מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

על המסכה של מזל טלה (מלך המטות)… וגם – כיצד מזל טלה גבר ומזל טלה אישה מתנהגים במיטה…

המסכה של מזל טלה – מזל טלה במיטה – פירוש קלף הטארוט מלך המטות

עבור לובשי המסכה של מזל טלה (מלך המטות) ללבוש את המסכה של ה"אני" זהו דבר טבעי מאד, כיוון שזהו המזל שיודע טוב מכולם להוציא החוצה בדיוק את מי שהוא. עבור לובשי מסכה מזל טלה, יהא זה בן מזל טלה גבר או תהא זו בת מזל טלה אישה, זה טבעי לפגוש חבר ברחוב ולהגיד לו, אפילו ליד חברים: "מה קרה לשיער שלך הוא נראה כמו פאה?", הוא לא רואה פסול בלצרוח על הלקוח בטלפון, לאבד סבלנות כשאחר מדבר יותר מידי זמן. "מה לעשות", הוא יאמר, "זה מי שאני, ואין לי בעיה עם זה".
מדוע אין לו בעיה עם זה – כי זהו בדיוק המאפיין של לובשי המסכה של מזל טלה: זה הטבע שלהם והם חיים אתו בשלום. האחרים…זו כבר בעיה שלהם.

בן מזל טלה גבר ובת מזל טלה אישה הם בבואה ל"ישראלי הטיפוסי"

לובשי המסכה של מזל טלה לובשים את הפרסונה של ה"אני", את החלק בנו שצריך לבטא את מי שאנו ללא מעצורים וסייגים. אם הייתי רוצה לתת תיאור של הטיפוס שמייצג את בן מזל טלה גבר או בת מזל טלה אישה הייתי אומר שזהו בדיוק הישראלי הטיפוסי: זה שעושה רעש בחו"ל, "משאיל" מגבות מהמלון, עושה מנגל על המרפסת, מסיבות באמצע הלילה עם המון רעש…. והרשימה ארוכה. בן מזל טלה גבר או בת מזל טלה אישה אינם אפילו מודע לכך שזה לא מקובל, שאחרים סובלים, שהם מפריעים, כיוון שהם אגוצנטריים ואינם רואים אף אדם מלבדם.

אך למרות חסרונות אלו הישראלי הטיפוסי מאופיין גם בתכונות חברתיות חמות. הוא לבבי, פותח את ליבו ואת ביתו לכול דכפין, אוהב לעזור, מתלהב עבור אחרים, מפרגן ועל-אף שבן מזל טלה גבר או בת מזל טלה אישה הם רעשניים ומוחצנים, כשיהיה צורך בעזרה – הם הראשונים שיגישו אותה.

כך למשל, אם לובש מסכת מזל טלה גבר או אישה יראו אדם פצוע, בלי לחשוב כמעט, הם ירוצו להגיש לו עזרה. בעוד ששאר לובשי המזלות, יישארו קפואים, יתחילו לחשוב: "אולי אדם זה חולה", "נחכה כמה דקות.. אולי מישהו אחר ייחלץ לעזרתו", "אם אני אגיש לו עזרה אני אפספס את הפגישה שלי", לובשי מסכה אלו לא חושבים אלא פועלים וכשצריך אותם –בן מזל טלה אישה או גבר יהיו שם בשבילכם.

יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

לובשי המסכה של מזל טלה, הראשי של סדרת האש, מונעים על-ידי הצורך להביע את עצמם, וכשנלבש אותה, זו תהיה ההתנהלות שלנו: אנו נרגיש כי אנו חייבים להוציא את הפנימיות החוצה. שאנו מוכרחים לעשות, להביע את הדעה שלנו. נרגיש שיש לנו משהו הבוער בנו ואם זה לא יקרה מייד, נאבד את הסבלנות שלנו.

אך אל תטעו, לאש החזקה של לובשי מסכה זו, שכה מאפיינת את הפרסונה אותה הם לובשים, יש היבטים חיוביים וחיוניים מאד. זו המסכה העוזרת לדחוף אותנו להיות יזמים. זו המסכה לה אנו זקוקים כדי ליצור יש מאין, לא לוותר, לא להתייאש ובסוף להשיג את התוצאה.
הפרסונה הזו היא שמאפשרת לנו להשיג כל דבר כמעט, כולל בני זוג. הכול קורה בזכות האנרגיה העצומה המופנית לבניה והתחלות חדשות בקרב בן מזל טלה גבר וכן בקרב בת מזל טלה אישה.

לובשי המסכה של מזל טלה גבר או אישה יכולים לראות דברים שאחרים עוד לא רואים, להלהיב אחרים, הם יתגרדו לפני שיגרד להם, תהיה להם אינטואיציה מצוינת וכל אלו יהיו יכוונו אותם למקום אחד – ליצור יש מאין.

במסכה של מזל טלה לרוב נשתמש כשאנו נדלקים על משהו אותו אנו חייבים להגשים בכל מחיר. אך מצד שני צריך לזכור שלאחר שנגשים את המטרה שלנו, לאחר ההצלחה, אנו צריכים ללמוד לפשוט את המסכה הזו, כיוון שכמו שלובשי המסכה של מזל טלה מתלהבים מהר, כך מזל טלה גבר ומזל טלה אישה גם דועכים מהר, ואם נשאיר את המסכה הזו יותר מידי זמן נתחיל לאבד עניין, נהפוך להיות רדומים, חסרי מוטיבציה, אפאתיים, ולא רוצים להחליט. אם מסכה זו לא תוסר אנו נשאר רדומים עד שהדבר הבא יבוא, ידליק אותנו ויסחוף אותנו למקומות חדשים.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך
מלך-מטות2

מלך המטות בקריאה

מזל טלה (מלך המטות) ומזל מאזניים (מלך החרבות) יושבים אחד מול השני וצריכים ללמוד אחד מהשני. מזל טלה צריך ללמוד ממזל מאזניים להיות שותף טוב יותר ולחשוב על אחרים,  ומזל מאזניים צריך ללמוד ממזל טלה להביע את עצמו ולהוציא את מה שיש לו בפנים.

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף מלך המטות, המייצג את מזל טלה בקלפי טארוט בקריאה?",  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של קלפי טארוט בו אני כותב על הקלף מלך המטות בהרחבה.

כיצד בני מזל טלה (מלך המטות) במיטה?

מזל דגים במטיה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה.וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף מלך המטות, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבות רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרויקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתקחו את החלק הזה בהומור.

בת מזל טלה אישה במיטה

בת מזל טלה אישה היא שחקנית מושלמת, דרמטית ונועזת. היא האישה שתסעיר את רוחך, נפשך וכמובן גופך. היא סקסית בטירוף וכל כולה מיניות מתפרצת. בת מזל טלה אישה מאוהבת באהבה ועד שלא תמצא את אביר חלומותיה, היא תפלרטט ותחזר אחרי כל זכר בסביבתה. היא חייבת להיות דומיננטית ויש כאלה שיאשימו אותה בשתלטנות ואפילו באגוצנטריות וחוסר סבלנות.
היא נדיבה ומלאת שמחת חיים ילדותית ומתפרצת ואף פעם לא משעמם עם בת מזל טלה אישה. אבל לפני שאתה נופל לרגלי הזוהר, אל תיתן לרושם של אישה נשית ומופלאה זו לעוור את עינייך: רגליה נטועות באדמה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך להשיג את מטרותיה.

נשים מסוימות בנות המזל, נוטות לשחק את משחק המלכה והעבד, הן אוהבות להיות דומיננטיות ואל תתפלא אם באחד הימים בת מזל טלה אישה תפתיע אותך עם בגדי עור ושוט.
האזור הרגיש אצלה הוא הראש, לטף את שיערה, העבר את האצבעות על פניה ומובטח לך שהיא תהיה שלך.

בת מזל טלה מצפה מגבר שידע איך לרגש אותה כל פעם מחדש. מכיוון שהיא משתעממת בקלות וסולדת משיגרה, תפתיע אותה, תשתמש בכל פעם בצורת גירוי אחרת, שחק איתה משחקי תפקידים רק אל תהיה משעמם וצפוי מראש.
בת מזל טלה מצפה מגבר שידע איך לרגש אותה כל פעם מחדש. מכיוון שהיא משתעממת בקלות וסולדת משיגרה, תפתיע אותה, תשתמש בכל פעם בצורת גירוי אחרת, שחק איתה משחקי תפקידים רק אל תהיה משעמם וצפוי מראש.

ואיך בת מזל טלה אישה מתנהגת במיטה?

לא אכפת לה במיוחד איפה לעשות אהבה, התיאבון המיני שלה חייתי והיא מגיעה לאורגזמה בקלות. אבל אחרי זה בת מזל טלה אישה מאבדת עניין ויכולה להפנות לך את גבה. היא אישה חמה, תצפה ממנה שתגנח תצעק ותשרוט. אין בה עכבות. האישה אוהבת מין ויודעת את המלאכה.

התנוחה האהובה על בת מזל טלה אישה

התנוחה המועדפת עליה היא כמובן התנוחה בה היא יושבת על הגבר ושולטת בקצב.

מה מדליק מזל טלה אישה במיטה?

רק אמור לה איזה גוף יפה יש לה, וכמה אתה אוהב לרדת לה וכמובן תרד לה בהתלהבות ואל תישכח ללטף לה כל חלק בגוף. בת מזל טלה אישה אוהבת שמעריצים אותה ואת יופייה. אל תהיה איתה עדין מדי, תראה לה שאתה בשליטה, היא אוהבת גברים אמיתיים.

מה מזל טלה אישה מצפה מגבר במיטה?

היא תצפה מגבר שידע איך לענג אותה ואיך לרגש אותה כל פעם מחדש. מכיוון שבת מזל טלה אישה משתעממת בקלות וסולדת משיגרה, תפתיע אותה, תשתמש בכל פעם בצורת גירוי אחרת, שחק איתה משחקי תפקידים רק אל תהיה משעמם וצפוי מראש.

איזה גבר ידליק בת מזל טלה אישה?

היא תמשך לגבר שבטוח בעצמו ובגבריות שלו ובמיניות שלו, גבר שיענה לאתגר שהיא מעמידה לו ויוכל לנצח אותה. מזל טלה אישה תעמיד אותו במבחנים שנועדו להוכיח את הסבלנות שלו כלפיה שוב ושוב ובו בזמן יוכל להכיל את ההתפרצויות שלה.

בן מזל טלה במיטה

בן מזל טלה גבר הוא אנרגטי דומיננטי סוחף, כולו נוטף מין, ואי אפשר לעמוד בפניו. הוא מקסים ומושך ומלא באנרגיה סוחפת, אך גם ילדותי ומרוכז בצרכיו. הדחפים המיניים שלו חזקים מאוד וקשה לבן מזל טלה גבר להיות נאמן לאישה אחת.

הוא לא שגרתי במין ואוהב את החריג ואת המשוגע. מין קבוצתי מעורר אותו, כי הוא אוהב להציג את רעיונותיו המיניים. קשה לבן מזל טלה גבר להיות פסיבי בסקס, הוא תמיד יהיה הכובש והשולט.

ואיך מזל טלה גבר מתנהג במיטה?

הדבר שהכי מדליק בן מזל טלה גבר במיטה הוא הכיבוש. הוא נהנה ממגעים באיזור הפנים והראש והכי חשוב הוא ירצה לשמוע ממך כמה טוב הוא היה.

הוא הגבר שיכבוש אותך בסערה, באימפולסיביות ולעיתים גם בחוסר סבלנות. הוא רוצה לכבוש ומהר, אין לו סבלנות למשחקים מקדימים, בן מזל טלה גברהוא תוקפני ולעיתים נוטה לסדיזם. יש לו פנטזיות של שליטה ואוי לה לגברת שתגרה אותו ולא תקיים את הבטחתה. כשהוא נכנס למשחק אז כל כולו דוחף קדימה, הוא ינשק אותך בהתלהבות ובתשוקה. משחקים מקדימים זה לא כוס התה של בן מזל טלה גבר. הוא מעדיף לחדור ולהראות את ביצועיו.

מה מדליק מזל טלה גבר במיטה?

הדבר שהכי מדליק בן מזל טלה גבר במיטה הוא הכיבוש. הוא נהנה ממגעים באיזור הפנים והראש והכי חשוב הוא ירצה לשמוע ממך כמה טוב הוא היה.

התנוחה האהובה על בן מזל טלה גבר

כשהאישה כורעת על ארבע והוא חודר מאחור כך בן מזל טלה גבר מרגיש שהוא בשליטה.

מה בן מזל טלה גבר מצפה מבת זוגו במיטה?

הוא מצפה שהאישה שלו תהיה מלאת תשוקה כמוהו, שתענה לכל גחמותיו ושתשתף איתו פעולה, אך שלא תהיה פסיבית מדי. בן מזל טלה גבר ישמח להיות נשלט מדי פעם, ולכך הוא זקוק לבת זוג חזקה כמוהו.

איזו בחורה תדליק בן מזל טלה גבר?

בחורה עצמאית עם דרך חשיבה משלה. מקורית יצירתית ואמביציונית. שתאתגר אותו, ושתהיה מודעת לנשיות ולמיניות שלה.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל טלה. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

18 thoughts on “על המסכה של מזל טלה (מלך המטות)… וגם – כיצד מזל טלה גבר ומזל טלה אישה מתנהגים במיטה…”

  1. אני מזל טלה אני מזהירה כדי לכם לשנות את כול הדברים הרעים שכתבתם אלינו פשוט זוואה המזל שלנו הכי מתורבת מי כולם אני מבינה את האלה שמקנאים בנו בזה שאנחנו המלך של כול המזלות תגידו תודה למי שברא אותכם ותיהיו בשקט

  2. שלום לכולם
    אני מזל טלה וכול מה שאתם אומרים לא נכון לגבי כול הטלים לא כול האצבעות הידיים שלך אותו גודל והכין לי יש הקרונות אוהבת צדק ולא גונבת מגבות ממלון חחח כי אני לא מבלה ועוברת מיכול גבר לגבר כדי למצוא את האחד 2 סגרנו בסתה כול הגברים מחפסים להיות מלכים ואני בלי הרבה נסיון מספיק 2 מטומטמים שיורידו לך את זה ויסגרו את הבסתה זה לא מגרש מכוניות תודה קלק מניות היה חסר שתגיד ז אמיך אתה יודעה תודה רבה.

  3. בני מזל טלה אגואיסטים וחייבים לשלוט.
    אך יתנו ויעשו הכל למי שהם אוהבים.
    הם לא יכולים לסבול חוסר צדק ובוגדנות.
    תחרותיים וחייבים תמיד לנצח.
    בנשים- ינסו להשיג את האישה הכי קשה להשגה רק כדי לכבוש עוד יעד.
    שגרה משעממת אותם, והם מסוגלים לאבד עניין במידה ולא יהיו ריגושים חדשים.
    יודע שאכלתי את הראש, אבל ככה זה כשאתה טלה.
    ביי

  4. מזל טלה בעל לב טוב אך זה רק בשביל הרגשתה או הרגשתו הטובה ……בתכלס הם יותר מדי אגואיסטים עושים מעשים מכוערים …..אמת כואבת….

  5. הכי מתאים למזל טלה לעשות רעש לכל מה שאמרת על טלה התחברתי במיוחד לאיך שטלה שחקנית..
    ועל ההתנהגות שלה..
    ועל המיניות שלה !

  6. פרידה דולינגר

    היי שגיא, תודה על השיעורים המופלאים, הברורים, המקסימים, המפורטים והעינייניים כל כך שלך בכל נושא הטארוט. נהנית מאוד לקרוא, ללמוד, להשכיל, לקחת כיוון חשיבה אחר (קלף התלוי) .ולחזק את "האני" .יותר ויותר. כלומר להוציאו החוצה על ידי עשיית דברים.. אגב! אני מזל טלה!!! 21.3 . מה שלא התחברתי אליו ב"מסיכה של מזל טלה" זה נושא הרעש, הבלאגן ו"השאלת המגבות .." עוד כמו: "שעושה רעש בחו"ל, "משאיל" מגבות מהמלון, עושה מנגל על המרפסת, מסיבות באמצע הלילה עם המון רעש…. והרשימה ארוכה. הוא אינו אפילו מודע לכך שזה לא מקובל, שאחרים סובלים, שהוא מפריע, כיוון שהוא אגוצנטרי ואינו רואה אף אדם מלבדו…" אני רואה עצמי כאדם הכי לא אגוצנטרי למרות מילת המפתח שלך "אני" בניתוח על מזל טלה. חוץ מזה כל הנאמר על מסכת הטלה בינגו!!!. אגב יש לי 5 בנים וכולם במזלות כפולים כלומר : מאזניים, דגים, תאומים, תאומים, (שהם גם זוג תאומים). ובאמת המשיכה החזקה בתמיכה בעזרה, בהקשבה וכדו' הכי הכי מכל ה-5 היא עם המאוזניים. חה חה חה . עדיין לא סיימתי את הלימוד העצמי של השדעורים ששלחתי אלי למייל. משום הקצב המהיר מדי ועומס החומר ..לכן לוקחת לי את הזמן. ובהמשך אתייחס גם לשאלון שלך בנושא. מבטיחה!!! לסיום שוב מודה לך. החומר מרתק, מאלף, מדוקדק ומלמד אותי המון. תודה על הסבלנות, תודה על האיכות, תודה על המורה/מדריך . ומאשרת בפה מלא ובלב חם ומכבד כי אתה המורה ואני התלמידה שמוכנה לקחת את כל השעורים הללו בשתי ידיים. דרך צלחה בהמשך ועוד אכתוב לך. חיבוק חם ממני פרידה

      1. הכי לא בעולם לכתוב על מזל טלה שגונב מגבות ממלונות, ועושה על האש ומפריע לאנשים. מזל טלה הכי מתורבת מכל המזלות, אז בבקשה לתקן את העיוות והחוסר פירגון למזל זה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *