פריסה שבועית מתנה – לקבוצת הוואטסאפ

הי מה שלומך?

מה דעתך לקבל ממני מתנה כפולה?  

גם לקבל מסר לסוף שבוע מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם ללמוד את העקרונות של הקלפים על הדרך!!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לסוף השבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

שבע חרבות
7 חרבות

תומך

שני גביעים
2 גביעים

כיוון ומסר

נסיך החרבות
נסיך החרבות

חוסם / תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך: שני גביעים!

לפני שנגלה את המסר, נבין קצת את הקלף ונלמד את הסוד של שני גביעים:

שני גביעים הוא קלף שמדבר על חיזור. אז אולי לרגע נדמה לנו שהקלף מדבר רק על רומנטיקה אבל זה לא לגמרי נכון. הקלף מתבסס בכלל על סיפור מיתולוגי,

ובקלף זה קופידון, המלאך הידוע מתאהב בפסיכה – היפה בנשים, הוא לא ממש מחזר אחריה כמו בחור מטינדר או מהבר השכונתי, אלא בדרך קצת שונה – הוא יורה בה חץ אהבה ומתחפש ליצור מכושף כדי "לחטוף" אותה אל ארמונו.

למרות שזה נראה לנו כמו מעשה הזוי לגמרי הוא בעצם מגן עליה – בלי שהיא יודעת, מאימו הקנאית, ולמעשה הוא מתכוון לתת לה אהבת אמת – כמו שלכל אחת מגיע!

נשמע מיושן? הארכיטיפ בסיפור דווקא לגמרי רלוונטי, והוא כולל את הנכונות לקחת את המושכות ולעשות כל שצריך כדי להשיג את המטרה, את ההתנערות מחיפוש אחר משהו מושלם ונטול בעיות, וחיפוש של דרכים לפתור בעיות כדי להפוך דבר מה למושלם – עבורנו. וכן הוא כולל התבגרות רגשית והבנה שיש דברים שכדאי וצריך לעשות כדי לקדם את עצמנו מול כל אלמנט שאנחנו רוצים "לחזר" אחריו.

שני גביעים

מה המסר השבועי?

ייתכן שבסוף השבוע שלך צריך באמת לשים יותר דגש על רומנטיקה, על זוגיות או בכלל –

על מערכות יחסים זוגיות עם חברה, חבר, ידיד, שכן או קרובי משפחה…  אבל בגדול?

המסר שלנו הוא שלא משנה מה מתמהמה כרגע בעולמנו ולמה אנחנו מחכים, זה זמן לנקוט פעולות ברורות ולפעול כדי להשיג את המטרה שלנו. להפסיק לחכות למטפל המושלם, לאוטו המושלם, לבן הזוג או אפילו לארוחה המושלמת שתגיע אלינו, ולהתחיל לעשות צעדים ברורים בכיוון – לצאת ו"לצוד" את הדבר שאנחנו מחפשים ויותר מכך? תמיד להיות כמה צעדים לפני מושא החיזור שלנו – בדיוק כמו קופידון. אנחנו צריכים להיות ציידים חכמים השבוע.

קלף תומך – מה יכול לעזור לך לממש את המסר? שבע חרבות!

קלף שבע חרבות נראה לפעמים קצת "חשוד" אך למעשה הוא אחד הקלפים הטובים בחבילה,

במיוחד בהקשר לשני גביעים, מכיוון שהוא עוסק באסטרטגיה ותכנון. 

אם קלף הכיוון אומר לך לחזר בסוף השבוע אחרי מטרה, קלף שבעה גביעים אומר לך לבסס תכנית ברורה בדרך – צעדים מעשיים לקראת המטרה, ומשימות שאפשר לסמן עליהן "וי" ולדעת שהתקדמת בדרך! כך ההתקדמות תהיה מדידה ומעשית.

שבע חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? נסיך החרבות

הנסיך הזה הוא בחור משגע אך לפעמים הוא יכול גם קצת להפריע לנו בדרך. מצד אחד הוא תקשורתי, צ'ארמר, כובש ומקסים. מצד שני הוא יכול להתפזר מאוד בקלות. דעתו מוסחת, הוא מחפש את "הדבר הבא" ולכן קשה לו לגלות אחריות ויציבות לאורך זמן. אז מה עושים? לוקחים רק את התכונות הטובות שלו השבוע – חוקרים, מגגלים, מתקשרים היטב את הצרכים והרצונות שלנו, משווקים את עצמנו בכל הפלטפורמות (גם בדייטים ובראיונות עבודה) ונמנעים – מהסחות דעת, מקפיצה מדבר לדבר. דבקים במשימות שלנו ונשארים מסורים למטרה.

נסיך החרבות

אהבת את הקריאה השבועית שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת לשבוע. אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט הקרוב.

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה