מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

קיבלתי בקורס הרבה הרבה מעבר

כאשר הגעתי לקורס טארוט מתחילים לא היו לי ציפיות מעבר ללמידת קלפי הטארוט, להפתעתי, קיבלתי בקורס הרבה הרבה מעבר.

דבר ראשון, קבלתי מורה שהוא קודם כל אדם. מלא בטוב לב ורצון לעזור לכל אחד ואחת עם כל בעיה אשר צצה בכל תחום בחיים.
קיבלתי אותך שגיא, אדם משכמו ומעלה עם המון ידע בכל-כך הרבה תחומים, שנותן תמיד עצה טובה, עזרה, תמיכה ואוזן קשבת. זה אולי נשמע מעט או משהו פעוט, אבל זה ממש לא. בתקופה כה קשה בחיי, הצטלבו דרכינו, ולא סתם, כך אני מאמינה. עזרת לי מאוד. עם עצות ורעיונות איך להתמודד עם מה שקורה בחיים שלי, זה אולי נשמע מעט לאחרים אבל אוזן קשבת זה משהו שלא קל למצוא. לא פעם הגעתי לקורס נסערת ו"טעונה" ברגשות לא קלים, למדתי ממך כמה חשוב להקשיב לאחר. פשוט לתת לו לדבר ולהוריד את מה שיושב על הלב. זה שיעור מאוד חשוב עבורי, ואתה לימדת אותי זאת.
אני ממש מודה לך על כך.

בנוסף לכך, לימדת אותי כי לכל בעיה יש פיתרון, צריך פשוט להסתכל על הדברים אחרת ולא לפי צורת המבט המקובעת שלי. הפתרונות שלך היו שונים עבורי וצורת החשיבה לך גרמה לי לחשוב על הדברים בזוית אחרת, ולראות את הדברים בפרספקטיבה שונה. שגיא, אין מספיק מילים בפי כדי לומר לך תודה.

כל זאת, עוד לפי העזרה הגדולה והעצומה שלך בכך הלכת לקראתי כשרציתי ללמוד את קורס ההמשך. אני לא אשכח זאת בחיים ! (לא סתם אני אומרת זאת, זה ממש ברצינות). אף פעם לא האמינו בי ותמכו בי בצורה כזו.
אתה לבטח הבנת כי אם לא אתקבל לקורס ההמשך בצורה זו, הסיכויים שאחזור לקורס המשך הם די קלושים. במצב בו אני נמצאת היום, לצערי, אני חושבת שהיה קשה לי למצוא כסף למה שנראה לי כמותרות.
אולם, כבר בתחילת הקורס הבנתי כמה לא נכונה המילה –מותרות.
החומר הנלמד בקורס ההמשך הוא מדהים, והוא בדיוק הסיבה שבגללה רציתי ללמוד טארוט מלכתחילה.
כמות המידע עצומה, משולבת בהמון סוגי פתיחות ומשמעויות לקלפים דבר אשר נותן כלים מעולים כדי לעסוק בטארוט ולהרוויח עוד כסף.

השיעור אשר עשית לנו על שיווק, מעבר לעניין המעשי אשר עוזר מאוד בחיים, היה פשוט מאלף. הצורה בה עשית זאת ואיך גילית לכל אחד (לפי הקלף שיצא לנו בטארקו) מה עוצר אותו מלעשות זאת. הקלף שיצא לי (האוהבים) גרם לי לחשוב הרבה ובסוף החלטתי להקשיב לעצה של הקלף ופשוט "להתמודד עם הקושי בלי לפחד מהתוצאות"…. וזה עבד!! אין לך מושג כמה הייתי מאושרת באותו יום בו טיפלתי לראשונה בקלפי טארוט במישהי וקיבלתי טלפון לטפל במישהי נוספת למחרת.

שגיא, חיזקת לי מאוד את הביטחון העצמי שלי באמון שלך בי ובתמיכה שלך. שמחתי להכיר אותך, אדם עם לב רחב ורצון אמיתי וכנה לעזור.
יש הרבה מה ללמוד ממך מעבר לקלפים (ולחלומות), אני יודעת שאקח את דמותך לדוגמא לנגד עיני, כאשר אני אטפל באנשים ומקווה מאוד שאצליח לעזור לאנשים ולהשפיע עליהם לא פחות ממך.
ולסיום,
שגיא, תודה רבה.

טליה
קוראת בקלפים ומתקשרת

הכותב: Admin