זו חוויה נעימה לפגוש את שגיא, להכיר וללמוד ממנו

למה ללמוד אצל שגיא?
כי הוא לא ישב ויטיף לכם את תורתו. הוא יספר עליה, ילמד, אבל תמיד יהיה פתוח לדעות נוספות.
כי מצד אחד דרכו מאפשרת קריאה ברורה וחד משמעית – אם רוצים – עד לחישוב חודשים וימים, ומצד שני הם נזילים, מותאמים למציאות שלעולם אינה חד משמעית.
בלימוד הקפנו גם את הפירושים ה"פסיכולוגיים", גם קריאה דרך סיפורים מיתולוגיים (שמאוד מקלים על זכירת משמעות הקלף) וגם למדנו סימבוליקה שבעצם עוזרת לקרוא כל טארוט מכל סוג ולא רק של ריידר.
אהבתי את הגישה שהקלפים הם כלי להתפתחות רוחנית. כך היו עבורי מאז ומעולם… וסיפורו של השוטה הוא סיפור חיינו.
שגיא הוא איש נעים, מבין ואדיב. בכל מפגש קראנו את "שיעורי הבית" שכל אחת הכינה על חייה שלה ולא היה מקום למבוכה. הכל מתקבל. אין חשש לשאול ולו את השאלה האידיוטית ביותר (אם יש כאלו) – שגיא תמיד עונה באורך רוח ובחיוך. גם לאחר שנגמר הקורס ידעתי שאני יכולה לפנות אליו, ואכן פניתי, בשאלות אישיות. ושוב, בסבלנות אין קץ ענה לי שגיא וטרם לי מניסיונו.
מאוד מוזר היה לי בהתחלה ללמוד תחום מיסטי מאדם שנראה כל כך "סטרייטי"- חולצה במכנסיים, שיער מסופר, הוא לא אמור להיות איזה תימהוני עם שיער מתבדר ושרוואל? הצד הזה של שגיא, העסקי, מבטיח שהשיעורים אכן יתקיימו, במקום ראוי, ובזמן. נו, כל היתרונות של דייקנות. עם מיץ, וופלים ובייגלה לכיבוד. 🙂
נעים. זה מה שבעיקר עולה לי. זו חוויה נעימה לפגוש את שגיא, להכיר וללמוד ממנו. הכל פתוח, על השולחן (אוי, יצא לי כפל משמעות), מה שגם מאפשר לראות את העומק שעוד יש שם. (בטארוט, בחלומות, בנו, בו.)

ענת גורודצקי

הכותב: Admin