בלימודים שלי אצלך יצאתי מורווחת פעמיים, בעצם שלוש…

שגיא, לא יכולת לבחור שם מוצלח לאתר שלך "טארוט חלומות וקצת יותר" שמשקף נאמנה את מי ומה שאתה – מורה וקצת יותר…

תענוג צרוף ללמוד אצלך טארוט, הן מבחינת הידע שיש לך ושאתה מעביר אותו בנדיבות רבה לתלמידיך, והן מבחינת אישיותך.
מדהימה בעיני, הסבלנות שלך והמסירות שלך לתלמידיך, הנכונות שלך להקדיש ולהשקיע שעות בהעברת החומר, בהשלמתו, הנגישות שלך לתלמידיך שיכולים לפנות אליך ללא היסוס כמעט בכל שעה (אם הם לא ישנים בשעות שאתה עדיין עונה לשאלות בעיניני טארוט…:-)), וההבנה העמוקה שלך בפענוח התשובות שהקלפים נותנים שנעשית בצניעות רבה עם השארת מקום רחב לתלמיד הנבוך והמתלבט ברזי הטארוט.

התחלתי את דרכי המקצועית בלימודים אקדמאים של טיפול בגישות הקונבציונליות הקיימות, מזה שנים אני עוסקת בייעוץ ובטיפול ובשנים האחרונות הרגשתי שמשהו חסר… והתחלתי את חיפושיי אחר המשהו החסר שזיהיתי אותו כ"אחר".
נחשפתי ולמדתי מספר תפיסות עולם בנושא צמיחה אישית והתפתחות רוחנית (קבלה, פילוסופיה אינדיאנית, קלפי סגולה ועוד..), כל תחום לימוד העשיר והרחיב את כישוריי כאדם וכמטפלת.

בלימודים שלי אצלך יצאתי מורווחת פעמיים, בעצם שלוש… פעם אחת ברמה האישית – הקלפים נותנים הזדמנות להעמקת ההכרות שלי עם עצמי (תהליך שאינו מסתיים לעולם….), פעם שנייה ברמה המקצועית – השימוש בקלפים בעבודתי המקצועית מאפשרים הרחבת היריעה וקיצור תהליכים, ופעם שלישית – ההכרות שלי אותך כמורה וכאיש מקצוע בעל ידע נרחב ובעל אישיות נעימה שמאפשרת צמיחה של אלו הנמצאים לידך.

בלימודיי אצלך הרגשתי שאני מפיקה את המירב מלימודיי, מחדדת ומחזקת את יכולתיי בתחום הייעוץ. נדיר למצוא מורה הדומה לך מבחינת המחוייבות והמסירות שלו לנושא אותו מלמד, היכולת שלך להתחלק בנדיבות רבה, בשמחה וברצון בכל הידע שלך, הסבלנות שלך לחזור עוד ועוד על הדברים עד שיובנו והאפשרות שאתה מאפשר לכל מי שלמד אצלך בקורס לחזור עליו עוד ועוד היא אפשרות שאינה מוכרת במחוזותינו… ועל כך ישר כוח !

אני ממליצה בכל ליבי על הקורסים של שגיא בפני כל מכיריי ובפני כל מי שפתוח ורוצה להרחיב את מודעתו, שגיא מעביר את הקורסים שלו בצורה בהירה שמשלבת סיפורים ודוגמאות להמחשת הקלפים, הלימוד של סוגי פתיחות ותירגולן, האוירה הנעימה ששגיא משרה, כל אלו הופכים את חווית הלמידה אצל שגיא לחוויה אחרת וקצת יותר מכל חווית למידה אחרת.

כרמל סטינגר
עובדת סוציאלית Msw – יעוץ והכוונה בתהליכי התפתחות אישית והעצמה

הכותב: Admin