מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסכה של מזל מאזניים (מלך החרבות) וגם כיצד מזל מאזניים אישה וכן מזל מאזניים גבר מתנהגים במיטה?

המסכה של מזל מאזניים | מלך החרבות בקריאה | מזל מאזניים במיטה

מאזניים

את לובשי המסיכה של מזל מאזניים (מלך החרבות) כולנו מכירים: זהו השכן מהוועד שרוצה שהבניין יהיה מתורבת יותר: שהכניסה תהיה תמיד נקייה, שלא יהיה רעש בין שתיים לארבע. אצלו תמיד יש שקט, הילדים למופת: מנומסים, שקטים ואדיבים, וזה יפה ונכון גם אם מדובר בבת מזל מאזניים אישה.
זוהי המסכה ההפוכה למסכה אותה לובש מלך המטות, כי היא לא מאופיינת על-ידי יסוד האש, אלא על-ידי יסוד האוויר. לא תשוקה, להט וחיוניות מאפיינים אותה, אלא חשיבה, הגיון ופרספקטיבה רחבה חשובים כאן.

מה מניע את לובש מסכת מזל מאזניים גבר ואת לובשת מזל מאזניים אישה?

לובש המסיכה של מזל מאזניים מונעים על ידי הצורך ליצור אווירה של הרמוניה סביבו, בין אם זה לובש מסיכה מזל מאזניים גבר או לובשת מסכת מזל מאזניים אישה. אדם זה לא אוהב ריבים ומלחמות, הוא מעדיף שאף אחד לא יכעס והוא תמיד יפעל לטובת הכלל. הוא ישאף שתהיה אווירה רגועה והרמונית סביבו והוא יהיה זה שירגיע את הרוחות. אולם בסופו של דבר, לרוב, הוא מקריב את עצמו לטובת הכלל, לטובת השלום, ולבסוף הוא זה שישלם את המחיר. השואל, לובש מסיכת מזל מאזניים גבר או אישה, רוצה שהכול יהיה רגוע ובשביל זה הוא מוכן להקריב הרבה מאוד, את הדעות שלו, את האמונות שלו והכי חשוב – את עצמו.

מזל מאזניים

זו המסכה שתעזור לנו להיות השותף האידיאלי. לובש מסיכת מזל מאזניים גבר יהיה בעל אידיאלי ולובשת מסיכת מזל מאזניים אישה תהיה אישה נפלאה, כי זו המסכה שלה יש זיקה למערכות יחסים, ומי שלובש אותה יהיה איש חברה כריזמטי ואנשים אפילו בלי לדעת מדוע, נוטים להתחבר אליו ולסמוך עליו.
המסיכה של מזל מאזניים אישה או גבר מאד קשורה לאומנות ויופי. הלובש אותה יודע להעריך ולהבין יופי, אומנות, ציור, פיסול ואת שאר מקצועות האומנות. הוא עצמו יהיה בעל חזות נאה, כריזמטית. ריחו תמיד יהיה טוב ובד"כ בני המין השני ימשכו אליו.

כשלובשים מסיכה זו צריך להיזהר,  יהא זה לובש מסכת מזל מאזניים גבר או תהא זו לובשת מסכת מזל מאזניים אישה, מכיוון שיש סיכוי טוב מאד שתתפתח אצלנו נטייה שלא להביע את עצמנו. אנו נאבד את עצמנו ונשכח לבטא את עצמנו נכון. כל כך תהיה חשובה לנו ההרמוניה שאנו נמנע מלהגיד מה מפריע לנו, את אשר מציק לנו ואז יום אחד זה פשוט יתפרץ.

האדם הלובש את מסיכת מזל מאזניים לא אוהב ריבים ומלחמות, הוא מעדיף שאף אחד לא יכעס והוא תמיד יפעל לטובת הכלל. הוא ישאף שתהיה אווירה רגועה והרמונית סביבו והוא יהיה זה שירגיע את הרוחות. אולם בסופו של דבר, לרוב, הוא מקריב את עצמו לטובת הכלל, לטובת השלום, ולבסוף הוא זה שישלם את המחיר.

יש שאלה על בני מזל מאזניים או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

אבחר להציג זאת דרך הארכיטיפ של ה"אישה הקטנה" שנמצאת במערכת יחסים בה הבעל בכל יום רביעי ושישי מביא חברים הביתה לראות כדורגל ולשתות בירות. ה"אישה הקטנה", לובשת מסיכת מזל מאזניים אישה, כמובן דואגת לכל מחסורו בחיוך: היא דואגת לבירות ולפיצוחים, מבליגה כאשר הרעש כבד מידי ותנקה אחריו כשהכול יסתיים. כך יעברו שנים בהם מעולם היא לא תדבר על כך שזה מפריע לה, היא לא תגיד לבעלה כמה זה מתסכל אותה.
אך יום אחד, כשהמסכה של בני מזל מאזניים גבר או אישה, תשב יותר מדי זמן – הכול ישתנה. כשלובשים יותר מדי זמן את המסכה הזו משהו עלול להתפרץ ממפנים. משהו נוקשה חד, חותך וכואב. אז נרצה "לשבור את הכלים" ונפעל בדרך בה כבר לא ניתן לחזור אחורה. אלו המכירים אותנו יתקשו להאמין כי מדובר באותו אדם. מאדם נחמד, וותרן וחברותי אנו עלולים להפוך בן לילה להיות אסרטיביים, כועסים ותקיפים. לא נוותר, ואפילו נכעס ונצעק.

הבעל בדוגמא הקודמת שלנו חוזר יום אחד הביתה מהעבודה ובמקום בו היה מקרר יש הזמנה לדיון בבית משפט לענייני משפחה בעניין הגירושים. יום אחד נמאס ל"אישה הקטנה" ואז הכול נגמר. כך ללא כל אזהרה, וללא שלבי ביניים זה נגמר ואין לבעל מה לעשות בנידון.
למלך זה, לאלו הלובשים את המסכה זמן רב, יש כרוניקה של התנהגות קבועה. הם שותקים ושותקים עד שיום אחד "נשברים", עושים "סוויטץ" ו"חותכים". כשזה קורה הכול משתנה ואין יותר עם מי לדבר, וזה נכון בין אם מדובר על לובש מסיכת מזל מאזניים אישה או לובש מסיכת מזל מאזניים גבר. לכן התפקיד שלנו כקוראים בקלפים הוא להדריך את השואל ללמוד להוריד לפעמים את המסכה, לבטא את עצמו ולהסביר היכן לא טוב לו. אם נעשה עבודה טובה נוכל למנוע הרבה חיכוכים וכאבים בחיי השואל.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך

מלך החרבות בקריאה מלך הגביעים: כיצד מזל מאזניים גבר או מזל מאזניים אישה מתנהגים במיטה? 

מזל טלה (מלך המטות) ומזל מאזניים (מלך החרבות) יושבים אחד מול השני וצריכים ללמוד אחד מהשני. מזל טלה צריך ללמוד ממזל מאזניים להיות שותף טוב יותר ולחשוב על אחרים,  ומזל מאזניים צריך ללמוד ממזל טלה להביע את עצמו ולהוציא את מה שיש לו בפנים. 

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף מלך החרבות, המייצג את מזל מאזניים בקלפי הטארוט בקריאה?",  אתם מומזנים לקרוא כאן במדור הפרושים של הקלפים בו אני כותב על הקלף מלך החרבות בהרחבה.

בני מזל מאזניים (מלך החרבות) במיטה

מזל דגים במטיה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה. וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף מלך החרבות, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרוייקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתקחו את החלק הזה בהומור.

מלך החרבות בקריאה: כיצד מזל מאזניים גבר או בת מזל מאזניים אישה מתנהגים במיטה?

את בת מזל מאזניים, האישה היפה והעדינה אפשר לזהות לפי גומות החן שלה. כנשלטת ע"י כוכב ונוס, כוכב האהבה והיופי בת מזל מאזניים מלאת קסם אישי ואסטטיקה, יופי ואומנויות הם אצלה בראש הרשימה, היא מודעת ליופייה ולחינה ומשתמשת בהם לתועלתה, היא תוכל להקסים כל גבר בו תרצה, בעזרת חיוכה המתוק ושנינות שכלה זוגיות ושיתוף פעולה הם הדברים החשובים לה ביותר.

היא נהנית  שמעריצים אותה ואת יופייה אך חשוב לה להוכיח את חדות מחשבתה.  היא יודעת להתלבש בטוב טעם, וגם ביתה יהיה נעים ומעוצב. היא תשתמש בבשמים ריחניים, בתכשיטים, וכל מה שנועד לפתות. 

אל לנו לשכוח שמזל מאזניים הוא מזל אוויר שקשור לאינטלקט ולכן היא תמשך לגברים שיעוררו אותה גם מהפן השכלי. היא שאפתנית ברוב המקרים אך גם עצלנית ואוהבת להתפנק ולישון עד מאוחר בבוקר. 

איך בת מזל מאזניים אישה מתנהגת במיטה?

בת מזל מאזניים רומנטית מאוד ותצפה מהגבר שלה שיעורר את חושיה, סרט רומנטי, ארוחה לאור נרות, או עיסוי חושני ומענג. היא נהנית מגבר שיודע לגעת וללטף בעדינות וברגש בכל גופה.
בת מזל מאזניים רומנטית מאוד ותצפה מהגבר שלה שיעורר את חושיה, סרט רומנטי, ארוחה לאור נרות, או עיסוי חושני ומענג. היא נהנית מגבר שיודע לגעת וללטף בעדינות וברגש בכל גופה.

בת מזל מאזניים אישה היא מיומנת בכל מה שקשור באהבה ורומנטיקה. המגע שלה הוא אלוהי ובמין היא תעשה הכול לאט, הרי אין למהר באהבה. היא תדע בדיוק איך לענג את אהובה, כשליטת האהבה היא חשה באינטואיציות שלה מה ידליק אותך ולא תהסס לעשות זאת. 

התנוחה האהובה על מזל מאזניים אישה?

תנוחת הכפיות בה הגבר אוחז בה וחודר מאחור כך יש מגע בכל איברי הגוף.

מה מדליק בת מזל מאזניים אישה במיטה?

היא תתלהב יותר מהמשחק המקדים וככל שזה יהיה ארוך ורומנטי יותר, כך היא תידלק יותר. בדרך כלל היא פתוחה לרעיונות חדשים, וגם תיזום בעצמה. מזל מאזניים אישה יכולה להידלק ממשחקי תפקידים של שליטה. סקס הפיצוי, זאת אומרת הסקס שמגיע אחרי שאחרי ריב, מאד חשוב לבת מזל מאזניים אישה. הוא מיוחד וחשוב בעיניה והיא תהנה ממנו יותר מכל מזל אחר.

מה בת מזל מאזניים אישה מצפה מגבר שלה במיטה?

בת מזל מאזניים אישה היא רומנטית מאוד ותצפה מהגבר שלה שיעורר את חושיה, סרט רומנטי, ארוחה לאור נרות, או עיסוי חושני ומענג. היא נהנית מגבר שיודע לגעת וללטף בעדינות וברגש בכל גופה.
הגבר שלה חייב להיות נקי ומריח טוב, ושיעריך אווירה רומנטית ומעוררת חושים.
כאן חשוב לעצור ולהסביר כי בת מזל מאזניים אישה לא תמיד תגיד את מה שהיא רוצה ואוהבת ובן זוגה צריך להיות קשוב מספיק ופתוח כדי לאפשר לה להביע את עצמה בחופשיות במיטה. מומלץ לעצור מידי פעם ולקבל הוראות.  

איזה גבר מדליק אותה?

היא נמשכת לגברים נאים ואסתטיים וחשוב לה שהם יהיו מבוססים. בת מזל מאזניים אישה נמשכת לגברים מתוחכמים, חכמים ואנשי שיחה.  ובעיקר גברים שיודעים להקשיב ומעריכים שיתוף פעולה.

בן מזל מאזניים גבר במיטה

הוא גבר שתמיד יהיה מקסים בחיוכו שובה הלב עם גומות החן. הוא חברותי מאוד ותמיד יהיה מסמר המסיבה, הוא מנומס ובעל כשרון דיפלומטי. הוא יעשה כמעט הכל למען חבריו הקרובים, והוא רואה כמעט בכל אחד מהם חבר קרוב.
בן מזל מאזניים גבר אוהב לרקוד ולשתות, זה משחרר אותו קצת מכבלי המחשבה, כיוון שהוא מזל אוויר אז השכל שלו עובד קצת יותר מידי. הוא שואף לזוגיות, קשה לו להיות לבד, אם לא תהיה לו בת זוג קבועה אז מין הסתם יחבור לאיזה חבר טוב ויעשו הכל ביחד. 

בסקס בן מזל מאזניים גבר עדין ביותר, יודע את מלאכת האהבה ומגעו הוא שמיימי. הוא לא ימהר לשום מקום ויעשה את הדברים לאט, הרי אין למהר באהבה.

הוא חייב ללמוד לדבר על הדברים שמפריעים לו, מכיוון שהוא רגיש לויברציות שליליות, הוא מעדיף להדחיק ולא לפתור את בעיותיו עם בת הזוג והסביבה הקרובה.
בן מזל מאזניים גבר רגיש ביותר בראשו ואל לך למשוך בשערו בזמן סערת התשוקה, זה יכול לכבות אותו בשניה. 

איך בן מזל מאזניים גבר מתנהג במיטה?

הוא עדין ביותר, הוא יודע את מלאכת האהבה ומגעו הוא שמיימי. הוא לא ימהר לשום מקום ויעשה את הדברים לאט. בן מזל מאזניים גבר מאוד אוהב להתנסות בכל מיני חידושים בתחום הסקס וכמעט ולא יבחל בכלום. בן מזל מאזניים גבר אוהב מאוד מין אוראלי, ונהנה גם לתת וגם לקבל. 

התנוחה האהובה עליו?

התנוחה המועדפת על בן מזל מאזניים גבר היא התנוחה בה בת הזוג יושבת עליו. כך הוא יכול לראות אותה וללטף אותה ויחד עם זאת לתת לה לשלוט בקצב. 

מה מדליק בן מזל מאזניים גבר במיטה?

כמו בת מזל מאזניים כך גם בן מזל מאזניים גבר, גם הוא יאהב את המשחק המקדים. הוא מיני מאוד ופתיחות מדליקה אותו. לא יהיה אכפת לו אם לבת זוגו יהיה ניסיון רב. מגע בכל הגוף ומגע אוראלי מדליקים אותו במיוחד. 

מה בן מזל מאזניים מצפה מבת זוגו למיטה?

בן מזל מאזניים גבר עדין ביותר במיטה ומצפה מבת זוגו שתהיה חושנית ולא נמהרת ושתהנה כמוהו מהמשחק המקדים, ליטופים ונשיקות. הוא גם מצפה שתאמר לו מה בדיוק היא אוהבת והוא ישמח למלא את  רצונותיה. כמו אצל בת מזל מאזניים, בן מזל מאזניים דבר לא תמיד יגיד את מה שהוא רוצה ואוהב ובת זוגתו צריכה להיות קשובה מספיק כדי לאפשר לו להביע את עצמו.  

איזה אישה תדליק בן מזל מאזניים גבר?

הוא אוהב ונמשך לנשים יפות וסקסיות, לא מוחצנות מידי ולא וולגריות. הוא סולד מטיפשות וראוי לאישה שתהיה מתוחכמת, מעניינת ואשת שיחה. 

אולי תרצו לקרוא גם על פתרון חלומות

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל מאזניים. יש שאלה בנושא או משהו  רציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

23 thoughts on “המסכה של מזל מאזניים (מלך החרבות) וגם כיצד מזל מאזניים אישה וכן מזל מאזניים גבר מתנהגים במיטה?”

  1. מדהים מדהים מדהים …!!!!
    אני דווקא רוצה להגיב לכם אלו שהגיבו לרעה על מזל מוזניים ,יכול להיות שאתם מכירים אנשים בני מזל מוזניים וחוויתם דברים לא נעימים איתם חשוב שתבינו שזה שכתוב עליינו הרבה דברים טובים זה לא אומר שאנחנו מושלמים לכל אחד יש אופי שונה ותכונות שונות וקו מחשבה שונה, לאור העובדה שכל אחד גודל בבית אחר וחינוך אחר אז סביר להניח שתתקלו גם בבני מזל מוזניים שפחות רואים אצלהם את הדברים הטובים שלהם,כמו שבני המזל שלכם יהיו כאלו שיתחברו למזל מוזניים יהיו כאלו שלא וזה גם בסדר אבל זה לא אומר שמה שכתוב זה לא נכון .
    לגבי בני מזלי אני לא אפרט יותר מידי אבל אני רק אומר שאם פעמים אני שואל את עצמי איזו מתנה קיבלתי מאלוהים,ואיזה דברים טובים באמת יש בי אז כל מה שאני צריך לעשות זה להכניס לפה ולקרוא את המזל שלי …
    ותאמת שעושה לי טוב בלב לדעת שיש אנשים שמבינים אותי ואת דרך החשיבה שלי כי כמו שכתוב לא הרבה יכולים להבין את זה …😊

  2. אני בת מזל מאזניים, מזל של זוגיות ומשפחה ודווקא ההנאה הכלכך גדולה ועמוקה מיחסי מין המזל הזה כי יש שם כל כך הרבה פינוקים בחדר המיטות .
    ועצם העובדה שאנחנו נמשכים לצד האינטילקטואלי שלנו ושל בני זוגנו או מאהבנו הופך את זה למשהו עוד יותר מפנק ומענג כי סקס מתחיל מהמוח וזה נכון, זה לא תמיד רק גופני.
    הבעיה הקשה היא במערכות יחסים שאנחנו נוטשים אותן עקב מיאוס בבת אחת בלי להודיע ואנחנו גם נפגעים מזה.

  3. לכל החכמולוגים שרשמו שאנחנו אנוכיים וחושבים רק על עצמנו זה נכון כאשר הציקרת הלב לא מאוזנת אנחנו מסתגרים יש התנהגות קומפולסיבית וכו דברים אחרים כרגע אני בתחתית (אנכי.לא הכפתי מבזבז כסף -תשישות-שינה טרופה-סגור-לא מדבר עם אף אחד)כץ כץ הרבה דברים אבל היה תכופה גם יפה שהיתי ההפך עוזר לזקנים -תורם כסף כשיש ספר-מאוזן מאוד אז גם היתי נדיב וחברותי בהתאם וכל הקשור לסקס שם אין בעיה תמיד מוכן כאשר צד השני נותן אור ירוק!!!

  4. כל מה שכתבת נכון אמיתי וחזק.
    אני מעוניינת לחדד את עניין הבעת הדעות והשינויים בצורת מחשבתנו, אלו שהתייחסו לכך כאן ממש צודקים אבל אנסה להוסיף שעצם השינוי בצורת המחשבה שלנו הדעות ההתנהגות מגיעה ממקום של נאורות (מי שלא חווה זאת לא יבין) כל פעם שמתווספת ידיעה, אינטואיציה חדשה, צורת חשיבה שונה, כך אנו משתנים בהתאם וזזים ונעים תוך כדי במיומנות אדירה כל כך שמתפרשת כ"חוסר יציבות" (לכל סיטואציה אנו מסתגלים בקלות עושים שערוך אנטלגנטי מחודש וזריז ומפיקים תוצאה מתאימה לאותו מצב) זו טעות גדולה לומר זו כי על אותו המשקל אוכל לומר מצד שני שדווקא אלא שיציבים ואיתנים בדעתם עלולים להראות בעיני כעקשניים, חסרי הבנה מוחית או רגשית, לא מסוגלים להכיל או לקבל או לכבד דעות רגשות ומצבים של אנשים אחרים, אטומים, חסרי רגישות או אבחנה.
    הלוואי שיבינו מאיפה זה בא ומאיזה רמה שכלית וריגשית יחדיו.
    באשר לפחדנותנו – יש בזה משהו וזאת היות ואנחנו רוצים תמיד להרגיש בטוחים ושהקרקע שמתחתנו לא תשמט לרגלינו לפני שאנחנו עושים מהלך יש כאן אקט של זהירות והמנעות מכישלון, כן זה גורם לנו להצליח אבל לא הרבה כי ככל שמנסים מצליחים יותר, ואנחנו קצת יותר זהירים בוחנים סוקרים משערכים עד שלא נשארת לנו האנרגיה פשוט לקום ולעשות 🙂

  5. כל מה שכתוב מדוייק אני גם מזל מאזניים… הטוב שיש בבני אדם במזל מאזניים שהם יותר מדיי טובים והיום יש המון אנשים רעים בעולם הזה לצערי שבני המזל הזה מתאכזבים המון לצערי. כי לרוב אנחנו נותנים מעצמנו יותר ממה שהאנשים מסביב מגיע להם.

  6. צודק.
    מה שכן, ראיתי לנכון להוסיף ע"ס התגובות של אנשים בנוגע לחוסר יציבות בעמדותינו , כבת מזל מאזניים לאחר ביקורת קשה שקיבלתי לגבי הנושא בצורה חוזרת ונשנית, הגעתי למסקנה כמעט סופית… ☺ אחרי הכל אני מאזניים…
    שהסיבה לדבר היא פתיחות לדעות שונות לגבי כל נושא שהוא, אני יכולה להעיד על עצמי למשל, שאני אף פעם לא אהיה סגורה על דעה מסויימת כי תמיד אני אראה בה פרצה כלשהי , בחיפוש אחרי הדבר המדוייק זה יצטייר כחוסר עמוד שדרה והפכפכות .
    דעה שלי, שוב, אפשר לנסות לשכנע אותי אחרת.
    כן אשמח שזה יתפרסם באתר כדי לנסות להביא אנשים אחרים לכדי הבנה של מצב זה,
    שוב, מאזניים… מחפשת הבנה ואישורים מהסביבה.

  7. הן מושלמות!! בת מאזניים היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים. יפות סקסיות , חכמות, מבריקות ברמות מטורפות, מה עוד חברים??
    נשים מושלמות!! חוץ שלא יודעות להחליט נשות מאזניים הם פצצות עולם אנשים..
    ולכל שאר הבנות, אל תקנאו בננות לא סתם נשים של אלת האהבה והיופי הכל יחד זה שלמות

  8. הכל מדוייק אני בת מזל מאזניים וזה בול עליי ותוסיף שגם קשה להם לקבל החלטות משמעויות ❤

  9. בנות מאזניים מושלמות כמו באגדה שאתה תמיד חולם. עד היום לא ייוצאת לי מהראש. חלום רטוב של כל הגברים בינינו.

  10. רחלי רביעי

    אני בת מזל מאזנים. וכל. מילה שנאמרה נכונה יש לנו לב גדול אבל לא. כל. אחד יכול להבין אותנו קשה לפענח. אותנו צריך. ליהות קשובים לנו 24 שעות אנכנו. לא חושבים על עצמנו פשוט אם לא. טוב לנו אנכנו לא יכולים להטיב אם השני וטוב לנו. זה. אומר המון אהבה יופי חשוב לנו לגור במקום יפה. ליהות. יפים ושיחמיאו לנו על כך במיטה כמו שנאמר כל מילה מדויקת הם אוהבות מין מאד אבל הם לא חיות טרף במיטה הם צריכות לדעת שהסקס מגיע מאהבה סטוצים זה לא הם ואם זה קרה קרה בגלל משיכה תשוקתית לפי דעתי אנכנו מזל מושלם יש לנו חן מתנת. אלוקים וימותו הקנאים. מי שמבין אותנו יזכה בליבנו

    1. מדהים כמה שאת צודקת,אני בת מזל מאזניים-כמו בכל מזל,יש את הטוב,ואת ההפך,אצלנו-מזל מאזניים-אפשר לראות לרוב את הטוב,כמו כן,שזה באמת למידה לכלמהחיים לומר מה שיש לנו על הלב,גם בקשר לזה שטוב לנו,אנחנו יכולים להייטיב עם אחרים,ואם לא טוב,אז קשה יותר,למרות שאנחנו כן רוצים,והמביןמיבין..ובנוגע לענין הדעות וזה שאננו בדעה אחת,הרי אין זה נכון כלל,לי יש דעה אחת,אךכאשר אני נפגשת עם דעה שונה ממני,אני ככ רוצה לתת לבן אדם מולי תחושה טובה,של -קבלה,של הרמוניה-כך שאני ארגיש טוב-מכך שהוא מרגיש טוב–זה הרי ככ בדם אצלנו מזל מאזניים,אני מוכנה "להקריב" את הדעה שלי…מה שכלפי חוץ נראה,וזה למען ההרמוניה וההיתפייסות,ובמיטה,גם אנחנו לא חיות טרף…בעיקר שנוגעים בנו בנשמה…זה גורם לנו להפתח ולעשטת חיים…למזל מאזניים ישנם עוד המון מעלות,אני שמחה שאני בת מזל כזה,והלוואי ואמצא בן מזל מאזניים שירצה אותי,והנהיה יחד?

    2. הוצאת לי את המילים מהפה, וההכללה פה של כול מי שהגיב על המזל רק מוכיח כמה אתם לא מבינים את המזל, אין יותר נאמנים ומסורים מאיתנו.
      מה גם שמזל מאזניים יתחלק ל2 בגבר ואישה יש תכונות אופי שונות מאוד
      ומוזר… לתגובתו של אחד המגיבים זה לא דבר רע, זה מיוחד, זה שונה, להיות שונה מכולם זה מי שאנחנו וגם נלך בגאווה עם זה!
      ובחיי המיטה, אולי אנחנו לא חיות טרף כי אנחנו באמת אוהבים להיות נרדפים באיזה שהוא מקום, כלומר להרגיש שצריכים אותנו!!
      אבל ברגע שאנחנו מחוברים, שם מתחיל הכיף…
      כמובן שהחלק הבעייתי שלנו זה הבעיה בקבלת החלטות וכן בהחלט בזה שכשאנחנו נמצאים בסיטואציה קשה אנחנו יותר מחפשים לברוח מאשר להתמודד, ובגלל זה לפעמים זה נראה כאילו אנחנו במרכז אבל לא באמת, האחר חשוב לנו הרבה יותר מאיתנו.. וזה בא לרעתנו בהרבה מהמקרים.

    3. אני גם מזל מאזניים וזה מזה נכון המזל מתהפך כשטוב לי אני ירצה להיטיב עם כולם ואם לא טוב לי אז אני יאשים את זה על הסביבה שלי ואני יסגר וזה נובע בגלל שאנחנו חושבים יותר על כולם בין לטוב בין לרע !!

  11. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רונלד אתה צודק שהם פחדנים.
    כבת מזל עקרב יצא לי להכיר בן מזל מאזניים ובעדינות אומר שחיזור הוא לא התחום שלהם והם וגם במיטה הם לא משהו.
    והם לגמרי עסוקים בעצמם ומיניות ופתיחות רחוק מהם .

  12. יש לי הכרויות רבות אם בני מזל מאזניים והמשותף היחיד שאני רואה בינם לבין הכתבה זה שיש להם חן טבעי אך רובם פחדנים או מעלימים מן האמת באופן חרוני ואובססיבי ומשנים את דברתם ודעתם לפי מי שהם מדברים עימו ואינם נאמנים באופן מיוחד או חכמים בצורה בולטת לעין ובדרך כלל יש להם מוזרויות מסוימו..

    1. רונלד
      תשובתך כה נכונה…מה שכן, אני יכולה להוסיף, שהם חושבים רק על עצמם…

  13. מאזניים משנים החלטה , להחלטה טובה יותר
    ההתחכמויות למאזניים הן אחת הדרכים להחלטה מושלמת
    מעבר לכך להבין את הראש הגאוני והחשיבה העתידית של מאזניימים יכולים בקלות להבין רק בני המזל המיוחד הזה….
    מעבר להחלטות או התלבטויות יש תמיד
    מוח שחושב בצורה שלא תובן לעולם עי׳ האחרים..

  14. ובכן, אני מכירה כמה וכמה בני מאזניים, נשים וגברים. אני מתייחסת לדבר אחד בלבד, שבעיניי הוא הבסיס של מזל זה מהכרותי ומנסיוני עם כל בני מזל זה. אתה כותב כמה שהם אוהבי שלום פיוס וכו…..זה נכון אך…בראש וראשונה הבם חושבים על עצמם!!!!!!! דבר אחד מסכימה במאת האחוזים, יש להם חוש טוב לאסטתיקה….חוץ מזה, הבסיס…..חשוב להם שכולם יחשבו עליהם כמה הם שוחרי שלום, חכמים, מוצלחים
    ועוזרים ועוד ועוד…..אך זה צריך להיות לפי התנאים שלהם " הם מבינים יותר טוב מאחרים מה מתאים לזולת, והזולת חייב להקשיב להם". וזה מתאים לכל בני ובנות מזל מאזניים שאני מכירה. דבר נוסף, רובם……פועלים לפי מה שלחשו להם באוזן כאלו שבני המזל מחזיקים מהם חכמים. כך שגעותיהם, אמונותיהם, התנהגותם…..יכולה להשתנות כל הזמן. ראה…ביבי….הוא פועל לפי מי שנמצא לידו/יועץ לו….לא יציבים בערכיהם ודרך פעולתם…..עם השאר לא מתווכחת. לא יודעת

  15. ניתוח מעניין ומעמיק.מחכה בציפייה ליום בו אתחיל ללמוד קריאה בקלפיי טארוט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *