מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

מי מפחד מקלפים הפוכים – דוגמאות והסברים

החלק הראשון – מי מפחד מקלפי טארוט הפוכים »

לפי מערכת החוקים הבסיסים של קלפי הטארות אנו מכירים שני סוגים של קלפים: קלפים תומכים, כמו אס מטבעות או שלושה גביעים וקלפים חוסמים, כמו שלושה חרבות. אני מודע לכך שישנם קלפים הנראים לנו כניטרליים או ככאלו שאינם בעלי משמעות מוחלטת (כמו מלך המטבעות למשל). בכל מקרה, קלפים אלו הם חוסמים או תומכים בהקשר לשאלה הספציפית. לפיכך, מלך המטבעות יתפקד כקלף חוסם אם השאלה ששאלנו היתה בנוגע למערכות יחסים, אך יכול לתפקד כתומך בתהיה לגבי עסקים.

לפני שנדון באופציות השונות, חשוב לי להדגיש כי כאשר אני מדבר על "קלף חוסם" או "קלף תומך", הכוונה היא לקלף הנמצא בין שני קלפים (אם זה בקריאת S.O.S, בקריאה הקלטית, בקריאת מילים – שם כל קלף נמצאים בסמוך לקלפים אחרים ובכל קריאה אחרת).

קלפים תומכים:

קלף תומך הנמצא בין שני קלפים תומכים אחרים:

3 גביעים

האופציה הראשונה תהיה קלף תומך כשלצידו, שני קלפים תומכים אחרים. במצב זה הקלף יתפקד ב120% מהפוטנציאל שלו והאידיליה מופלאה.

קלף תומך המצא בין שני קלפים שאחד תומך והשני חוסם:

לפי האופציה השניה לצידי הקלף התומך נמצא קלף תומך אחד וקלף חוסם אחד. במקרה כזה ברור שהקלף התומך מתפקד פחות טוב, אך, השאלה הנשאלת היא כמובן "כמה פחות", או במילים אחרות "באיזו רמה יתפקד הקלף התומך". התשובה, טמונה בקלפים שלצידו. אם הקלף התומך שלנו הוא שלושה גביעים ולצידו אס מטבעות (תומך) וארבעה גביעים (חוסם):

אס מטבעותCUPS03CUPS04

במקרה זה, ההחלשה איננה משמעותית ורמת התפקוד של הקלף התומך תהיה %90 מהפוטנציאל שלו . במצב כזה, אם בחתונה עסקינן, להורי החתן אולי יש מעט טרוניות כלפי הכלה אך לא מעבר לכך.

לעומת זאת, לצד שלושת הגביעים יכולים להמצא שני גביעים (תומך) ותשעה חרבות (חוסם):

אס מטבעותCUPS03SWORDS09

במקרה זה, הקלף שלנו כבר מתפקד רק בכ50% – מהפוטנציאל שלו. במקרה כזה החתונה אולי תתקיים אך, לדוגמא, ההורים של שני הילדים יכולים להתנגד אליה.

קלף תומך המצא בין שני קלפים חוסמים:

האופציה השלישית שנקרית בדרכנו מתייחסת לקלף תומך כשלצידו שני קלפים חוסמים. במצב זה השאלה הנשאלת היא מהי רמת החסימה של הקלפים, כלומר מהי עוצמתם,מאחר ובמקרה של חסימה חזקה הקלף התומך יכול לשנות את משמעותו. כך למשל אם לצד שלושת הגביעים נמצאים תשעה חרבות ושלוש חרבות.

קלף טארוט 3 חרבותCUPS03SWORDS09

אז, ברוב המקרים, לא רק שהחתונה עלולה לא תתקיים אלא , בני הזוג עלולים גם להיפרד.

במצב אחר, לצד אותו תומך יכולים להופיע תשעה מטות ונסיך המטות

WANDS09CUPS03WANDS11

במקרה זה הקלפים המתפקדים כחוסמים "רכים" יותר. במצב כזה קיים סיכוי שהחתונה תדחה ויהיו לפניה הרבה לבטים, אך בני הזוג לא ייפרדו.

קלפים חוסמים:

קלף חוסם הנמצא בין שני קלפים תומכים:

CUPS03קלף טארוט 3 חרבותאס מטבעות

כאשר קלף חוסם נמצא בין שני קלפים תומכים הארוע השלילי בחיינו לא יהיה שלילי לגמרי. ולמה הכוונה? בסיטואציה של תהיות לגבי פיטורין למשל, הקלף המתפקד כחוסם הוא שלושה חרבות ולצידו נמצאים שלושה גביעים ואס מטבעות. במקרה שכזה, התהליך השלילי, כלומר הפיטורין, יקרו אך הם יהיו פחות מורגשים מכיוון שבמקביל אותו אדם יתחתן ואף יציעו לו משרה בחברה אחרת. ההרגשה, תשאר לא נעימה אך רמת התהודה שלה תהיה פחותה יותר.

קלף חוסם הנמצא בין שני קלפים שלפחות אחד מהם הוא חוסם:

המצב הנוסף הוא שלצד הקלף החוסם מופיע קלף חוסם אחד או יותר. ככל שמופיעים חוסמים רבים יותר עוצמת המקרה תהיה גבוהה יותר וברוב המקרים, קשה יותר מכיוון שאין שום דבר שיתמוך ויקל על הסיטואציה. אם ליד החוסם יופיעו תשעה חרבות וחמישה מטבעות:

SWORDS09קלף טארוט 3 חרבותPENTS05

כאן אנו מבינים שאין אף אחד שיכול לנחם את השואל, ומצבו יהיה קשה.

אך, אם במקום קלף חמשת המטבעות היה קלף שלושת הגביעים:

SWORDS09קלף טארוט 3 חרבותCUPS03
אז, למרות הכאב והקושי, נצפה להתאוששות.

חלק שלישי – קריאת קלפים לדוגמא (המשך) »

Save

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *