16 thoughts on “אני יודע בוודאות מי ינצח בבחירות 2020”

  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שגיא אין במי לבחור למרות שאצביע השאלה הגדולה היא במי נבחר כראש ממשלתנו

  2. שגיא היקר, המאמר מעניין.
    איך משדרים לייקום את הרצונות שלנו כדי שיתגשמו?
    תודה

  3. אני מצטערת, שגיא, אבל אני תמיד הצבעתי ועכשיו ממש אין לי חשק ואני תמיד הצבעתי לפי הלב שלי והחיים שלי קשים, כך שאני לא כ"כ מסכימה..לצערי.

  4. זהבה גורן

    משום מה, נשמטה ההודעה האחרונה [אתמול] ששלחת אלי, אשמח לקבלה שנית
    זהבהגורן

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שגיא, הסכמתי והתחברתי לכל מילה. אני גם רואה זאת כלקחת אחריות על עצמינו ועל חיינו בכך שאנו הולכים לבחור או בכלל בכל דבר אחר בחיים. חשוב לדעתי מאד להצביע כי איך אומרים? "מי שמצביע משפיע", ולא רק בבחירות אלא בכל דבר בחיים…
    נהנתי לקרוא את המאמר המקסים 🙂
    מאיה.

  6. סלי נורדין

    שגיא, תודה על ההארה הנפלאה, שנגעה אצלי במרכז המודעות ועשתה נפלאות,
    אוהבת לקרוא תמיד את שאתה כותב ממקום אמיתי ונקי,
    תודה על הכל !!! סלי

  7. אתי בן מאיר

    לדעתי, ביקום כבר הוחלט מי יבחר עוד לפני הבחירות…המחשבה אומנם יוצרת מציאות
    לפעמים חיובית ודמוקרטית או שלילית, וגם אשליה קולקטיבית האומרת מי שמצביע משפיע… המסקנה ,כולנו רוצים ממשלה עם החלטות מקדמות ושוויון צודק,,,הבחירות נותנות לנו הרגשה מסקרנת של יחד לכל האופטימיים שביננו…בתקווה שהחלטנו נכונה במה ובמי לבחור…את התוצאות נראה במילא ביום שאחרי, ואז נדע אם יש לנו על מי לסמוך,על מפלגות הימין או השמאל ,וראש הממשלה הנבחר יהיה מספיק חכם שינצח על הכנסת כמו על תזמורת המשמיעה יצירה נעימה…ועם טיפת מזל ,ימצא מועמדים מוכשרים , שיטפלו בכל הנושאים הדחופים ויעזרו לכל שכבות האוכלסיה בלי הפליה,ושלום על ישראל, אמן סלה…

  8. פלורינועה

    היי שגיא,
    המאמר הגיע קצת באיחור ואני מקווה שיגיע לכמה שיותר קוראים, כי הדברים הנאמרים מאוד חשובים וממש במקום וכל אחד צריך להשפיע על פי רחשי ליבו, כי באמת חבל לבזבז קולות לשוא במיוחד עם שמים פתק לבן. יש לנו את זכות הבחירה ועלינו להשתמש בה.
    יישר כוח ובחירה נבונה.

  9. שגיא הבנת הרוחניות לדעתי היא בשרות של כל אחד בחיים, במשפחה בקהילה ובמדינה
    לכל אחד יש מעוצמת הנשמה, שכל וגוף היכולת לשנות את מצב חייו
    ביחד לכולם יש מעוצמת הנשמות השכל והגוף את היכולת לשנות מצב והרגלי חשיבה
    לאהבה שלום והרמוניה ולהאיר את העם ונשמות העולם.

  10. מתפעלת כל פעם מחדש לקרוא את דבריך.
    כל כך מרחיב ראיה, מחזק ובונה דרך.
    תודה לך שגיא:)

  11. שלום שגיא
    נהנתי לקרא את המאמר, הגישה לנושא דרך הרוח אמיתית ולכן אולי
    לא משאירה שום ספק לגבי החשיבות בהצבעה
    יישר כוח שגיא,
    מיכל

    1. היי שגיא
      שמחתי לקרוא את המאמר שלך והמאמרים שתמיד פירסמת יפה שציינתי לכו להצביע אחרת אין לנו המשכיות "אין אומרים מי שמצביע משפיע" אז כל אחד שרוצה להשפיע בדרכו שלו שילך ויצביע אין לנו ארץ אחרת
      אז בחירות מוצלחות והצלחה לכל עם ישראל

  12. שוש סנדרוביץ

    כבר מזמן החלטתי באיזה צד אני ובעד שום הון לא הייתי מוותרת על הזכות להצביע ולהשפיע. לאחר קריאת המאמר בחנתי שוב את המצע של המפלגה הנבחרת וראיתי שהוא מתבסס על מגילת העצמאות וזה בדיוק מה שמייצג את השקפת חיי . תודה

  13. המאמר הזה היה צריך להתפרסם הרבה לפני הבחירות כדי שנוכל להתארגן עם המחשבות. איך אומרים – מה שלמעלה הוא שלמטה ומה שבחוץ הוא שבפנים.
    זה אומר שאפשר לקחת את המאמר הזה לחיינו האישיים באותה מידה שנקח את זה להחלטות ברמת המקרו. תודה רבה על המאמר המעורר. יהודית

  14. היי שגיא, מא שלומך?
    שמחתי לקרוא את המאמר שלך לגבי הבחירות וזה אכן עזר לי מעט להגיע להחלטה.
    אני חושבת גם שזה מאוד חשוב להצביע ולו בכדי שהפתקים הלבנים או הקולות של אלו שלא הצביעו לא יגיעו למפלגה שלא צריכה לקבל קולות אלו. אז שיהיו לנו בחירות הוגנות ובהצלחה לכולנו.
    בברכה
    רות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *