4 פרקים במתנה מהספר החדש של שגיא מנדלבוים "המדריך לקריאה בקלפי טארוט"

רוצה לקבל הצצה לספר החדש שלי?
מלא את הפרטים כאן בטופס  – וארבעת הפרקים כבר בדרך אליך

רשימת הפרקים:

מבוא: "אין אמת אחת" ו"אומנות הקריאה בקלפים".

הסדרה המרכזית – קלף המיזוג

הסדרה המשנית – שני מטות

קלפי החצר – מלכת הגביעים

 

הגישה שלי לקריאה בקלפים

30 שנים שאני בעולם הטארוט, והגישה שלי היא קצת שונה מהרוב. בראש ובראשונה אני מאמין כי הגורל אינו קבוע מראש. בשונה מגישות רבות בהן מפרשים את הקלפים באופן פטליסטי למדי (בגיל 30 יהיו לך שני ילדים בעלי עיניים חומות וכיוצא בזה), אני מאמין בבחירה חופשית ולכן תפקידם העיקרי של הקלפים הוא לחשוף בפנינו את הנתיבים הקיימים בחיינו ולסייע לנו בבחירת הנתיב הנכון לנו. מטרת הקריאה בקלפים, לדוגמא, אינה לענות על שאלות "מוחלטות" כגון "האם אתקבל לעבודה?" או "האם אתגרש השנה?", אלא לעזור לנו להבין מה הפוטנציאל ומה השיעור שעלינו ללמוד כדי להשיג את מטרתנו. להבין מה עשוי לחבל בסיכויי הקבלה שלנו, או מה בעצם כדאי לנו לעשות כדי לתקן את מערכות היחסים שלנו.

בשיעורים שלי, כמו בספר, אני משלב את הידע המציג את חבילת הקלפים ככלי הנועד לעזור לנו להתפתח, לצד סיפורים רבים מן המיתולוגיה היוונית אשר מצליחים להעביר באופן החזק ביותר, לדעתי, את משמעות הקלפים. בעזרת מסרים וסיפורים אלה ומשמעותם ניתן להרגיש ולהמחיש מה באמת קורה בחייו של השואל הפונה לייעוץ בקלפי הטארוט, ולגלות ממד נוסף של אישיותו ושל עולמו.

לסיום, אני מאמין כי קריאת הקלפים הינה אומנות בה אנו נדרשים לראות כיצד עולם הרוח בא לידי ביטוי בעולם החומר ומה קורה בתהליך זה. הרי בסיכומו של דבר כל "ההתחלות" מקורן בעולם הרוח ורק שאלה אחת נותרת פתוחה: האם התחלות אלה יצליחו באמת להתממש בעולם החומר? 
ובדיוק על זה הספר.

מנדלבוים שגיא
טארוט חלומות וקצת יותר