לא היה רגע אחד בו לא נהניתי בשיעורים

במשך שנים הרגשתי שיש בתוכי את המחפש הנצחי, זה שקיים בו פוטנציאל אדיר, אבל אין מי שיוציא אותו החוצה. הרגשתי שאני לבד בעולם הזה, מנסה ללמד את עצמי ומחפש את המאסטרים הנסתרים בכל מיני מקומות… מרים סלעים ומציץ בחרכים… עד שיום אחד, כאשר חיפשתי מורה לקלפים, מצאתי באינטרנט את שגיא.
שגיא, אתה מאסטר מלידה. אני לא חושב שאי פעם נתקלתי במישהו שמקרין הילה של "אני רוצה ללמד אותך!" בעוצמה כזאת גדולה.
אני עדיין צעיר, ורק התחלתי ללמוד, אך אני מקווה שאתקל בעוד מאסטרים גדולים כמוך. הסיפורים עם לורן, העברת הידע על הקלפים והחלומות בדרך כל כך יעילה ונכונה… ענית על כל השאלות שלי ולא היה רגע אחד בו לא נהניתי בשיעורים. מהקבוצה הקטנה והאינטימית ועד למסיבות סיום הקורסים עם הארוחות הגדולות!
תמיד אתגעגע לימי ראשון בלילה השקטים שמנתקים אותי מהמציאות למשך 3 שעות קסומות עם קבוצה מקסימה…

חשבתי שראיית הילות, חלומות צלולים ורייקי 3 זה המיטב שייצא ממני, אך הסתבר לי במהלך הקורס שאני גם מתקשר די מוצלח וקורא בטארוט בצורה שמפתיעה אפילו אותי בכל פעם מחדש!

ולחבר'ה שקוראים, תאמינו לי, ללמוד לזכור 78 קלפים שונים ואיך הפירושים שלהם משתלבים זה עם זה זה ממש לא פשוט, ואני לא חושב שהייתי מסוגל ללמוד אפילו מעט ממה שלמדתי משגיא אם הייתי מחליט ללמוד בכוחות עצמי.
מאסטרים שממש רוצים ללמד ויודעים לעשות את זה כמו שצריך, לצערי הרב, זה דבר מאוד נדיר. אני שמח שהייתה לי ההזדמנות לפגוש אחד.

כל תלמיד מחפש את המאסטר שלו, ואני חושב ששגיא יכול להיות המאסטר של כל אחד. הטארוט והחלומות הרחיבו את האופקים שלי בצורות מדהימות. גיליתי דברים מדהימים שמסתתרים בתוכי, וכרגע אני רואה את החיים כמעט הפוך לחלוטין ממה שראיתי לפני שנה…

מזל שהטארוט והחלומות נשארים איתי אחר כך למשך כל החיים. בלי שום ספק, כלים שכל אחד צריך.

מיכאל אלבוים
סטודנט לפסיכולוגיה, קורא בקלפי טארוט

הכותב: Admin