לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 19-25/5/23

הי מה שלומך?

גם היום מקבלים ממני מתנה כפולה, והפעם גם עם תוספת לימודית.
כי הקלף האמצעי אמנם ייצא שונה, כצפוי, אבל שני הקלפים האחרים ייצאו אותם קלפים ובאותו מיקום. במקרה? אז לא. לא בגלל שלא ערבבתי טוב (בכל מקרה – אין דבר כזה לערבב לא טוב), כי הפעם עשיתי את המסר עם חפיסת קלפים אחרת.

אז לעמוד הזה יהיה המשך…
ביום ראשון אפרסם בקבוצה סרטון בו אני מסביר משהו מאוד מעמיק ומעניין על מיקומי הקלפים
בקריאת ה-או-או-אס, ולאחר מכן אזמין אתכם לכאן שוב כדי לראות איך למרות שיוצאים בצדדים אותם קלפים – בכל זאת המשמעות שלהם טיפה משתנה.
אני בכוונה מעתיק את הטקסט של הקלפים בצדדים משבוע שעבר, וביום ראשון אשנה אותו כדי שיתאים לקלף האמצעי.

אז קבלו גם מסר לסוף השבוע מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם הזדמנות ללמוד את העקרונות של הקלפים על הדרך!!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר לסוף השבוע שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת בסוף השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

מלך החרבות

חוסם/ תומך

נסיך החרבות
נסיך החרבות

כיוון ומסר

אביר המטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לשבוע שלך: נסיך החרבות!

לפני שנגלה את המסר, נבין קצת את הקלף ונלמד את הסוד של נסיך החרבות:

נסיך החרבות מייצג את האנרגיה של מזל תאומים, שהוא הצד הוורבלי שלנו, יכולות הביטוי והקסם האישי שקיים בנו. כשאנו מחוברים לצד הזה אנו מלאים אנרגיה, עם יכולות ההבעה העצמית נהדרות. אנו יכולים להפגין ביטחון וידע, "למכור" את עצמנו כמו שצריך וליצור קשרים חדשים הן בתחום הקריירה והן בחיים האישיים.

ויש עוד…

זה הצד בנו שמצטיין במכירות אינטרנטיות ובתקשורת אינטרנטית בכלל, החלק בנו שיודע ואפילו בא לו להשקיע בעמוד הפייסבוק, האינסטה או הטיקטוק שלנו, לפתוח פרופיל באתר הכרויות או בלינקדאין – תלוי מה אנו רוצים לקדם.
אבל יחד עם זאת, הנסיך המסוים הזה מעלה גם את הצד החסר סבלנות שבנו. לצד הסקרנות שלנו והחיבה לידע, אנו מגלים שקשה לנו לדבוק במטרה אחת, ואם הוא יוצא בקריאה אנו צריכים למצוא פתרונות לחלק זה, שכן הרצון לגוון יכול להכשיל אותנו.

מה המסר לסוף השבוע?

קודם כל, נסיך החרבות הוא קלף חצר ולכן המסר הגדול ביותר של קלף זה – הוא להגיד "כן!"

להגיד "כן!" לכל הצעה, דרישה, בקשה, ובמיוחד כשלא בא לנו.

למה?

כי קלפי החצר מייצגים הזדמנויות שאנו מפספסים בגלל שבדיוק עכשיו, לא בא לנו, אין לנו חשק, אנו עייפים, כי אנו מחכים לשליח של הסופר או כל תירוץ אחר שלמעשה לא רלוונטי.

בלי קשר להזדמנויות שאנו עלולים להפסיד השבוע, זה בדיוק הזמן לנסות להביע את עצמנו ולתקשר עם אלו  שחשובים לנו: בני משפחה (במיוחד אחים ואחיות, אגב כי לנסיך החרבות יש זיקה לאחים ואחיות), חברים ובני/בנות זוג.
ברור שצריך להתקשר ולשאול מה נשמע ואפילו להציע להיפגש. אבל אפשר גם לשלוח הודעה בווצאצפ, לעשות לייק באינסטה או בפייסבוק. תאמינו או לא, אבל לפעמים לייק או תגובה שלכם יכולה לעשות לצד השני את היום.

אם אלו שאנו לא מכירים – שבוע זה הוא במיוחד זמן טוב לפלרטט, להצחיק ולהקסים, בין אם מדובר בהתכתבות ראשונית באתר היכרויות, בחילופי דברים בוואטסאפ או במפגשים פנים מול פנים, היכולת השיווקית שלך בשיאך אז כדאי לך להשתמש בה.

כל דבר בעולם יכול להיות מוצג באופן מושך ומקסים עם המילים הנכונות, גם חסרונות אישיותיים או מצב כלכלי לא אופטימלי יכולים להיות אטרקטיביים עם הגישה הנכונה, הקלילה וההומוריסטית שלך. כדאי לך לנסות זאת.

בגלל חוסר הסבלנות של קלף זה, בשבוע זה, כדאי לך לתת לדברים יותר מצ'אנס אחד. מומלץ  להיות סבלניים וללמוד למצוא שלל פתרונות בתוך המערכת, מבלי לנטוש או להחליף מוקד. אם מבצבץ שעמום במערכת היחסים שלך, זה הזמן לנסות לגוון יחד עם בת/בן הזוג ולמצוא פעילויות משותפות מרגשות. אם העבודה נראית שגרתית, אפשר לחפש פרויקטים חדשים מבלי להחליף את מסגרת העבודה. 

נסיך החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלך החרבות!

מלך החרבות הוא מלך רגוע וטוב לב המנסה לנהל את ממלכתו בהרמוניה ובשלווה, אך לעתים יש לו בעיה. הוא מנסה כל כך לרצות את כולם עד שהוא שוכח אדם אחד די חשוב – את עצמו. לכן השבוע צריך לבדוק היכן יש חוסר איזון בין עצמך לבין הסביבה, היכן יש לוותר מעט ואיפה חשוב לעמוד על שלך ולהשמיע את קולך. כיוון שהקלף המרכזי הוא קלף שאומר להגיד "כן!", אז בשבוע הזה יש מקום לשים את עצמך, את הרצונות שלך ואת הצרכים שלך במרכז – גם לך מגיע להתבטא בחופשיות מבלי להתחשב באחרים.

במקרים בהם התשובה שלך להזדמנות שצצה היא "אין כל כך חשק", כדאי שתחשוב שוב, כי השבוע כדאי להרהיב עוז ולצאת מאזור הנוחות, על אחת כמה וכמה בתחום הרומנטי, שכן מלך החרבות הוא גם מלך הזוגיות.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אביר המטבעות

אביר המטבעות מאוד רוצה לממש מטרות בעולם החומר, אבל הוא מהסס ומחפש אישורים, שלרוב לא מגיעים. אביר המטבעות הוא תזכורת לכך שהשבוע, צריך להגיד "כן!" גם אם אנחנו מתלבטים, לא בטוחים או לא משכנעים.
הכי נכון יהיה אם הפעולות והחלטות שלנו יהיו בלתי תלוי בסביבה, ושההכרעות והכיוון שאנחנו לוקחים יגיעו מהסמכות הפנימית שלנו, אבל אם זה לא יבוא ממקום זה – להגיד "כן!" – זו התשובה הנכונה השבועה.

ואם לא צצה הזדמנות – הקלף קורא לך ליצור אותה. זה השבוע ליזום ולהתחיל לקדם את כל מה ששמת בצד. ההחלטה והתנועה קדימה היא זו שתביא את התוצאות, אז העולם יירתם לעזרתך. עלתה בך מחשבה לפתוח בלוג? יאללה. יש לך מחשבה לנסוע לחופשה רומנטית בקיץ? זה היום להזמין כרטיס. כדאי לך לאפשר לדבר מה חדש ומרגש לסחוף אותך זהו לא שובע להסס או לשקוע במחשבות, אלא להתנסות ולצאת מאזור הנוחות כדי להבין מה נכון לך.

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט הקרוב.

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 19-25/5/23”

  1. הייייי שגיא המלך
    אתה כותב נפלא וסוחף,
    כיייייייף ועוצמתי לקרוא את עושר הידע וכל הטוב הזה.
    רציתי לשאול עם עשית פתיחה עקראית של הקלפים או באופן מכוון לקחת את אביר החרבות
    נסיך החרבות ואביר המטבעות.

    1. שגיא מנדלבוים

      היי מיקה,
      עשיתי פתיחה אקראית של הקלפים. בגלל זה הופעתי מכך שיצאו שני קלפים בדיוק כמו בפתיחה הקודמת 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *