מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסיכה של מזל תאומים (נסיך החרבות) וגם גלו כיצד מזל תאומים גבר וכן מזל תאומים נקבה מתנהגים במיטה?

"העיתונאי"

המסיכה של מזל תאומים – מזל תאומים במיטה – פירוש הקלף נסיך החרבות

את לובשי המסכה של מזל תאומים (נסיך החרבות) אנו בטוח מכירים. אלו יהיו אותם אנשים מהירי חשיבה, עם לשון חדה, המחפשים כל הזמן את הדבר הבא, את הסקופ, ושקשה להם להישאר במקום אחד. מה שאנו פחות יודעים עליהם הוא שיש להם תחושת פספוס פנימית ושעד שהם לא ילמדו לטפל בה, הם לא ימצאו שקט.

אחת התכונות הבולטות שמגלה לובש המסיכה של מזל תאומים,היא יכולת תקשורת מצוינת, וזה נכון בין אם מדובר בלובש מסכת מזל תאומים גבר או בלובשת מסכת מזל תאומים נקבה היא יכולת תקשורת מצוינת. אנשים אלו הם אומנים בתחום התקשורת ויהיו נואמים מצוינים, מוכרים מעולים וחשוב אף יותר הם יודעים לפתח קשר מצוין עם אנשים: הם יודעים איך לדבר, ולהקסים כל אחד. במידה מסוימת אנשים אלו מזכירים את קלף הקוסם, וכמו ילדים הם צמאים לידע חוויות והחיים עבורם הוא אוסף של אין ספור חוויות והתנסויות מרתקות.

אך לבישת מסיכה זו גובה מחיר, ובכל תחום כמעט לובש המסיכה של מזל תאומים ירגיש שהוא מפספס משהוא. יש לו כל הזמן תחושה בסיסית שבמקום אחר יש משהוא יותר טוב, חדש ומעניין. לובש מסכת מזל תאומים גבר או לובשת מסכת מזל תאומים נקבה יהיו סוג האנשים שישבו אתכם במסעדה ויתבוננו לכל הצדדים, המבט שלהם תמיד יחפש משהוא ויהיה בכל מקום, פרט לאלו שהגיעו אתם למסעדה. ולמה? כיוון שהם כל הזמן מחפשים, גם במסעדה, משהו יותר טוב, אחר ושונה. הראש שלהם נמצא בכל מקום וכל דבר מעניין אותם. הם סקרנים וצמאים לידע, אולם פעמים תכונות אלו דומיננטיות מידי בחיי אלו הלובשים את המסיכה של בני מזל תאומים והם אינם יודעים מתי להפסיק וליהנות ממה שיש להם. הרצון של לובש מסכת מזל תאומים גבר ולובשת מסכת מזל תאומים נקבה לחדש ולהשתנות מונעים מהם את היכולת ליהנות מהיום יום ולהישאר במקום אחד. הם צריכים גיוון וטוב יהיה עם הסביבה הקרובה תכיר בכך ותעזור להם בכך שתדאג ליצור את אותם השינויים והגיוון שהם צריכים. כך למשל לובשי מסיכות אלו יתפקדו טוב יותר בסביבת עבודה בה הם צריכים לעשות תפקידים מגוונים, לדבר עם אנשים, לנסוע למקומות מרוחקים וכדומה.

גיוון הוא המפתח לחיים מאוזנים יותר בקרב לובשי מסכת מזל תאומים גבר או נקבה

הפתרון הנכון עבור לובשי המסיכה של מזל תאומים גבר או נקבה הוא אפוא גיוון. אולם עליהם ללמוד לגוון בתוך המערכת ולא לחפש פתרונות חדשים מחוץ לה. אני למשל בן המזל האסטרולוגי – תאומים, ולא פעם אני מזהה מסכה זו אצלי, במיוחד כשאני צריך לשבת ולעבוד 12 שעות ליד שולחן ומחשב, וכשאני נקרא לעשות הרצאות בפני הארגון "תאומים אנונימיים (זו בדיחה.. אין כזה ארגון), ולהסביר כיצד אני עושה את זה, איך אני "מנצח" את המסכה שטבועה בי כל-כך טוב, התשובה שלי היא שזה ממש קל, כיוון שאני פשוט לא עובד מול שולחן ומחשב 12 שעות. אני מקפיד שלא לשבת יותר מאשר שעתיים (אחרת כמובן.. יזרקו אותי מהאגודה). שעתיים אני משוחח עם אנשים בטלפון, שעתיים אני עובד מול המחשב, שעתיים אני עושה עבודת ניירת, שעתיים אני כותב מאמרים, שעתיים אני עוסק בשיווק, וכן הלאה. הגיוון שלובש המסיכה של מזל תאומים נקבה או גבר צריכים לעשות אינו חייב להיות כל-כך קיצוני ואם הם ילמדו לשנות בתוך המערכת הכול יהיה טוב וקל יותר עבורם.

יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

לובשי מסיכה זו יגלו שהמקום הבעייתי עבורם הוא מתחום הזוגיות כיוון שללובשי המסיכה של מזל תאומים נקבה או גבר יש תחושת פספוס והם מרגישים צורך בשינוי וגיוון כל הזמן. ללובש מסכת מזל תאומים גבר או ללובשת מסכת מזל תאומים נקבה יש תחושה בסיסית, שאיפה שמחכה לו משהוא יותר טוב וכאן מחכה לו המאבק הקשה מכל. גם כאן הפתרון הוא גיוון ואם הם ימצאו דרך לגוון ולשנות בתוך המערכת הם אמנם לא יירגעו, אך יהיו מאושרים.

נסיך-חרבות2

נסיך החרבות בקריאה

מזל תאומים (נסיך החרבות) ומזל קשת (נסיך המטות) יושבים אחד מול השני בגלגל המזלות האטסרולוגי ומשלימים אחד את השני. שניהם עוסקים בלימודים והרחבת אופקים, אלא בעוד שמזל תאומים פועל מהראש: הוא אוטודידקט, לומד דרך ההיגיון והשכל, מזל קשת פועל מהלב וצריך חוויות והתנסות אישית.

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף נסיך החרבות, המייצג את מזל תאומים בקלפי טארוט בקריאה?",  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של קלפי טארוט בו אני כותב על הקלף נסיך החרבות בהרחבה.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך

נסיך החרבות בקריאה: גלו כיצד מזל תאומים גבר או מזל תאומים נקבה מתנהגים במיטה… 

מזל דגים במטיה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה.וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף נסיך הגביעים, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

מזל תאומים נקבה במיטה

הדרך למיטתה של בת מזל תאומים נקבה עוברת דרך הראש, גירוי שכלי מעורר אותה יותר מכל. היא סקרנית ודורשת את המושלם, השילוש המקודש, התאמה שכלית, נפשית ופיזית. מילים ורעיונות חדשים מגרים אותה במיוחד ורק אחרי שיחה מעוררת היא מרגישה עצמה מוכנה למהלך המיני. מזל תאומים נקבה היא אינטליגנטית מאוד והכל מעניין אותה, אך מאבדת סבלנות מהר וקשה לה עם אנשים שחושבים לאט.
המזג המיני והנפשי אצלה נתון לשינויים מהירים,  מזל תאומים נקבה יכולה להיות מלאת תשוקה לכמה רגעים ופתאום היא מתקררת, היא רוצה להחליט מהי מידת ההתקדמות אז אל תתנפל עליה בבקשה. הסקס בעיניה הוא פחות צורך גופני ויותר רצון להתנסות והסקרנות היא שם המשחק. היא זקוקה למשחק מוקדם, אך תהנה גם מחפוז במושב האחורי במכונית.
היא יכולה להיות צנועה ומופקרת באותה המידה.

ואיך היא מזל תאומים נקבה מתנהגת במיטה?

כשהיא רוצה היא יכולה להיות המאהבת המושלמת, יש בה רגישות רבה לצרכיו של בן זוגה והיא יכולה לקרוא את הפנטזיות הכמוסות שלו.
היא נהנית מקשת רבה של משחקי מין החל מהתנוחה המיסיונרית בה ובת מזל תאומים נקבה יכולה לראות את עיניו של בן זוגה וכלה במשחקי סאדו מאזו קלים שבהם היא גם הנשלטת וגם השולטת לסירוגין, זהו מזל של כפילות ולכן היא יכול למצוא את עצמה מתגרה מיחסים הומוסקסואלים.  המומחיות של בת מזל תאומים נקבה היא לעשות כמה דברים בבת אחת .כך שהגבר ייהנה מאוד מליקוק של איברו תוך כדי שהיא צובטת לו בפטמה ומלטפת את עכוזו. 

מה מדליק מזל תאומים נקבה במיטה?

מכיוון שהיא משתעממת בקלות וזקוקה לשינויים, בת מזל תאומים נקבה תהנה להיות המובילה ולהשתמש ביצירתיות שלה להמצאת משחקים חדשים. היא נהנית לענג את בן זוגה ולראות אותו מסונוור מהיכולות שלה. כמעט כל דבר חדשני מדליק את  בת מזל תאומים נקבה, היא תהנה להתנסות בכל צעצועי המין והויברטורים הקיימים בשוק. היא נדלקת מדיבורים במיטה בכלל כל מה שקשור למילים מדליק אותה.

ומה בת מזל תאומים נקבה מצפה מגבר שלה במיטה?

היא מצפה שילמד לענג אותה בדיוק כמו שהיא אוהבת, היא פתוחה מאוד ולרוב תדע איך להדריך את בן זוגה, בת מזל תאומים נקבה תרצה שהוא יהיה פתוח כמוה והעיקר שילמד מהר כי הרי אין לה ממש סבלנות לחכות. בת מזל תאומים אישה לא אוהבת לחץ וקשה לה עם מערכות זוגיות מחייבות, לכן היא תהנה ליצור אווירה קלילה ולא מחייבת בסקס. היא אוהבת וצריכה שינויים וגיוון וחשוב שתלמד להמציא את עצמך בכל פעם מחדש. כך, אם למשל היא תבקש ממך ללבוש את תחתוניה, אפילו רק לשם ההומור שבעניין – עשה זאת. למד להכיר את השיגעונות שלה והמוזריות שלה כיוון שפתיחות, שינויים וגיוון הם המפתח למערכת יחסים מינית בריאה עם בת מזל תאומים נקבה.

איזה גבר מדליק מזל תאומים נקבה?

היא לא תסתפק בפחות ממושלם למענה, הגבר שמדליק אותה צריך להיות אינטליגנט ובעל מחשבה מהירה ורעיונות חדשניים, אדם שיודע להקסים במילים. מזל תאומים נקבה אוהבת ללמוד דברים חדשים וגבר שיוכל לעניין אותה יכבוש אותה בקלות.
כדאי שיהיה גם רגיש ויוכל להכיל את הנפש המורכבת שלה, כיוון שרק אז מגיעה התשוקה המינית שלה לשיאה. היא למעשה מחפשת את התאום הרוחני שלה ועד שלא תמצא אותו היא תעדיף להיות לבד.

בן מזל תאומים גבר במיטה

בן מזל תאומים התזזיתי והחסר מנוחה אינו מבקש לעצמו הרבה, הוא רק רוצה את המאהבת המושלמת. מישהי שתעורר את שכלו ואת דמיונו ותגרום לו להנאה מרובה כי הוא אינו יכול להישאר במקום אחד לנצח.
בן מזל תאומים גבר הוא כמו פרפר שמרחף מפרח לפרח. הוא מעריך במיוחד את החופש האישי שלו ונהנה כל פעם ללמוד דברים חדשים. קשה להתעלם מהקסם האישי הרב של מזל תאומים גבר ופעמים רבות הוא יודע לנצל הזדמנויות לטובתו.
בן מזל תאומים אינו מלא תשוקה ויצרי מיוחד, ודעתו מוסחת בקלות, אולם אם תציתי את הדמיון שלו הוא יידלק וכל עוד תכניסי גיוון ועניין – הוא יחזר אחריך בלהט.

איך מזל תאומים גבר מתנהג במיטה?

עבור בן מזל תאומים גבר המין הוא חוויה. זה לא עניין רק של סיפוק צרכיו הפיזיים, אלא הרעיון עצמו הוא שמעורר בו עניין. לכן קשה למצוא בני מזל תאומים גברים נאמנים לאישה אחת. הוא מתכנן את כיבושיו במומחיות, הוא אלוף במילים וייתן לאישה לשמוע בדיוק את מה שהיא רוצה.
בסקס בן מזל זה יצירתי מאוד הוא אוהב לשנות תנוחות כי הגיוון אצלו הוא שם המשחק.
בן מזל תאומים גבר נהנה להשתמש בכל דבר חדשני החל מצעצועי מין וכלה במשחות לגירוי והשהייה ופעמים רבות תגלי כי הוא אוהב לדבר במהלך הסקס ואוהב שמדברים אתו.

ומה מדליק מזל תאומים גבר במיטה?

הוא ייהנה להתנסות בקשת של משחקי מין, וכמעט שום דבר לא ירתיע אותו. בן מזל תאומים גבר ידוע בפתיחותו הרבה וכדאי לאישה שאתו להמציא כל פעם את עצמה מחדש כדי לא לשעמם אותו. האויב הגדול ביותר של התאומים הוא השעמום.
הוא נדלק ממין קבוצתי, כיוון שזה מספק את סקרנותו ויכולה להיות לו נטייה לדו מיניות הנובעת מסקרנותו הטבעית.

מה בן מזל תאומים גבר מצפה מהאישה שלו במיטה?

הוא יכול להיות עדין מאוד והוא יכול להיות אגרסיבי, תלוי במצב רוח שלו באותו הרגע, בן מזל תאומים גבר מצפה מהאישה שתזרום אתו שתהיה קלילה ויצירתית, אין לו בעיה להיות מוביל אך הוא ישמח אם גם את תובילי לפעמים, תדברי אתו תספרי לו מה את בדיוק רוצה שהוא יעשה לך רק אל תהיי שקטה, שקט מפחיד אותו.

ואיזה אישה מדליקה מזל תאומים גבר?

בן מזל תאומים גבר מחפש אישה מעניינת, מסקרנת וחכמה. חשוב לו שלא תהיה תלותית או שתלטנית  והכי חשוב שתדע לתת  לו את המרחב שהוא זקוק לו. קשה לבן מזל תאומים גבר להתחייב לאישה אחת, גם כי הוא סולד מהתחייבויות וגם  כי כל פעם הוא פוגש אישה אחרת שמסקרנת אותו והדרך ללבו היא דרך הגיוון והשינוי. אם את רוצה אותו תפתיעי אותו, תגווני ותני לו את החופש שלו, השאר כבר יסתדר מאליו.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל תאומים. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

7 thoughts on “המסיכה של מזל תאומים (נסיך החרבות) וגם גלו כיצד מזל תאומים גבר וכן מזל תאומים נקבה מתנהגים במיטה?”

  1. מדהים עשיתי פתיחה ואיזה מסע מהמם עברתי תוך כדי קריאה.
    לא יכולתי לצפות לכל כך הרבה הוכחות לשאלה שביקשתי.
    זה היה מסר כל טוב שתיאר צדדים מסוימים שלי במדויק
    שאפו

  2. שגיא שלום,
    תודה על הפירושים של הקלפים. רציתי להסב את תשומת לבך לכך שבתיאור קלף נסיך הגביעים למטה אתה מוסיף אפשרות לקרוא עוד על נסיך הגביעים אך באתר יש תיאור של קלף נסיך החרבות. אם תכנס לאתר אתה תיווכח שיש צורך לתקן את העמוד באתר. מקווה שהבנת למה התכוונתי.
    בברכה,
    רות

  3. אסף אסי משה

    אהלן שגיא ,
    אז ככה , קודם כל ברכותי על הוצאת הספר החדש.
    רכשתי את הספר דרך כרטיס אשראי שהיה לי בזמנו וכתובת מייל שהחלפתי.
    אשמח לקבל את הספר למייל החדש שלי :
    AssafAssiMosheSakori@Gmail.com

  4. במהלך השנים קראתי כל כך הרבה ולמדתי כל כך הרבה על מזלות, מעולם לא הצליח מישהו לצייר ולתאר את נבכי נשמתי בצורה כל כך מדוייקת 🙂
    מעולה!!!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *