מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

מדוע היד השמאלית של הקוסם חשובה?

ואיך היא עוזרת לדחיינים, לחולמים בהקיץ ולפנטזיונרים?

הקוסם הוא המהות המכשפת שבנו, זאת שגורמת למציאות לציית להוראותינו, לקרום עור וגידים ולהביא לנתיב שלנו משאלות מוגשמות: מזוגיות, עבודה שפיללנו לה, ועד לקרואסון האהוב עלינו שפתאום נשלח ממעריץ אלמוני.
(הייתה לי תלמידה שלא הצליחה לזמן זוגיות שנים, אבל כל פעם שהיא רצתה ספר או בגד, הוא היה מופיע על ספסל ליד הבית שלה, היא אמרה על עצמה שהיא מכשפה מקולקלת (: ).
בכולנו קיים הקוסם, פשוט משום שהוא אחד מחלקי האישיות שלנו, אחד מהגוונים שבתוכנו, אחד מתוך 78 הקלפים שמייצגים את החלקים שלנו.

בציור הקוסם מבצע תנועה מעניינת בשתי ידיו: יד אחד מצביעה מעלה והשנייה מטה. זו שפונה מעלה מזכירה לנו שיש בתוכנו איכויות של יצירה. שביכולתנו לפעמים לזמן דברים מסוימים אל חיינו בכוח הרצון והמחשבה. היא "מצביעה" על היכולת שלנו להתחבר לעליונים – לתקשר, לקבל מסרים עבור עצמנו, להרחיב את האינטואיציה ואת מעגל התודעה, למדוט, למצוא שקט ולהינתק מהמציאות הגועשת.
היא מזכירה לנו שאנחנו עובדים עם היקום, עם העולם, עם הסביבה, עם שלל האלמנטים (האוויר, המים, האש, והאדמה שהסימבולים שלהם מיוצגים על ידי הפריטים המונחים על שולחן הקוסם).

הקוסם מזכיר לנו שיש לנו כישורים ויכולות שלא תמיד לכולם יש, שקיבלנו במתנה, ולכן הקוסם מהווה לא פעם חיזוק גדול לביטחון העצמי שלנו. היד שמופנה אל השמיים מזכירה לנו להינתק מדי פעם מהיום יום להתרחב, להתעלות, לא לטבוע בתוך ים של עשייה עד כדי שיכחת הרוח, אבל…. בואו נודה, אצל הרוחנים – לא זו הבעיה.

רוחנים גם ככה חיים לא פעם "למעלה" וקצת שוכחים את הכאן ועכשיו את הקרקע והמעשה. ולכן דווקא היד שמצביעה כלפי מטה חשובה להם פי כמה. היד הזו מזכירה לנו שהדבר החשוב הוא – להוריד את הרוח אל הקרקע, ולבדוק מה באמת יכול להתממש בעולם הפיזי שלנו.

אם אדם תופס מעצמו שף מופלא, חולם על פתיחת מסעדה, מדבר על "מה יהיה כשיהיה גדול" ומסביר שוב ושוב שהתנאים לא מתאימים כרגע לפתיחת מסעדת חלומותיו. עלינו לומר לו: "אדוני בוא תתחיל במטבח שלך, בוא תבשל אצל חברים, פשוט תתחיל."

טעויות וחוסר שלמות הם חלק מהתהליך

אכן זו הבעיה של הקוסמים בפוטנציה, יש להם מלאן ת'אלפים כישרון, יוזמה, חלומות, תכניות, אבל ההורדה לקרקע קשה להם, מסיבה פשוטה – בדמיון הכול מושלם – במציאות לא. קוסמים הם פרפקציוניסטים אבל עדיף מטבע אחד ביד משני גביעים על העץ (בדיחת טארוט, מתנצל).
ובכל מקרה, הקוסמים צריכים ללמוד שהפישולים וחוסר השלמות של עולם המציאות הם חלק גדול מהשיעור שלהם. כשדברים באמת מתחילים להתקדם ולהיווצר יש הרבה טעויות, נפילות חוסר דיוק, אכזבות, התהליכים ברבדים הארציים לפעמים פחות זוהרים אבל הם הרבה הרבה יותר מתגמלים.

ההורדה הזו לקרקע היא השיעור של הקוסם או הקוסמת. לפעמים היא מגלה שחלק מהפנטזיות שלה לא צריכות להתממש במדויק כמו בחזיונה, אולי עליה אף ללמוד כיצד לקרב בין הרוחני והארצי שבתוכה, באופן שיגרום לה להרגיש שלמה יותר עם שני הקטבים, שהרי דמותה שלה היא מרכז הקלף, כך שהחשיבות האמיתית טמונה בתהליך שלה ולאו דווקא ב"תוצאה".

אף אחד לא אומר לקוסמים להפסיק לחלום, חלילה. עליהם פשוט לזכור את היד השמאלית שקרובה ללב, ו"מורידה" את החלום אל הקרקע באהבה.

כשמדובר בטארוט, אנחנו קוסמים של הגשמה

המטרה של הקלפים היא תמיד לחבר את הרוחני והגשמי בעולמנו. אנחנו רוצים לשמוע מהקלפים איך לשפר את חיינו בפועל, בתכלס.
לפעמים הם ישלחו אותנו לעבור שיעור רוחני יותר, שינוי של נקודת מבט, בהשראת קלפי הארקנה הגדולה, אבל פעמים רבות ואולי ברוב הפעמים (56 קלפים מתוך החבילה הם קלפים ארציים לגמרי), השיעור או השינוי המתבקשים יתקיימו במרחב הפיזי הממשי שלנו.

הקלפים לוקחים חלק במלאכת יצירת המציאות שלנו, הם הכלים, התבלינים ואף המתכון עצמו של יצירת המציאות שאנחנו רוצים, והנטייה שלנו לחשוב שהקלפים הם כלים של "ריחוף" היא רק דעה קדומה.
למעשה אלו כלים של איזון ש"בודקים" איפה אנחנו נמצאים במסלול ומנווטים אותנו אל האיכויות הנכונות אל המינונים המדויקים של רוח-חומר. זה סוד קסמם הפרקטי.

כדי להבין איך לעבוד עם הקלפים כך שייתנו לנו את המהות שאנו זקוקים לה, צריך.. כן כן, ניחשת, ללמוד אותם!
ללמוד אותם זה לא רק לקרוא מה כל קלף אומר, אלא להבין איך הם עובדים כמכלול, כפאזל וכמפת דרכים, איך הם מתפקדים כשלם שגדול מסך חלקיו. ואני מבטיח שיש עולם שלם של ידע שיוצר תזמורת מרתקת של חכמה ושווה לפצח את הדינמיקה המסתורית של הקלפים.

אז מה דעתכם, הגיע הזמן להצטרף לקורס ולהתחיל את המסע שלכם בעולם הקלפים?
כי ביום רביעי, ה-26 לחודש – מתחיל קורס חדש.
לחכות לכם?
אני מזכיר שבגלל המצב יש הגבלה של 8 משתתפים, אז הוא מתמלא במהירות.
ושאפשר להצטרף וללמוד את הקורסים שלי מהבית, בזום, בלייב, יחד עם הקבוצה,
כך שכל היתרונות נשמרים ואני חוסך לך את החניה,
את הזמן, את העצבים של להיכנס לתל-אביב ובמחיר מוזל.

כאן מחכים לכם כל פרטים על קורס הטארוט החדש—>
ואם מה שיש שם מוצא חן בעיניכם, רק צריך למלא את הפרטים
(אפשר גם להתקשר למאיה בטלפון: 03-5298840)
ואני או מאיה נעשה את השאר 💝

אבל לא חייבים להתחיל ללמוד קורס מקצועי.
🎁 אפשר להתחיל בקורס קצר, חינמי.
ואתם מוזמנים להתחיל כאן בקורס המתנה: “כיצד לעשות נכון קריאה בקלפים
(למקרה וזה לא ברור – הקורס הזה הוא חינם וזו מתנה שלי אליכם)

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *