מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

אחד הנושאים השנויים במחלוקות ואשר לא פעם מעוררים במקרה הטוב הרמת גבה ובמקרים קיצוניים אף הזמנה לביקור אצל פסיכיאטר, הם המדריכים הרוחניים.
מדריכים רוחניים, או בכינויים האחר: ישויות אנרגטיות, הם צורות חיים לא אורגניות (ללא גוף פיזי) ובעלי מודעות. הם חיים מאות ואלפי שנות חיים והמודעות, הידע, והיכולות שלהם הן מעבר לכל שיעור. ישויות אלו אינן מוגבלות במרחב ויש כאלו הטוענים שאף לא מוגבלים בזמן. הם לא חיים כאן אתנו, בעולם שלנו, אלא באים לבקר אותנו מהעולמות שלהם, וכשהם כאן לרוב יש להם מסר עבורנו.
בסופו של דבר לאלו הבוחרים לעסוק בתחום הרוח, לטפל באנרגיה או לעסוק בעולם החלומות המפגש עמם הוא כמעט בלתי נמנע, ולכן הפעם אקדיש את המדור לכל הצועדים בדרך והחולמים שפגשו או יפגשו במדריך שכזה. 

המפגש עם מדריך רוחני בחלום לרוב מתרחש בסוג חלום ייחודי למקרים אלו, המדריך הרוחני יופיע בחלום לרוב בדמותו של אדם שנפטר וברוב המקרים הוא מגיע כדי להעביר לנו מסר חשוב.
על מאפייני החלום ארחיב בהמשך, אולם אומר בשלב זה שכבר מהרגע הראשון צריך להיות ברור שזה אינו חלום רגיל ושפעמים רבות המפגש משתבש והמסר שהמדריך הרוחני רוצה להעביר לנו לא מצליח לעבור. 

לפרטים על קורס חלומות

"חלמתי שאני חוזרת הביתה אחרי יום עבודה", מספרת גלי, תלמידה בקורס חלומות, "פותחת את הדלת, ובסלון מחכה לי סבתא שלי. היא ישבה על אחת הכורסאות וכשהיא ראתה אותי היא קמה, אמרה: "חיכיתי לך!" בטון מאשים והחלה להסתובב סביבי מבלי לומר מילה. לאחר 2-3 הסתובבויות כאלו רציתי לומר משהו, אבל נעלם לי החלום והתעוררתי.
חשוב לי לציין שלא פחדתי בחלום, שהייתי מודעת לכך שסבתא שלי נפטרה (לפעמים אני חולמת עליה ולא מודעת לכך שהיא כבר נפטרה), ושהייתה לי תחושה שהיא רוצה להגיד לי משהו חשוב". 

רקע: אני בת 31, נשואה ללא ילדים (עדיין)ועובדת כמורה בתיכון. סבתא שלי נפטרה לפני 8 שנים והייתי מאד קרובה אליה.

דרך פתרון החלום

שלב ראשון בפתרון חלום – זיהוי סוג החלום

הפעם לתהליך ההקשבה ולמבנה הפסיכולוגי של החלום אין ערך בפתרון החלום. כדי להבין את החלום הזה אנו צריכים להבין שמדובר בסוג אחר של חלום, ושזהו אינו חלום פסיכולוגי רגיל.
זהו חלום אנרגטי בו נעשה מפגש עם מדריך רוחני.
כיצד נדע כי אנו חולמים חלום אנרגטי? ובכן, לחלום האנרגטי יש סממנים ברורים שכשהם מתקיימים אנו יכולים להניח כי חלמנו חלום מסוג זה:

אחד המאפיינים החשובים של חלום אנרגטי (חלום נבואי), הוא שזהו חלום "חי". גדוש בצבעים, ריחות, תחושות ויש בו תחושה של חיות, ממש כמו במציאות.
אחד המאפיינים החשובים של חלום אנרגטי (חלום נבואי), הוא שזהו חלום "חי". גדוש בצבעים, ריחות, תחושות ויש בו תחושה של חיות, ממש כמו במציאות.

זהו חלום קצר. אין בו סצנות מורכבות. יש בו חלק אחד קצר – וזהו!

זהו חלום "חי". גדוש בצבעים, ריחות, תחושות ויש בו תחושה של חיות, ממש כמו במציאות. זהו חלום שנזכור לתקופה ארוכה מאד. הוא לא ישכח מהר כמו החלומות האחרים והחוויה שלו תישאר אתנו זמן רב.

 כיוון שהחולמת שלנו שיתפה אותנו ואמרה ש…

  • היא הרגישה ממש ערה בחלום, שהכול היה צלול וחי, כולל תחושה של צבעים וריחות.
  • היא קמה עם הזיכרון של החלום וגם לאחר כמה ימים החלום כולו חקוק בזיכרונה.
  • זהו באמת חלום קצר.

 הרי זה חלום אנרגטי. 

שלב שני – מפגש עם מתים בחלום

 מי הם המתים איתם אנו נפגשים בחלום?
פעמים רבות אני פוגש אנשים שמספרים שהם פגשו בחלום קרוב משפחה, או אדם קרוב שנפטר. כאן אני רוצה לציין כי אף והדבר אפשרי, הוא הרבה יותר נדיר ובלתי סביר ממה שאנו משערים. גם אם תיאוריית  הגלגולים נכונה וגם אם אכן יש המשכיות לאחר המוות (לא כולם סוברים כי ישנם חיים לאחר המוות), הרי שראשית לוקח לנפטר זמן רב להיות מודע, לאסוף את עצמו ולצבור מספיק מודעות שתאפשר לו להיכנס לחלומות של אחרים. זהו תהליך היכול להתאפשר רק לאחר כמה וכמה שנים טובות. שנית, ברוב המקרים הנפטר ירצה להמשיך הלאה לשלב הבא ולא להישאר. ושלישית, גם אם הנפטר ירצה להישאר, אין זה אומר שיעניין אותו להמשיך להיות בקשר עם העבר.

לכן, לרוב לא באמת את הנפטר אנו פוגשים. אז את מי אנו פוגשים? אנו פוגשים לרוב את המדריכים הרוחניים שהיו אתו בחייו. הם יודעים עליו יותר מכל אדם, וכמו בחייו גם לאחר מותו הם מנסים לעזור ומתרוצצים כדי לסגור כמה שיותר קצוות פתוחים שהיו בחייו לוקחים על עצמם כמה משימות כדי לעזור לנפטר להתקדם לשלב הבא. טבעי יהיה שהם אלו שיחפשו אותנו על-מנת לנסות להעביר לנו מסרים בשמו של הנפטר, אך כיוון שאנו לא מסוגלים לרוב לראות מדריכים רוחניים בחלום, אנו מאנישים אותם והדמות שאותה אנו בוחרים לתת לאותה ישות תהיה האדם שנפטר. 

המפגש עם מדריך רוחני בחלום לרוב מתרחש בסוג חלום ייחודי הנקרא חלום אנרגטי, או בשמו המוכר יותר – החלום הנבואי. המדריך הרוחני יופיע בחלום לרוב בדמותו של אדם שנפטר וברוב המקרים הוא מגיע כדי להעביר לנו מסר חשוב.
בבוקר, נקום עם הבנה שהחלום שחלמנו לא היה חלום רגיל, אולם צריך לקחת בחשבון שפעמים רבות המפגש עם המדריך משתבש והמסר שהמדריך הרוחני רוצה להעביר לנו לא מצליח לעבור. 

איזה מסר המדריך העביר בחלום?
בדרך כלל במפגש עם מדריך רוחני מתקבל מסר, אולם הפעם המסר לא התקבל כראוי. ייתכן והציון של המדריך: "חיכיתי לך!" וההסתובבות סביב החולמת הוא סוג של מסר, אולם לדעתי מה שקרה בחלום הוא שהמדריך הרוחני של החולמת ניסה להגיע אליה (לכן הסיבובים סביבה) ולהעביר את המסר, אולם הוא לא הצליח. 

שלב שלישי – פתרון החלום

עכשיו כשיש לנו את כל הנתונים: שאנו יודעים שמדובר בחלום מסוג של מפגש עם מדריך רוחני, וכשאנו מבינים שהמסר לא התקבל, אנו יכולים לגשת לתשובה. 

מפגש עם מדריך רוחני בחלום

והתשובה לחולמת…

סביר מאד להניח שהחלום שחלמת הוא חלום מיוחד: חלום של מפגש עם מדריך רוחני. אלא שהמפגש איתו לא התנהל כפי שמפגש עם מדריך צריך להתנהל: מפגש עם מדריך רוחני הוא מפגש בו אנו מקבלים מסר, סימן לדרך שעלינו ללכת בה, מנהלים שיחה על נושאים רוחניים או לומדים משהו חדש. בחלום שלך אמנם הצלחת לפגוש את המדריך שלך, אולם בפועל המדריך שלך לא הצליח להגיע אלייך ולהעביר את המסר שהוא רצה להעביר.
מה עושים?
החדשות הטובות הן שהמדריך שלך מנסה ליצור קשר, מה שאומר שהוא ימשיך לנסות ולכן מה אני ממליץ לך לעשות הוא לפני השינה לבקש מאותו מדריך שיגיע שוב בחלום.
את יכולה גם לבקש ממנו אנרגיה כדי שתוכלי להיות נוכחת יותר במפגש שלכם בחלום.
בבוקר כתבי במחברת החלומות שלך מה קרה בחלום, וגם אם לא היה מפגש עם מדריך תצייני את זה, תוך שאת מבקשת שוב מהמדריך להגיע.
חזרי על הפעולה הזו בכול לילה למשך שבועיים, ומותר לך להפוך את הבקשה שלך לדרישה ואפילו כעס. ככל שהפנייה היא עוצמתית יותר כך המדריך מצדו יתאמץ יותר. 
אם לאחר שבועיים לא ייווצר שוב קשר, הניחי לזה. יכול להיות שזה לא הזמן, שמשהו בך עוד לא מוכן לקבל את המסר.  

כיצד לפתור חלומות – פינת הסימבולים

המסר של מדריך רוחני בחלום

לאחר מפגש עם ישות אנרגטית בחלום, באופן אידיאלי, אנו אמורים לקום עם זיכרון מדהים בו פגשנו לצורך הדוגמא ישות אור, חסרת גוף, שדיברה אלינו בדרך לא פיזית והעבירה לנו מסר. "עזור לשכנה שלך, איריס", היא תגיד לנו לדוגמא. 

פעמים רבות כשנתעורר נבין שחלמנו חלום אנרגטי, אך המסר של החלום כלל לא היה מובן. במקרה כזה אני ממליץ - קחו את המדריך שלכם לשיחה. אתם אולי לא רואים אותו, אבל הוא שם, ובהחלט אפשר לבקש ממנו שישתדל יותר בפעם הבאה...
פעמים רבות כשנתעורר נבין שחלמנו חלום אנרגטי, אך המסר של החלום כלל לא היה מובן. במקרה כזה אני ממליץ – קחו את המדריך שלכם לשיחה. אתם אולי לא רואים אותו, אבל הוא שם, ובהחלט אפשר לבקש ממנו שישתדל יותר בפעם הבאה…

אך כיוון  שברוב המקרים מערכת ההפעלה שלנו (המערכת שדואגת שהכול סביבנו יהיה יציב וברור ושחס וחלילה לא נראה בטעות מדריכים רוחניים) נוהגת  "להסתיר" את עניין המפגש המסתורי, אנו לרוב נחווה מקרה פחות דרמטי בו לא נראה ישות של אור, אלא במקומו נזכר בתחליף, פשרה שהמערכת מייצרת. אנו נפגוש את הסבא שנפטר שאומר לנו: "נו…אז מה קורה עם השכנה איריס".
כדי שיהיה לנו קל להתמודד עם עניין המסרים המוזר הזה, מעכת ההפעלה שלנו מאנישה את אותה ישות ונותנת לה צורת אדם מוכר. 

אם מערכת ההפעלה שלנו גילתה התנגדות גדולה יותר, ייתכן והאדם שנפגוש לא יהיה אדם שנפטר, אלא סלבריטאי. כמובן שאם נחלום שאנג'ולינה ג'ולי עושה לנו עיסוי, אז סביר להניח שזהו חלום פסיכולוגי, אולם אם זה היה מפגש קצר ובו היא רק שאלה אותנו: "מה קורה עם השכנה איריס?", אז סביר להניח שזהו מפגש עם מדריך רוחני. 

התנגדות גדולה יותר של מערכת ההפעלה שלנו יכולה להוביל לחלום בו כלל לא נזכור את המפגש עם המדריך הרוחני, וכל מה שנזכור הוא חלום בו מצלצל הטלפון ועל הצג אנו רואים מסרון (sms) המכיל מילה אחת: "איריס". בכלל חשוב לזכור – בחלום כשהטלפון מצלצל, מי שנמצא בצד השני לרוב הוא המדריך הרוחני שלנו והמסר שנקבל צריך להיות בעל חשיבות. 

אך פעמים רבות נפגוש חלום בו המסר משתבש לחלוטין ומה שנותר מהמפגש המדהים הזה הוא לא יותר מתמונה בודדת הנשארת לנו בראש, ולאורך כל היום אנו לא מבינים מדוע מציק לנו שבחלום התרוצצנו בשדה של אירוסים. 

לא פעם אנו מתעוררים מחלום עם ידיעה שהחלום היה חלום אנרגטי, אך המסר כלל לא מובן. במקרה כזה אני ממליץ: שבו במיטה עוד שלוש דקות וקחו את המדריך שלכם לשיחה. אתם אולי לא רואים אותו, אבל הוא שם, ואמרו לו שאתם מבקשים שישתדל יותר בפעם הבאה ושתשמחו אם יוכל הלילה לחזור על המסר והפעם גם להעביר לנו קצת מהאנרגיה שלו כדי שתוכלו להיות נוכחים יותר ולהבין אותו.

קורס התפתחות והעצמה אישית דרך פתרון חלומות

Save

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

7 thoughts on “מפגש עם מדריך רוחני בחלום”

  1. שלום רב,
    לפני כשבועיים חלמתי שאמא שלי ז"ל שנפטרה לפני 7 שנים, רוצה לפתוח את דלת החדר שלי. אני ישנה בחדר. ברקע אני שומעת את דודה שלי ז"ל, אחותה התאומה, שנפטרה לפני חצי שנה – אני שומעת אותה צוחקת לידה. שתיהן רוצות לפתוח את דלת חדרי כשאני ישנה.
    זה היה מאוד מבהיל. תחושה של סיוט.
    כאילו ראיתי מין רוח שחורה כזו שרוצה לגשת אלי מאחורי הדלת.
    ואז מה שקרה זה , שמגן דוד הגן על הדלת ולא נתן לה להיפתח.
    מגן דוד גדול יחסית.
    (יש לי שרשרת מגן דוד שאבדה בדיוק בסמוך ומצאתי אותה .היא איתי הרבה שנים . קניתי אותה אחרי שרציתי לשכור דירה בר"ג וביטלו את החוזה) .
    המגן דוד עצר אותן ואני "ניצלתי".
    במציאות- קמתי מבוהלת מהשינה. פתחתי את דלת החדר. פתחתי את החלונות. תחושה של סיוט כאילו ראיתי רוח של מת.
    הלכתי לדבר עם השכנה לספר לה. אמרתי לה שזה הזכיר לי שאחרי שאבא שלי נפטר בבית, יום למחרת, ראיתי את הרוח שלו כמו ספירלה על הכסא בסלון וזה מאוד הבהיל אותי. באותו יום קמתי ופתחתי את החלונות והייתי מאוד מבוהלת.
    עוד הערה : החלום הגיע אחרי שדיברתי עם שיפוצניק שיבוא ביום ראשון לגבי שיפוץ הבית. הבית הוא בית של ההורים . חלמתי בערב שבת. קמתי בשבת. עדיין לא עשיתי את השיפוץ.
    מעינין אותי מה המסר. מגן דוד הגן עלי. האם עלי להתקרב לדת?
    מדוע חשתי כמו סיוט?
    האם המדריך הרוחני דיבר אלי?
    לאחר כמה ימים חלמתי עוד חלום קצר. חלמתי שאני פונה לאחי הקטן ומבקשת ממנו שיעזור לי עם השיפוץ של הבית. בית של ההורים ז"ל, שאני גרה בו כעת. (הבית אמור להתחלק בין האחים, אבל הם מאפשרים לי לגור בגלל מצוקה כלכלית). ואז אני הולכת לישון. אחי הקטן מדבר עם אחי היותר גדול והם מדברים על מכירת הבית. במקום לעזור לי בשיפוץ, הם מתכננים למכור מאחורי גבי, כשאני ישנה.
    קמתי מהחלום הזה והבנתי שמשהו לא מסתדר לי עם הבית. לא למהר לשפץ. צריכה לברר עוד כמה דברים עם עצמי ועם האחים שלי.
    במציאות- באמת דיברתי עם אחי הקטן. הוא לא רוצה לעזור לי בשיפוץ, אבל אומר שהחלטה על מכירה היא רק שלי ולא של אף אחד אחר.
    כרגע אני בהתלבטות לגבי הבית. בית שנולדתי בו. האם לעבור למקום אחר, חדש? עם שכנים יותר נעימים? או לשפץ מעט ועוד כמה שנים להחליט? אולי אפגוש מישהו?
    שאלתי בקשר לחלום- מה המסר בחלום הזה? אני לא במודעות? רוצים לעשות משהו אחרי גבי? במציאות אחי אמר שלא. אמנם הם פחות בקשר איתי . לא מתקשרים ולא מבקרים אבל נראה שגם לא לוחצים על מכירת הבית. יודעים שאין לי אפשרות כלכלית. מה תשובתך? איפה המדריך הרוחני כאן? מה המסר?
    אודה לתשובתך.
    תודה.

  2. המאמר מעניין מאוד…אף פעם לא ידעתי שהמפגשים בחלומות עם נפטרים הם מפגשים עם המדריך הרוחני שלי… האם ניתן ליזום מפגש כזה עם מדריך רוחני בחלום?והאם זה יכול לבוא במקום תיקשור עם מדריך רוחני ?

  3. היי שגי ,תודה על כל החומר והידע שאתה חולק בנדיבות לב עצומה
    חלמתי חלום :את אבי ז"ל חלמתי אותו בא לקראתי ובוכה נראה לי מהתרגשות (לא יודעת להגדיר בדיוק)מה שהשאיר אותי נפעמת וקצת מבוהלת,ברור לי שיש מסר לחלום ,רק לא מצליחה לפענח
    אשמח לכיוון לפתרון מצידך
    יום מקסים ,rozt

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חייבת לספר,
    ליפני מספר ימים חלמתי חלום מסוג זה,
    עליתי במעלית עם ילדים לבית שכביכול של מכרה שאני
    לא בקשר איתה עוד. בבית שלה חשתי בעיונות כלפי
    הרגשתי לא נח, ולאט לאט יצאתי משם.
    לפתע מצאתי עצמי נכנסת לחדר שכפי שזכור לי היה חשוך
    ואז התחיל להיות מואר ,
    הבטתי לימיני וראיתי אדם זקן המזכיר את דמות המאסטר מקלפי אושו
    ישוב בכיסא, הוא הסתכל עלי במבט צנוע כזה
    לא אמר דבר, ואני נמלאתי מיד פליאה ואמרתי לו
    וווואוווווו אתה המדריך הרוחני שלי. חשתי שמחה בחלקי על הזכות,
    הוא לא הגיב לי לא זכורה לי תגובה,
    אבל אז מצאתי עצמי במעלית שאגב הוא באם המושבות
    מפואר והתה צמחיה ומראה גדולה ואז ירדתי עם הילדים במעלית לפנות הביתה
    וזה כל החלום שממנו התעוררתי עם צלצול השעון.

  5. מאמר נפלא.
    רציתי לשמוע את דעתך.
    בשנים האחרונות אני בקושי זוכרת חלומות שאני חולמות אך המעט שאני זוכרת מוזרים להפליא.
    זה התחיל לפני כמה שנים שחלמתי שאני בורחת ממקום מסויים ומישהו רודף אחרי עד שעצרתי לחפש מי בכלל רודף אחרי והתעוררתי מהחלום. לאחר שנה מהחלום הגעתי לנמל תל אביב והרגשתי רעדה בכל הגוף זה היה בדיוק אותו המקום מהחלום שלי!. לא עברה תקופה ושוב חלמתי שאני בורחת מבית לבית ומשהו רודף אחרי עצרתי לחפש ממי אני בורחת והתעוררתי מהחלום. לאחר תקופנ הסתובבתי בעיר מסויימת ויצא לי לעבור בדיוק באותם בתים שהיו בחלום.
    מאז (שלוש שנים בערך) הופסקו החלומות האלו.
    לפני כשנה שנתיים החלו חלומות מסוג אחר. אני עוברת לדירה חדשה עם המווווון מקום וחדרים או שבבית שיש לנו יש עוד חדרים שבכלל לא היינו מודעים אליהם והם כלל לא היו בשימוש מעולם.
    בשבת שוב חלמתי חלום מוזר. שהלכתי לישון בבית נטוש.. היו איתי בחלום עוד 2 בנות אחת התיידדה איתי אך השניה לא. מתוך החלום הבנתי שגם הן ברחו לישון בבית הזה שהוא לא ככ רחוק מהבית שלי וידעתי את זה בחלום.
    אפשר לדעת מה הפירוש של בית בחלום? ומה זה בא לומר לי?

  6. לילה לפני כן, חלמתי שייש לי ביד קופסא קטנה עם אורז ביד.
    אורז זה מאכל שאני אוהבת מאוד, ואוכלת כמעט כל יום – מייצג מזון ומרכיב חשוב בהזנה שלי.
    אני טועמת מהאורז, ואורים לי – יש בזה תולעים אל תאכלי את זה.
    אני יורקת את מה שהיה לי בפה, ושופכת את תוכן הקופסא על האדמה.מגלה שייש לי תולעת על השפתיים – ונמסה לירוק ולהפטר ממנה.
    תוכן הקופסא על הרצפה הרבה יותר גדול ממה שהיה "בתוך" הקופסא –
    זה נראה מוזר, ומתגלה שבתחתית הקופסא יש מלא מלא תולעים. צבען וורוד בהיר.
    אני אומרת למי שנמצא ליידי אולי בתי – תביאי מהר ניילון שנוכל לאסוף את כל התולעים – שלא ייברחו.
    היא מגישה לי מייד ניילון – ואני מתקשה לאסוף את התולעים – הן מתחילות לזחול ולהתפזר לכל עבר.
    גם תולעים שהצלחתי לתפוס נאחזות ביד שלי – כמו סוג של רגליים שננעצות בעור \ בבשר שלי, – ממש כמו עלוקה- שהולכת למצוץ לי את הדם,וזה מבהיל – זה נצמד לי לעור..אני מתעוררת מהתחושה של הבהלה – שהתולעים האלו נצמדות לעור שלי – ואני לא מצליחה להתפטר מהן – למרות שאני אוספת אותן בניילון – וחלק גדול מאוד מהן הצלחתי לסגור בתוכו..
    שוב תחושה של בהלה, חוסר אונים, וידיעה שייייש כאן "התעלקות" עלי..

  7. הי שגיא רוצה לשאול לגבי חלום – והמסרים שבו,
    אני נמצאת בחלום בשדה הזרוע בסוג של משהו שאמור לצמוח מהזרעים, לא ברור מה ייצמח, רק ברור שייש ערוגות ארוכות מאוד לאורך כל השדה, ושהשדה זרוע, או שאנחנו
    קבוצת האנשים בחלום- היא זו שזרעה את הזרעים בכל הערוגות.
    השדה שייך לאדם אחר – ( שבחיי היום יום – הוא אדם עימו נעשה עסקת נדלן, בארץ אחרת, לא בישראל) אני מזהה בברור את האדם,, ואת שמו.
    הוא מוביל את הקבוצה בחלום, ומבקש מאיתנו כעת לעשות סוג של עבודה אנרגטית – ולצעוד אחריו – בדרך שהוא מוביל כדי "לעזור" לזרעים לצמוח, הוא מוביל את כולנו בדרך פתלתלה מבין הערוגות לאורכן.. כשהוא מתחיל להוביל אותנו אני מתרגזת מאוד, מבינה מייד ואומרת לעצמי – שבשדה הזה לא ייצמח שום דבר, ושזה אחיזת עיניים. זה שקר.
    אני יוצאת מהשדה, ועוזבת את הקבוצה.
    בדרך החוצה – יש מעין דלת יציאה – או "מעבר" החוצה, אני בועטת באבנים
    שהיו מונחות בצד השמאלי שלי, והן מתפזרות לכל עבר. אני אומרת לעצמי – שאני חייבת לברוח, כדי שהוא לא יבחין גרמתי נזק ל"מבנה" או "קיר קטן" שהאבנים היו בו.
    מייד לאחר מכן אני אומרת לעצמי, רק – רגע.. אני אשים את האבנים חזרה במקום שהיו, וכך אתקן את הנזק, איך שאני מסיימת לתקן את המבנה של האבנים אני רואה צמחים גדולים ויפים ירוקים רעננים במקום שהנחתי את האבנים. אני מופתעת מאוד בחלום מהמראה שלהם.. ולא מבינה איך זה ייתכן, בכל ממשיכה בדרכי..
    לא ברור האם גם הערוגות צמחו "מאחורי הדלת" שממנה יצאתי בשדה, או רק באבנים שהחזרתי למקום.
    בכל מקרה – אני ממשיכה לברוח ולצאת משם, מהמשך ההבנה – שאני לא רוצה להיות במקום הזה – בשדה הזה ששייך לאיש הזה.
    אני נכנסת למכונית שלי – ג'יפ לבן יפה 4 על 4 ומתחילה בנסיעה -כאות לבריחה שלי מהמקום הזה.
    אני לא ממש מצליחה לשלוט בג'יפ – והוא משנה את כיוון הנסיעה – חזרה לשדה
    בניגוד לרצוני.
    אנ י בולמת – הוא לא ממש עוצר, ולוקח לו זמן רב מכפי שתיכננתי לעצור, ויש אי שליטה בכיון הנסיעה. עד שאני רואה מולי וממש קרוב לגיפ אישה עם כדור שנפל לה מהיד – שאני כמעט עולה עליו עם הגיפ. אני מתחננת לגיפ שיעצור, ולא יעלה על הכדור. הגיפ עוצר …
    הכדור נראה כמו כדור בדולח או זכוכית בצבעים וצורה של כדור הארץ.
    אני אומרת לאישה – קחי את הכדור, ורק לאחר מכן אוכל להמשיך בנסיעתי, היא מרימה את הכדור. בום נגמר החלום, אני מתעוררת..
    התחושה החזקה המלווה בהתעוררות מהחלום היא של אי שליטה במצב או בכיוון הנסיעה עם הג'יפ, ואי שליטה במהירות \ עצירה נסיעה. חוסר אונים גדול.
    אל מול – היכולת – לבקש ולהתחנן ממנו לעצור – והוא מייד מבצע את בקשתי.
    זה מאוד לא ברור – מה המסר כאן? יש שליטה או אין שליטה? ואם יש שליטה – למה ככה, ולא ככה? למה כשמבקשת כן שולטת, ולמה כש"נוהגת" אין שליטה?
    אודה לעזרתך בפרוש החלום -או לעזרת מתנדב מהקורסים.
    יש וחשוב לציין שייש התנהלות דברים קשה מאוד מול אותו אדם במציאות הפיזית עם כל הנכסים..ויש אכן קבוצה של אנשים שעדיין לא ברור אם הוא מוליך שולל ומרמה אנשים אלו, או שייש תקווה – והוא יביא דברים למקומם בשלום. יש לאנשים רבים חרדות רבות בקשר לעסקאות שנעשו מול אותו אדם, ויחד עם זה יש עדיין מקום לתקווה.
    תודה
    גוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *