מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

תשומת ליבו לתלמידיו והיחס האישי שנותן לכל אחד הם מעל הכל

הרבה זמן התחוללה בתוכי המחשבה להתחיל ללמוד קורס טארוט. התלבטתי בין כמה וכמה מלמדים ובסוף החלטתי ללכת עם תחושת הלב וללמוד עם שגיא. האינטואיציה לא פישלה, שגיא העביר את הקורס ואת תכניו באופן מלמד, משכיל, שנתן דגשים רבים ותובנות להמשך הדרך.

מאחורי כל קלף עומד סיפור ומשמעות בפני עצמו, שבו שגיא מלמד על חשיבותו של הקלף, ההיסטוריה שלו (קצת ידע לא מזיק) והסתכלות מנקודת ראות רחבה יותר על מסר הקלף, ולא רק על הפירוש.

אני רוצה להודות מקרב לב לשגיא שהעצים את החוויה של לימוד הקלפים, הבנתם ובעיקר הדגש על עיקרון של מסר הקלפים ולא התעסקות בעתידות. זה מאפשר ללומד להסתכל מנקודת מבט נוספת שאינה מתעסקת בעתיד כפי שנהוג לחשוב אצל "פותחי הקלפים".

מעבר לשינוי בתפיסה ובחשיבה לקלפים, הקורס הועבר בצורה ברורה, מסודרת ומאורגנת בהם החומרים על כל שיעור מועברים הן באתר המציע ממשק פשוט ונוח שמעלה את הקלטות השיעור ואת התרגולים שיש לבצע משיעור לשיעור שמאפשרים לתרגל טוב יותר וללמוד מהקלפים הנלמדים מדיי שבוע.

כמו כן, שגיא פתוח לשאלות והיעזרות בקריאת הקלפים בכל עת. תשומת ליבו לתלמידיו והיחס האישי שנותן לכל אחד הם מעל הכל. תודה שגיא על קורס מעניין ומעורר תובנות. תודה שאתה שם לאורך כל הדרך.

אוראל עמית

הכותב: Admin