למה הזמן הכי טוב ללמוד קורס חלומות הוא דווקא בקיץ?

יש כל כך הרבה לעשות בקיץ: לגלוש, לצאת למסיבות עד הלילה, לטייל בחוץ, לחזור לים ולגוון עם הבריכה. אבל יש עוד פעילות מומלצת שאנחנו פשוט מוכרחים לעשות: לחלום!

למה דווקא בקיץ כדאי לנו להשקיע בחלימה שלנו כשאפשר לקנות חליפת גלישה חדשה?

אחת התלמידות שלי אמרה לי, באופן מובן, שהרי בחורף אנחנו הרבה יותר "ישנוניים", אז זה רק הגיוני לעשות קורס חלימה בחורף.

אמת, כל עונה יפה לקורס חלומות, אבל לקיץ יש יתרון משמעותי, בגלל מנגנון השינה שלנו שעליו אני רוצה להסביר על קצה המזלג:

פעם חשבתם מדוע אנחנו ישנים דווקא בלילה?

הרי זה לא שיצא חוק בעניין, ובכל זאת כשהשמש שוקעת – אנחנו כבר יודעים: עוד מעט הולכים לישון. התשובה היא שהשמש, או ליתר דיוק, האור – הוא הכי משמעותי עבור איכות השינה שלנו. כאשר האור פוסק נוצרת סדרה של תהליכים ביולוגיים שהתוצאה הסופית שלהם היא הפרשת ההורמון מלטונין.

כמות האור הנקלט דרך העיניים שלנו, היא זו שתכריע אם יתחיל תהליך של ייצור המלטונין, הקרוי גם הורמון החושך, וחשוב יותר – האור הוא הגורם המרכזי המשפיע על טמפרטורת הגוף. בבוקר, כשאנו נחשפים לאור, טמפרטורת הגוף עולה ואנו ערניים, ובלילה כשאין אור, היא יורדת ונתחיל להרגיש עייפות.

לאחר שאנו נרדמים תמשיך טמפרטורת הגוף שלנו לרדת בצורה עקבית עד הבוקר וככל שהיא יורדת בצורה עקבית וסדירה, כך נישן טוב יותר.

ובשורה התחתונה: ככל שנקבל כמות אור איכותית ורבה יותר לאורך היום, נהיה עייפים יותר (בקטע טוב) לקראת הלילה, והשינה תהיה ערבה ונעימה במיוחד.

רוצים לחלום יותר? הנה אחד הסודות החשובים של עולם החלומות – תחשפו ליותר אור.

חשיבות האור לחלימה טובה

אוקי, אז איך זה קשור לקורס חלומות?

כמו שעיתונאי צריך את המקלדת שלו, מעצב גרפי זקוק לתוכנת עיצוב, וגולש זקוק לגלשן וחליפת גלישה (אני לא יודע למה נתקעתי על הנושא הזה..) כך החולם זקוק לשינה טובה.

נכון, יש בעולם קורסים בנושאי חלומות שייתנו אולי רק את "פירושי החלום" אבל עבודה איכותית עם מרחב החלום, לדעתי, דורשת הכנה נכונה של "כלי החלימה שלנו" – הגוף.

כשאנחנו מבינים את מנגנון הגוף אנחנו מכינים את עצמנו למחזורי חלום מאוזנים, ולחלימה איכותית יותר שבה נוכל באמת להתפתח, להגיע לתוצאות, לחקור את התודעה, וכן, גם להבין, לקבל ולזכור מסרים בחלום הרבה! יותר! טוב!

בקורס חלומות אנחנו עוסקים בגוף ובנפש כיחידה כוללת: מכינים את הגוף לחלימה ומכוונים את החלימה כדי לשפר את כל האלמנטים בחיינו – הבריאות הגופנית ובריאות השינה שלנו משפיעות על בריאות החלום.

ככה, לדעתי, בונים הרגלים שיכולים לשרת אותנו לעוד שנים ארוכות של חלימה איכותית (:

בקיצור עכשיו כשיש חליפת גלישה, ומורה לגלישה עכשיו אפשר להתחיל לגלוש בעולם החלום (או! עכשיו המטאפורה סוף סוף מתחברת לי!).

הגלישה האיכותית שלנו אמורה להפגיש אותנו עם עולם שלם של ידע מסתורין ועוצמה, של אפשרויות לשפר בצורה מדהימה את המודעות ואת האינטואיציה להפגיש אותנו עם עצמנו ועם סך כל הפוטנציאל הבלום הגלום בתוכנו, בתת המודע ובמודע גם יחד.

יאללה גולשים יחד?

כי ביום ראשון הקרוב אני פותח קורס חלומות חדש.
בא לך להציץ ולגלות מה לומדים בקורס "התפתחות והעצמה אישית דרך החלום" ?

️הפרטים מחכים לך בקישור כאן למטה ⇓⇓⇓

ואם מה שיש שם מוצא חן בעינייך, רק צריך למלא את הפרטים (אפשר גם להתקשר למאיה בטלפון: 03-5298840) ואני או מאיה נעשה את השאר.

(אגב, מחר בחצות זהו המועד האחרון לקבל הנחה משמעותית על הרשמה מוקדמת לקורס "התפתחות והעצמה אישית דרך החלום").

להתראות בקרוב וחלומות נעימים

שגיא

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “למה הזמן הכי טוב ללמוד קורס חלומות הוא דווקא בקיץ?”

  1. מלי אביעד

    היי שגיא. פנינו לצביה באיזור חיפה ללמידת קורס פרונטלי הופתענו לגלות שהקורס בחיפה הוא הכי יקר בעלות 2900 ש"ח לעומת 2350 ש"ח בתל אביב. לדבריה זה בגלל שיש לה נסיעות ארוכות והוצאות שכירות. קצת תמוה ….ופערים גבוהים…האם יש עוד קורסים באיזור חיפה?

    1. שגיא מנדלבוים

      היי מלי,
      ראשית, אני שמח שאת מתעניינת בקורס הטארוט שלנו ותודה על ההזדמנות לענות לך על השאלה שלך.
      מחיר הקורס הוא 2,900 ש"ח גם בחיפה וגם בתל-אביב, אלא שפשוט בגלל המצב בקורס בתל-אביב יש הנחה של 18% ממחיר הקורס. בכנות: הסיבה היא שהסניף בתל-אביב יכול להרשות לעצמו לעשות את ההנחה כיוון שיש בתל-אביב יותר תלמידים בגלל הנרשמים בזום, מה שמאפשר לנו להוריד את המחיר.
      הקורסים מחוץ לתל-אביב מוגבלים במספר המקומות, ההוצאות שמחוץ לתל-אביב הן יקרות יותר (המורה צריכה לנסוע קילומטרים רבים כדי ללמד ומשקיעה בכל יום לימודים יום עבודה שלם), אין להם אפשרות להוסיף תלמידים בזום ובנוסף, בחיפה וברחובות הקורס הוא במתכונת של 13 מפגשים ולא במתכונת של 12 מפגשים.
      בלי קשר המחיר נגזר לא רק ממספר השיעורים, אלא מכוח האדם הנוסף שעובד בקורס במטרה לתמוך בתלמידים. צוות שלם שכולל את המורים שנותנים המון מזמנם מחוץ לשעות הקורס כדי לתמוך בתלמידים, 3 קבוצות פייסבוק שמטרתם לאמן את התלמידים, כולל קבוצת תמיכה בה מחכים מתרגלות (בתשלום) כדי לעזור לתלמידים בעזרה עם קריאות ושאלות.
      זה לא נדיר שבעסקים, (למשל מסעדות, מתי מלון), יש פערי מחירים שונים בערים שונות וזה לגיטימי לחלוטין. לצערי אנחנו לא מוסד לימודים אקדמי שמוכר וממומן על-ידי הממשלה שיכול להרשות לעצמו "לספוג" הפסדים, אלא מדובר בבית ספר של 3 מורים שמנסים לתת את המקסימום כדי להפיץ את הידע שלהם.
      מקווה שתקבלי את דבריי בהבנה,
      ותודה על ההזדמנות לענות ולהסביר,
      צביה, עינת ושגיא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *