למה הוא לא מתקשר מספיק? ואיך המלכים של הטארוט קשורים לזה?

באחד הפוסטים הכי נצפים שלי, דיברתי על השאלה האלמותית "האם הוא יתקשר".
אבל מה עם השאלה החשובה לא פחות – מדוע הוא כמעט שלא מתקשר?
וזה כולל את העובדה שהוא לא מסמס שעות, או מסמס מעט או לא יוצר מספיק קשר.
למה זה?

אז ברור שיש כמה סיבות אפשריות: ייתכן שהוא פשוט לא ממש בעניין שלנו, זה קורה, אולי עובר עליו משהו, זה גם קורה, או שהוא באמת טיפוס שלא כל כך אוהב תקשורת אינטנסיבית.

אבל בואו נצא מנקודת הנחה שהבחור כן מעוניין בקשר וכן מעוניין אפילו בנו ספציפית.
אוקי, אז לא בי אישית כי אני תפוס, אבל התלמידה בקורס שלי, גל, ששאלה על התקשורת המעטה עם הבחור שהיא יוצאת איתו, יוני.
היא מספרת שהוא בסך הכול כן בעניין, אבל לפעמים לא מתקשר בכלל יום או יומיים, ועונה להודעות אחרי הרבה זמן, ככה נוצרת לה תחושה שהיא רודפת אחריו…

אז היא עשתה קריאה בקלפי טארוט ושאלה האם יש פוטנציאל זוגי ביניהם – וזה מה שיצא:

מלך המטבעות

כשיצא בפריסה הקלף מלך המטבעות, מיד גל הבינה (כי היא עושה שיעורי בית) שמדובר באדם שבגדול, קצת קשה לו לתקשר, הוא יותר ביזנס-מן ואולי פחות מורגל בתקשורת.

יכול להיות שהיינו פותרים את הכול בזה. סבבה, היא רק צריכה להזכיר לו לתקשר יותר…

אבל גל חושדת שיש פה עוד סוגיה, כי היא יודעת שיוני כן היה בקשרים בעבר, ומכיר קצת דינמיקות עם נשים "מהסוג המתקשר מאוד".

מלך הגביעים

ליד מלך המטבעות יושב לו מלך הגביעים – ההופכי שלו, והזיווג בין שני המלכים מייצר דינמיקה קצת חרדתית, מעניינת, לא שגרתית.
מלך הגביעים הוא מאוד זוגי וקצת תלותי, ומלך המטבעות מאוד אוהב את העצמאות שלו, כך שמה שיוצא זה מתח שאפשר גם לפרש כחרדה מאיבוד העצמיות/העצמאות בקשר של יוני לעומת החרדה מאובן הקשר של גל.

אז הנה ממש לפנינו הקשר של "רודף ונמנע": יוני הוא כן אדם זוגי, שרוצה זוגיות, אבל ה"ספייס" שהוא לוקח כאן, לא נובע מאי רצינות אלא מרצון לשמור על עצמו, על המרחב שלו, על חייו האישיים.

זאת לא פריסת זבנג וגמרנו, אלא תובנה שצריך להבין מה עושים איתה עכשיו, מרגע שהבנו שיוני הוא לא דוש וגם לא סתם פוחד מקשר, אלא נעול בחרדה מאוד מסוימת – מפה אפשר לפתוח מולו את הדברים, להתחיל לעבוד נכון, ולהבין איך שוברים את הדפוס של התרחקות/התקרבות.

צריך לזכור שחרדת הנטישה של גל מגבירה את ההתרחקות של יוני, וחוזר חלילה, ולכן כשגל מתקשרת את הצרכים שלה, היא חייבת גם להכיל את עצמה – להבין שהיא עצמה באה לשיחה עם מטען מסוים ולכן צריך למצוא את נקודת האמצע והאיזון.
יכול להיות שאם היא תתקשר את הצרכים שלה בפשטות ובישירות זה ילך לה הכי טוב – כי זה סגנון השיח של מלך המטבעות, שאוהב את הדברים פשוטים וברורים.

מצד שני אין מה לעשות, גם יוני צריך להתמודד עם הנטייה שלו לשכוח את בת הזוג, ואולי הוא צריך לנסות להבין למה הוא מציב גבולות כאלה בקשר.

המגדל

ואז מגיע המגדל. על פניו הוא נראה קלף מאיים, אבל זהו רק קלף אזהרה. קלף המראה שמה שצריך כאן זה יותר פעילות משותפת. הקלף מספר לנו במקרה הזה שהם לא מספיק עושים דברים יחד ואומר לשואלת שהיא חייבת למצוא דרך לבנות יחד אתו בסיס זוגי חזק יותר – וזה אומר לדאוג שיהיו להם יותר דייטים ושהם יהיו יותר איכותיים. למרות התקופה היא חייבת למצוא דרך לצאת איתו יותר לבילויים: לשבת בבית קפה או מסעדות, ללכת הצגות, ובסופי שבוע לצאת לטיולים, סדנאות ולא להישאר בבית.

בכל מקרה אחר, יכול להיות שגל הייתה פשוט מוותרת על הבחור, מרימה ידיים וממשיכה הלאה ומסמנת עוד דוש ביומן, אבל לדוש הזה דווקא יש סיכוי!

הגישה הישנה לעומת הגישה החדשה של קריאה בקלפי טארוט

בשיטה הישנה של קריאה בקלפים, יכול להיות שהיינו מתבוננים על הקלפים ו"ננעלים" על התוצאה. קוראת בקלפים בגישה הישנה הייתה מחליטה שיוני חסום רגשית, שהמגדל "מרגיש" מאיים מידי על הזוגיות – וזהו, היא לא הייתה מצליחה להתקדם מה"סטיגמה" מהדימוי של מלך המטבעות. סביר להניח שאם הקוראת בקלפים בגישה הישנה הייתה פוסקת ואומרת לשואלת שאין סיכוי, השואלת הייתה ננעלת על הפסיקה שלה והופכת אותה לנכונה.
בלי לקבל כלים דרכם השואלת תדע כיצד להתמודד עם הקושי בזוגיות, היא הייתה מנסה למשוך את הקשר עוד טיפה, מגלה שהקשר לא מתקדם ומסמסת לקוראת בקלפים שלה אחרי חודש שהיא צדקה ומשבחת אותה.

אבל זה בדיוק מה שצריך לשנות כשעובדים עם הקלפים – כי הם לא עוסקים בעתידות, אלא בבחירות והתפקיד שלהם הוא להראות לנו את האפשרויות שלנו, את דרכי הפעולה הנכונים ולעזור לנו לבחור נכון.

וזה בדיוק מה שמדהים בקלפי הטארוט: כשלומדים לעבוד עם קלפי הטארוט נכון, מגלים שיש הרבה גוונים של אפור בחיים, או בעצם גוונים של ורוד!
יש כל מיני זוויות דווקא להציל קשרים, לפתור אותם, למצוא נתיב נוסף שלא ראינו, ללכת בנתיב אחר ולהשיג תוצאות אחרות. ושיש אולי קשרים שעוד יש להם סיכוי.
במקום שבו יש דלת סגורה הם מסבים את תשומת לבנו לחלון הפתוח ומוכיחים לנו שההרגשה שאנחנו תקועים היא במובן מסוים – אשלייה.

קשה לנו לפעמים לראות מה אנחנו מפספסים, בעיקר כשאנחנו תקועים ועושים שוב ושוב את אותו הדבר.
אם מה שנחוץ לך זה מצפן שיראה לך בדיוק איפה החסימה, איפה ההתעקשות על משהו שלא עובד, והיכן החלון הפתוח שממנו באמת יכולות לצמוח הזדמנויות בשבילך – הטארוט הם האמצעי והדרך לשם.

  • מבלי לנבא את העתיד
  • מבלי לנחש מה הולך להיות
  • ומבלי לחרוץ את הגורל שלך.

קלפי הטארוט בעצם מאפשרים לנו להבין את הבעיה ולתת לנו פתרון וכלים שעוזרים לנו לתקן את מה שלא עובד.

אז מה דעתכם, הגיע הזמן להצטרף לקורס ולהתחיל את המסע שלכם בעולם הקלפים?
כי ביום רביעי, ה-26 לחודש – מתחיל קורס חדש.
לחכות לכם?
אני מזכיר שבגלל המצב יש הגבלה של 8 משתתפים, אז הוא מתמלא במהירות.
ושאפשר להצטרף וללמוד את הקורסים שלי מהבית, בזום, בלייב, יחד עם הקבוצה,
כך שכל היתרונות נשמרים ואני חוסך לך את החניה,
את הזמן, את העצבים של להיכנס לתל-אביב ובמחיר מוזל.

כאן מחכים לכם כל פרטים על קורס הטארוט החדש—>
ואם מה שיש שם מוצא חן בעיניכם, רק צריך למלא את הפרטים
(אפשר גם להתקשר למאיה בטלפון: 03-5298840)
ואני או מאיה נעשה את השאר 💝

אבל לא חייבים להתחיל ללמוד קורס מקצועי.
🎁 אפשר להתחיל בקורס קצר, חינמי.
ואתם מוזמנים להתחיל כאן בקורס המתנה: “כיצד לעשות נכון קריאה בקלפים
(למקרה וזה לא ברור – הקורס הזה הוא חינם וזו מתנה שלי אליכם)

*** קיראו עוד על קלפי טארוט, ואולי תרצו לקרוא גם על פתירת חלומות

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *