אפליקציית טרקו – רכישה

ברוכים הבאים לאחד המיזמים הכי מרגשים שלנו – אפליקציית הטארקו.

אולי הצוענים בעולם העתיק לא ידעו שיום כזה יגיע, שאחד המשחקים הכי מרתקים, מורכבים ומגבשים של עולם הטארוט, יהפוך לדיגיטלי, אבל הנה זה קרה.

הטארקו הוא משחק טארוט חברתי, מגבש, כיפי ויש לומר – אפילו ממכר, שבו אנחנו מקבלים מסרים מקלפי הטארוט במגוון עצום של נושאים, והמשחק מתנהל בקבוצה. 

אם כל אחד מקבל מסר משלו, במה תורם האלמנט הקבוצתי? שאלה מצוינת (:

כקבוצה אנחנו מנווטים את נושאי הפריסה השונים, כאשר המנצח בכל סיבוב מסרים, זה שקיבל את הקלף החיובי ביותר בחבילה, בוחר את נושא הפריסה הבא. 

בנוסף האנרגיה הקבוצתית משפיעה על הקריאה, לא רק באופן רוחני וכללי, אלא גם הלכה למעשה: הקלפים שקיבלו אלו ש"יושבים" לידנו (גם באפליקציה יהיה מעין מעגל משתתפים) נותנים מידע נוסף על המסר שקיבלנו אנחנו, כך שבטראקו, כולנו קשורים, משפיעים ומושפעים וכך נוצרת עוצמה גדולה יותר לכל פריסה, ולכל סבב.

נושאי הקריאה מגוונים: לרוב המשחק נפתח בנושאי קריירה ומשפחה, אבל מתפתח לנסיעות, רומנים, אהבה, שופינג, ויש מקום לנושאים כבדי משקל וקלילים גם יחד.

כל משתתף מקבל קלף מסר ממנהל.ת המשחק, וכן מקבל פירוש לקלף ומענה לשאלה שמטרידה את מנוחתו או מסקרנת אותו בכל נושא.

מדוע דווקא באפליקציה?

המון סיבות מעולות:

ראשית האפליקציה כאן בעיקר עבור כל מי שעוסק בטארוט, והיא מאפשרת לנו להעניק עוד שירות מדהים, כלכלי ונוח ללקוחות שלנו ולהרחיב את מנעד הפעילות באופן משמעותי. ערבי מסרים הם אחד הכלים השיווקיים הכי משמעותיים של קוראים בקלפים כיום. וחשוב שכלי זה יעבוד היטב גם בעידן ה-zoom. האפשרות להעניק שירות רווחי – ערב מסרים עם קלפי הטארוט, היא הזדמנות מדהימה להתרחב כלכלית, לתת שירות חדשני, עדכני, מלהיב וכיפי מחד, ולשמור על המבנה הקלאסי של ערב מסרים מאידך. זאת הזדמנות מרעננת לחזק משמעותית את העסק ואת היצע השירותים שלך. ויש עוד עניין:

לרוב מגיעים לערבי מסרים אנשים שמכירים זה את זה והם כבר מגובשים אבל… המשחק בצורתו הדיגיטלית מתאים עוד יותר לאנשים זרים לגמרי, וכך אפשר להציע ערבי מסרים בכל הארץ, לצד ערבי מסרים לפנויים פנויות למשל, או לכל אדם שמתחשק לו להשתתף בערב כזה.

בנוסף מובן שהמשחק מתאים גם לקבוצות שמכירות זו את זו, לחברים לעבודה, למסיבות רווקות ועוד ועוד.

האפליקציה מאפשרת לאנשים להשתתף בכל רחבי הארץ, מבלי לצאת מהבית, והיא בעצם "מספקת את הקלפים" לכל משתתף ומשתתפת משום שהכול ממוחשב. המערכת יודעת לחלק בעצמה את הקלפים הנכונים לכל משתתף והקסם קורה גם באפליקציה. 

כך בקלות אפשר להעביר ערב גבינות, יין וטארוט גם כשמנהלת המשחק באילת, והמשתתפים מצויים ברחבי הארץ (את הגבינות והיין שיקנו בעצמם, כן? (:), ולהתגבר על מרחק גיאוגרפי, חובת בידוד סערה או חמסין.

ניסינו את האפליקציה כמה פעמים עם מגוון משתתפים, חברים ותלמידים, והתוצאה ממכרת… כשמכריזים "סיבוב אחרון" כולם מתבאסים, כי הזמן חולף בטיל.

איך קונים את האפליקציה:

כרטיסייה של 10 מפגשים

מנוי לשנה

מנוי לכל החיים

א. התנסות חינם – האפליקציה פתוחה לקהל עד ה-15 למאי 2022.
זאת הזדמנות יקרה מפז שחייבים לנצל ובעיקר לשחק בה. זה הזמן לנסות את האפליקציה, לאסוף חברות וחברים ופשוט להתאמן עליהם בערב מסרים (או בבוקר מסרים, אנחנו לא נעולים על השעה). רצוי לבדוק איך הולך לכם בניהול המשחק, לשכלל את יכולת השימוש, להתרגל לפן הטכני ובעיקר פשוט ליהנות מהמשחק עצמו.

ב. כרטיסיה של 10 שימושים – במחיר של 99 ש"ח.
כרטיסיה במחיר מדהים למי שעוד מתנה מתלבט ורוצה לראות עד כמה האפליקציה שימושית עבורו. הנה האפשרות להתנסות במספר מוגבל של משחקים, במחיר שכנראה יעלה בקרוב… אז כדאי למהר.

ב. מנוי לשנה במחיר של 199 ₪
מחיר מושלם לשנה של שימוש שבו אפשר לנהל עשרות ואף מאות ערבי מסרים (תלוי כמה בוחרים לעבוד ולשווק את הערבים כמובן). 

ג. מנוי לכל החיים במחיר של 299 ש"ח.
דיל שאסור לוותר עליו, כי הוא מבטיח מספר בלתי מוגבל של ערבי מסרים, מתי שבא לכם, עד כמה שתרצו לעבוד עם האפליקציה בכל מועד והזדמנות. וזאת במחיר השקה שבוודאות יעלה.

חשוב לדעת!
המחירים האלו יישארו עד סוף יוני, ביוני דניאל, המתכנת של האפליקציה, יעלה את מחיר המנוי ב-100 ₪, והיד עוד נטויה בהמשך.