מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסכה של מזל אריה (מלכת המטות) וגם… גלו כיצד מזל אריה גבר או מזל אריה נקבה מתנהגים במיטה?

המסכה של מזל אריה | מלכת המטות בקריאה | מזל אריה במיטה

את המסכה של מזל אריה כולם מכירים. זו המסכה של המנהיג, המלך, זה שכולם הולכים אחריו בעיניים עצומות, האדם שנמצא בקצה הפירמידה, זה שבמרכז העניינים. הוא אוהב ליהנות, יודע לשלוט על הממלכה שלו, מאציל סמכויות ומנהל, וזה נכון בין אם מדובר בלובש מסכת מזל אריה גבר או לובשת מסכת מזל אריה אישה.

מנהיגות היא תכונה מולדת – גם אצל לובש מסכת מזל אריה גבר וגם אצל לובשת מזל אריה אישה

אחד הכישורים הטבעיים של לובש המסכה של מזל אריה הוא היכולת המולדת להנהיג ולהאציל סמכויות. יש משהו ממגנט אצל לובשי מסיכות אלו שגורם לכולם להקשיב להם וללכת אחריהם בעיניים עצומות, וההנהגה שלהם היא זו שתגרום לדברים להיעשות.
כך למשל אם קבוצה של חברים מתכננים לפיקניק בחיק הטבע, לובשי מסיכה של מזל אריה גבר או אישה ידעו לחלק את התפקידים לכולם: "אתה אחראי על הבשר", "ואתה על הרכבים", "ואת על החמוצים והפיתות," וכך כולם יקבלו פקודות שימולאו במלואן. ומה עושה לובש המסכה? כלום. הוא המנהל שלא עושה דבר, אך אל תטעו, זה חשוב שהוא לא יעשה דבר, כי הוא זה שצריך לנהל וכמה ימים לפני האירוע הוא יתקשר לאנשים וישאל אותם: "ארגנת כבר את החמוצים?", יש רכבים?", הבשר מוכן?" ואם מישהו לא יעשה את העבודה הוא יעשה אותה במקומו והעבודה תתבצע. אך אל תדאגו, מלאכת הניהול של מלכת המטות היא כה מושלמת, שבפועל לובש מסכה זו אינו צריך לעשות דבר פרט לניהול, והאירוע יהיה מושלם, ומוצלח ממנו אף אחד לא יוכל לנהל.

לובשי מסיכה של מזל אריה נקבה או זכר אוהבים להיות במרכז העניינים, והם מהר מאד יגלו שיש להם נטייה למקצועות כמו משחק, פרסום, הוראה. לובש מסכת מזל אריה אוהב להיות במרכז הבמה, הוא צריך שימחאו לו כפיים ואלו הלובשים מסיכה זו יותר מידי זמן, צריכים מאד להיזהר מהאגו שמסיכה זו מחזקת, כיוון שמי ששוכח להסיר את המסכה של מזל אריה נוטה לחשוב רק על עצמו, ובכך מבטל את כל התכונות הנהדרות האחרות שיש לו, שהבולטת מבניהן היא הנדיבות שלו.

אחד הכישורים הטבעיים של לובש המסכה של מזל אריה, תהא זו לובשת מסכת מזל אריה נקבה או יהא זו לובש מסכת מזל אריה זכר, הוא היכולת המולדת להנהיג ולהאציל סמכויות. יש משהו ממגנט אצל לובשי מסיכות אלו שגורם לכולם להקשיב להם וללכת אחריהם בעיניים עצומות, וההנהגה שלהם היא זו שתגרום לדברים להיעשות.

בזכות יכולת ההנהגה שלו והעובדה שהוא אוהב להיות במרכז העניינים, נמצא אצל לובש המסכה של מזל אריה נטייה טבעית לניהול. פעמים רבות נפגוש לובש מסכת מזל אריה גבר בתפקידי ניהול, כאיש עסקים ואת לובשת מסכת מזל אריה נקבה כאשת עסקים וקרייריסטית. הם יודעים לנהל ונראה כאילו השפע נדבק אליהם, כל מה שהום עושים מצליח. בשונה מלובש המסכה של מזל גדי שהינו מנהל מצויין בגלל סדר, ארגון ושליטה עליהם הוא שומר באדיקות, הניהול של לובש המסכה של מזל אריה מגיע ממקום של מנהיגות כריזמטית, והוא סוחף את כולם אחריו.

מזל אריה נקבה ומזל אריה זכר – אוהבים ילדים ונהנתנים

לובשי מסכת מזל אריה אוהבים מאוד ילדים. זה יכול לבוא לידי ביטוי ברצון לעשות ילדים, והרבה פעמים מתעורר אצלם הרצון לעסוק בתחומים בהם מטפלים בילדים, כן, גם בקרב לובש מסכת מזל אריה גבר, ולא רק בקרב לובשת מסכת מזל אריה נקבה. בכלל לובש מסיכה זה פעמים רבות יהיה בעצמו ילד שעוד לא התבגר ואולי בשל כך יש לו גישה טובה כל כך לילדים. למלך, הארכיטיפ אותו מייצג הקלף, למעשה לא הייתה ילדות. כבר מגיל צעיר הוא נכנס לתפקיד "המלך": היו לו מחויבויות, תפקידים, ציפו ממנו לכל דבר, פרט ללהיות ילד. לכן כמתבגר אנו נפגוש לא פעם את לובשי מסיכות אלו כ"ילדים מגודלים" הכלואים בתוך "אני" רציני. כך נוכל לגלות שהמנכ"ל החשוב, אוהב רכבות משחק, ושיש לו במשרד הגדול והמפואר, רכבת שבלחיצת כפתור רצה על מסילה המקיפה את כל החדר.

יש שאלה על בני מזל אריה או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

לובש המסכה של מזל אריה גבר או אישה מאוד נהנתנים. הם אוהבים לבלות, ולהיות חברים שלהם זה מזל גדול. אצל לובש מסכה זו, הכול בגדול, בשפע, והוא מאוד נדיב. גם בהתנהגות ובתפיסה שלו הוא מלך: הוא יישב מסעדות מפוארות, כשהוא יישב עם חבר לאכול אז זה יהיה "על חשבונו", הוא לא יאהב לאכול פלאפל וללכלך את הידיים (שלא נדבר על החולצה חס וחלילה), הוא לא ישתה מים בכוס פלסטיק, אלא יעדיף לאכול ולשתות בכלים מהודרים ולמה? שוב, כי הוא המלך. זה טבוע בו וכך הוא מרגיש.

אך מעבר לכל זה הרעיון המרכזי העומד מאחורי מסיכה זו הוא פשוט לצאת ולבלות, והדרך הטובה ביותר של לובשי המסכה של מזל אריה לקדם את חייהם הוא להשתחרר ולהינות. כך למשל אם הם ילבשו את המסכה של מזל אריה בעבודה או בדייט הם יוכלו להיות חופשיים, להתנהג בטבעיות, להינות ולבלות וכשהם יעשו את זה הכול יתחיל להתקדם בחייהם.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך

 מלכת המטות בקריאה

מזל אריה (הקלף מלכת המטות) ומזל דלי (הקלף מלכת החרבות) יושבים אחד מול השני על גלגל המזלות האסטרולוגי וצריכים ללמוד אחד מהשני. מזל אריה צריך ללמוד ממזל דלי פחות לחשוב על הנאות ועל הסביבה הקרובה לו, יותר לחשוב על העתיד, על החברה ועל אידיאלים. מזל דלי צריך ללמוד ממזל אריה להכניס יותר כייף לחיים, לבלות, לחשוב יותר על עצמו ופחות על אחרים. 

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף מלכת המטות, המייצגת את מזל אריה בקלפי הטארוט בקריאה?",  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של הקלפי טארוט בו אני כותב על הקלף מלכת המטות בהרחבה.

מלכת-מטות2

מלך המטות: כיצד מזל אריה גבר או מזל נקבה מתנהגים במיטה?

מזל דגים במטיה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה.וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף נסיך הגביעים, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרוייקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתקחו את החלק הזה בהומור.

בת מזל אריה נקבה במיטה

את בת מזל אריה האישה היפה והחושנית תגלה גם במסיבה המונית,  היא לא חייבת להיות היפה ביותר,  אך היא כריזמטית ועטופה בהילה מסנוורת המבליטה אותה משאר חברותיה. בת מזל אריה נקבה היא נדיבה וליבה גדול ורחב, קשה לה להגיד לא כשמבקשים ממנה טובה, אך חשוב לזכור להראות לה הוקרת תודה והערכה כי זה בעצם הדלק שמניע אותה להמשיך לעזור ולתת לאנשים שמסביבה.
העולם כולו הוא מראה שדמותה של בת מזל אריה אישה משתקפת דרכו, היא לומדת להכיר את עצמה דרך עיניהם של אחרים לכן חשוב לה תמיד לצאת בסדר למרות שאת דעותיה והשקפותיה היא לא תשמור לעצמה.
בת מזל אריה נקבה היא חברותית מאוד ובעלת כריזמה ולמרות גאוותה קל לאנשים לחבב אותה, היא תמיד תרצה לנהל, לעזור וכמובן להגיד את המילה האחרונה.
היא חייבת לדעת שהיא מעוררת בך הערצה מטורפת כך שאם לא, היא לא תתאמץ יותר ותעזוב. היא שתלטנית מטבעה אולם אוהבת היא גם להתפנק כמו חתול בית מפונק.

איך בת מזל אריה אישה מתנהגת במיטה?

היא חתולת מין ואהבה. בת מזל אריה בת מזל אריה נקבה היא מראה המשקפת את הערצה שהיא דורשת ומקבלת. חייה המיניים מנוהלים על ידי אותה הערצה, היא ציידת מוכשרת ביותר וגישתה ערמומית ומפתה. אחרי שלכדה את טרפה, היא תתפשט לאט לאט ותפתיע עם לבנים סקסיים מתחרה, כשהיא מסתכלת כל הזמן בעיניך כדי לראות את הערצה והמשיכה שהיא גורמת לך, זה הדבר שמדליק אותה יותר מכל. כבת מזל אש היא מתחממת בקלות וקל להביא אותה לאורגזמה.

מה מדליק בת מזל אריה נקבה במיטה?

הכי מדליק את בת מזל אריה זה שנדלקים ממנה. האש של בת מזל אריה נקבה נדלקת כאשר הגבר נטרף ממנה, היא זקוקה להמון מחמאות על יופייה ועל ביצועיה, זה הסוד הגדול של המיניות שלה. היא נהנית לשלוט וגם תאהב להראות את ביצועיה במין אוראלי היא פשוט נהנית להדליק.
היא זקוקה להרבה מגע והרבה חיבה וכמו שהיא אוהבת שמחמיאים לה, כך היא אוהבת שמלקקים אותה בכל הגוף. התנוחה האהודה עליה היא התנוחה בה היא נמצאת מעליך כך שתוכל לראות אותך מתענג על גופה.

מה מצפה בת מזל אריה נקבה מהגבר שלה במיטה?

היא מצפה ליחס של מלכה, תעריץ אותה, תאמר לה כמה היא מגרה אותך, תראה לך את תשוקתך ללא מעצורים, מובטחת לך הנאה מדהימה. וכמובן מומלץ שתדע איך לשלוט בעצמך ולא להגיע מהר לסיפוק כי אז בת מזל אריה אישה יכולה להתקרר ולהתאכזב.

איזה גבר מדליק בת מזל אריה אישה?

היא נמשכת לגברים נאים, חזקים, חכמים ומלאי בטחון ועוצמה, גברים חלשים וצייתנים היא אוכלת לארוחת הבוקר, בת מזל אריה נקבה זקוקה להרגיש את  עוצמתו של הגבר שאתה.

בן מזל אריה גבר במיטה

מזל אריה גבר במיטה

כשהוא נכנס לחדר אי אפשר שלא לחוש בכריזמה שהוא מקרין, נשים נמשכות לחום שלו וגברים נמשכים לנדיבות שלו, בן מזל אריה גבר אוהב להיות במרכז ואוהב להיות נאהב.
הוא מקבל את כוחו וחיוניותו מהשמש לכן הוא בעל אנרגיה רבה ויצירתיות שופעת, כל מה שהוא עושה הוא עושה בגדול, בן מזל אריה גבר אוהב להרשים ויש לו מה לאומר על כל דבר בעולם. שום דבר לא מפחיד אותו יותר מאשר נידוי חברתי או לגלוג, לכן הוא ירגיש צורך להיות בשליטה כל הזמן.

הוא מודע לכוח שיש לו על נשים, אך אינו מנצל זאת לרעה, בן מזל אריה גבר נהנה הנאה מרובה מפלרטוטים, ורוצה שתעניקי לו מחמאות בלי סוף, ספרי לו על עצמו על חכמתו, על גבריותו וכמה טוב הוא במיטה, זה ירומם אותו עד בלי סוף ויעורר אותו לתת לך מטובו עוד ועוד. בן מזל אריה גבר הוא רומנטיקן בנשמה ואם הוא מאוהב הוא ישקיע במחוות רומנטיות גרנדיוזיות. הוא בטוח שכל אישה שירצה תיפול לרשתו מיד, לכן מומלץ לך לתת לו לרדוף אחרייך קצת.

איך בן מזל אריה גבר מתנהג במיטה?

האריה הקלאסי נהנה לשכב במיטה ולתת לך ליהנות ממערומיו החטובים, הוא יצפה שתתלהבי ותעריצי את גופו ותבצעי בו מין אוראלי בהנאה. לפעמים בן מזל אריה גבר ירצה לשחק במשחקי שליטה, הוא יאהב אותך כנועה, אך יש אריות, בדרך כלל כאלו עם תפקיד בכיר מאוד, שירצו להתמסר לך ולהיות תחת שליטתך.
הוא כמובן יאהב להיות בשליטה ולכן יגרו אותו תנוחות כמו ה"דוגי סטייל", אך יחד עם זאת בן מזל אריה גבר יאהב גם תנוחות בהן הוא יכול להביע חיבה ואהבה כגון תנוחת הישיבה בה שני בני הזוג יושבים ומלטפים אחד את השני.

מה מדליק בן מזל אריה במיטה?

מדליק אותו כמובן לראות אותך מתענגת מביצועיו, הוא לא יוכל לסבול דחייה והאגו שלו זקוק לפידבקים חיוביים כל הזמן. הוא יאהב אם תתני לו את ההרגשה שהוא כובש אותך כל פעם מחדש.

מה בן מזל אריה גבר מצפה מהאישה שלו במיטה?

הוא מצפה להערצה, לחיבה ולאהבה.  מזל אריה הוא מזל האהבה הגדולה ואישה חכמה שרוצה ללכוד אותו לא תפסיק להרעיף עליו מחמאות, חיזורים. צריך לתת לבן מזל אריה גבר להרגיש כי הוא מרכז עולמה של האישה.

איזה אישה מדליקה בן מזל אריה גבר?

האריה אוהב להתאהב. בן מזל אריה גבר נותן פעמים רבות לדמיון ופנטזיה לעשות את שלהם ובדרך כלל מתאהב בקלות.  הוא רגיל שנשים מתלהבות ונופלות לרגליו, נמשך לנשים יפות ואינטליגנטיות והוא סולד מנשים המוניות ווולגריות. אישה דעתנית וחופשייה ברוחה תמשוך אותו אך קרוב לוודאי שבמקום לעשות אהבה הם יתנצחו עד אין סוף.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל אריה. יש שאלה בנושא או משהו  רציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

17 thoughts on “המסכה של מזל אריה (מלכת המטות) וגם… גלו כיצד מזל אריה גבר או מזל אריה נקבה מתנהגים במיטה?”

  1. לביאה מושלמת

    אני בת מזל אריה ואני מקווה שיהיה לי בן זוג מזל אריה … נראה לי שזה מה שאני מחפשת..😏

  2. ליעד ירושלמי

    הרגת אותי🤣🤣🤣😂🤣😂🤣😂 אני מזל אריה וזה ב94 אחוז נכון

  3. גיליתי עכשיו שאני תואמת לתיאור מזל אריה , ואז הבנתי שהבן זוג שלי הוא גם מזל אריה 😅
    ומה שכתבת לגבי נתנצח במקום לעשות אהבה זה מאוד מדוייק, בכללי הכל מדוייק , השאלה עם 2 אריות מסתדרים

  4. חחחחח… הרגת 😂😂😂 מה שאני כן יוכל לומר שרוב מה שרשום כאן נכון, אבל תאכלס בעניינים של חדרי חדרים לא אוכל לדעת כי לא התנשאתי, אבל בשאר הדברים אני יוכל לומר שזה אמת….😝

    1. חחחחח… הרגת 😂😂😂 מה שאני כן יוכל לומר שרוב מה שרשום כאן נכון, אבל תאכלס בעניינים של חדרי חדרים לא אוכל לדעת כי לא התנשאתי, אבל בשאר הדברים אני יוכל לומר שזה אמת….😝

  5. כל כך מדוייק ונכון וואו,שאפו קראתי על עצמי והסכמתי עם כל מילה

  6. קשה לי להתחבר לכל הדברים אני מאמין שכמו בן מלך צריך להיוולד למישהו שמכוון.

  7. מאד מעניין מה שאתה כותב אבל אני אישית לא מתחברת כ"אני" למסיכה של האריה.יותר לדלי.אני לא אתן מטלות אלא אדאג לבד להכין הכל…איך אני יכולה לדעת איזו מסיכה הכי מתאימה לי?

  8. מאמר נכון, מלבד זה שהכרתי הרבה דליים שחשבו קודם כל על עצמם.

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      לא ייתכן. הדליים כ"כ קולקטיביים אנושיים והומניים. היכרתי לפחות שלוש בחורות כאלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *