מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסכה של מזל סרטן (מלך הגביעים) וגם… איך מזל סרטן גבר או מזל סרטן אישה מתנהגים במיטה?

המסיכה של מזל סרטן – מזל סרטן במיטה – פירוש קלף הטארוט מלך הגביעים 

את לובשי המסכה של מזל סרטן כולם מכירים: זוהי ה"אמא הפולנייה". האמא שמשכימה קום, טורחת ומכינה לכולם ארוחת בוקר עשירה, בודקת שהתיקים לבית הספר מסודרים, שהמדים של הבן הגדול מגוהצים, שהנעלים של הבעל מצוחצחות, וכשהכול מוכן, היא מעירה את כולם – ומתחיל יום חדש.
לאחר שהילדים הולכים למסגרות והבעל מקבל את נשיקת הפרידה המסורתית, היא לובשת את הסינר ומתחילה לעבוד: צריך לקרצף, לנקות, כביסה, כלים, אבק, קניות והכי חשוב – שהכול יהיה מוכן לקראת חזרתם של הילדים מבית הספר כי חשוב שהם יחזרו לבית חם. בן מזל סרטן גבר גם הוא יהיה ביתי, מגונן ודואג לקרובים לו, ממש כמו בת מזל סרטן אישה.

יציבות היא שם המשחק – גם אצל לובשי מסכת מזל סרטן גבר וגם אצל מזל סרטן אישה

לובש המסכה של מזל סרטן, יהא זה לובש מסכת מזל סרטן גבר או תהא זו לובשת מסכת מזל סרטן אישה, מונע על-ידי הצורך ביציבות רגשית, אם נלבש מסיכה זו נגלה שקיים בנו צד רגיש ופגיע. נגלה שמאד חשובים לנו רגשות, בעיקר שיאהבו אותנו, ופעמים רבות החיסרון הגדול של לובש מסכה זו הוא שכמו בור ללא תחתית, זה לא משנה כמה אוהבים אותו ונותנים לו אהבה, מסיכה זו תיצור תמיד חסך ומחסור רגשי.

ללובש המסכה של מזל סרטן חשובה מאוד יציבות בכול הקשור בזוגיות ובית. לובשי מסיכה זו אולי נראים קשוחים מבחוץ אבל בפנים הם מאוד פגיעים וכל מה שהם מחפשים זה אהבה וסימפתיה.
לכן ללובשי המסכה של מזל סרטן מאד חשובים ומקודשים הבית, השורשים, אמא ואבא, ואם יהיה חוסר יציבות במקומות אלו הם עלולים לצאת מאיזון.

בית ומשפחה הם מעל הכול עבור לובשי מסכת מזל סרטן 

כל אמא הייתה רוצה שהילד שלה ילבש את המסכה של מזל סרטן, כיוון שילד של אמא (גם בגיל 50), הלובש מסכה זו יפתח קשר חם ואוהב עם האמא, קשר שלפעמים יכול להיות חזק מאוד בו יעמיד הילד את אמו לפני הכול. אלו שישכחו להוריד את המסכה של מזל סרטן בזמן, עלולים למצוא עצמכם מפתחים תלות באמא שלהם, והם לא יוכלו שלא לדבר אתה לפחות שלוש או ארבע פעמים ביום, להיוועץ ולספר לה הכול.

יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

לובשי המסכה של מזל סרטן יהיו אנשי משפחה ובית, ואלו יהיו שני הדברים שחשובים להם מכול. בכלל יש להם נטייה להיות בבית, וכך נמצא את אותם אנשים מעדיפים את הסרט והארוחה הטובה בבית שלהם ולא באולם קולנוע או מסעדה.
אנשים אלו מאמינים שצריך לגדל ילדים בבית ולתת את הכול לטובת טיפוח וגידול הילדים. לכן הם יאמינו כי ה"אמא" היא זו שצריכה להישאר בבית ולדאוג לילדים במקום ללכת לעבודה ולפתח קריירה. אגב, זהו אינו רעיון שוביניסטי ואנו לא מדברים דווקא על האשה שצריכה להיות האמא, זה גם יכול להיות הפוך. יש לי ידידה טובה שהמסכה של מזל סרטן  לא ניתנת להסרה ממנה, וכשהיא ובעלה החליטו להביא ילדים לעולם זה היה ברור שה"אמא" נשארת בבית וה"אבא" יוצא לעבוד. "אחרת, אין סיכוי שאני נכנסת להיריון!" היא אמרה לבעלה. אך כיוון שהיא מתכנתת בכירה ומרוויחה המון כסף, ובעלה היה זה שהכניס משכורת צנועה הרבה יותר, הוחלט: הבעל יישאר בבית והאשה תצא לעבוד.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך

לובשי המסכה של מזל סרטן גבר או מזל סרטן אישה נוטים גם לאגור, להגן ולגונן…

לובש המסכה של מזל סרטן הוא טיפוס שאוגר: הוא אוגר זיכרונות ורגשות מהעבר ולא משחרר אותם. הוא ישמור את אוסף הבולים מכיתה א', את כרטיסי הברכה ויום ההולדת הרבים שצבר במרוצת השנים ובין היתר הוא גם אוגר משקל (זה יבוא לידי ביטוי בעיקר בפני ירח עגלגלים) שאותו הוא מתקשה לשחרר. מסיבה זו לובשי המסכה של מזל סרטן מתקשים להוריד משקל בזמן דיאטה. 

לפעמים לובשי המסכה של מזל סרטן גבר או מזל סרטן אישה מגוננים מדי ובעלי נטייה לראות את כל מה שמחוץ לבית כ"לא בטוח". זה נכון לגבי שני המינים, ולכן הם צריכים ללמוד לצאת יותר מהבית, לחקור ולהיזהר מהנטייה שלהם להיות "אמא פולניה" ולחנוק את הסביבה שלהם.

 מזל סרטן גבר / מזל סרטן אישה / מלך גביעים

מלך הגביעים בקריאה

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף מלך הגביעים, המייצגת את מזל סרטן בקלפי טארוט, בקריאה?"  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של הקלפי טארוט בו אני כותב על הקלף מלך הגביעים בהרחבה.

מזל סרטן (הקלף מלך הגביעים) ומזל גדי (הקלף מלך המטבעות), יושבים אחד מול השני על גלגל המזלות האסטרולוגי וצריכים ללמוד אחד מהשני. מזל סרטן צריך ללמוד יותר לצאת מהבית ולהיות עצמאי, ומזל גדי צריך ללמוד פחות להיות מחוץ לבית ויותר להשקיע ברגשות ובמשפחה.

מלך הגביעים: כיצד מזל סרטן גבר או מזל סרטן אישה מתנהגים במיטה?

 מזל סרטן גבר / מזל סרטן אישה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה.וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף מלך הגביעים, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבות רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרוייקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתקחו את החלק הזה בהומור. 

בת מזל סרטן אשה במיטה

בת מזל סרטן אישה היא כולה נשיות, עדינות ומופנמות. מרכז עולמה הוא הבית שלה והיא תמצא תמיד בחיפוש מתמיד אחר חום, אהבה ובטחון ועד שתמצא את אביר חלומותיה היא עלולה להרגיש "תלושה", כאילו חסר לה דבר מה ולכן פעמים רבות עלולה למצוא את עצמה מקיימת יחסי מין ללא הבחנה. חלום חייה הוא להקים משפחה וכשהיא הופכת לאימא היא יודעת לתת לילדיה את תחושת הביטחון והחום שהיא חיפשה במשך שנים.
בר המזל שימצא בת מזל זו יזכה לא רק באשה ומאהבת נפלאה כי אם גם אישה היודעת לדאוג לבית ולילדים אשר מבורכת ביצירתיות וטעם טוב ויודעת לעצב אווירה ותחושת נעימה בבית. 

בת מזל סרטן אשה נשלטת ע"י הירח ולכן נתונה למצבי רוח משתנים. היא עשירה בדמיון ואינטואיטיבית מאוד והרבה פעמים יכולה לחזות את הנולד, משום כך היא רוחנית מאוד ונמשכת למיסטיקה ותורת הנסתר.
הסרטניות מתייחסות לחיים בסובייקטיביות וכל סיטואציה הן מפרשות ע"פ ההלך הנפשי רגשי שלהן. לעיתים הפרשנות שלהן לא עומדת בקנה אחד עם המציאות, לכן טוב יהיה לעשות עבודה של מודעות עצמית. פעמים רבות נמצא בנות מזל זה אשר גדלו בחוסר בטחון וחייהן מלווים בפחדים, ועליהן לדעת שיש בהן עוצמה רבה ובחכמתן ומניסיון חייהן הן יכולות להדריך נשים אחרות. 

איך בת מזל סרטן אשה מתנהגת במיטה?

כבת מזל מים היא מינית מאוד. ונהנית לתת אפילו יותר מלקבל. פתיחותה המינית תלויה בבן זוגה. אם היא מרגישה שהוא אוהב אותה אז היא תפתח והוא יכול לצפות לאוצר גדול.
היא אינטואיטיבית וחושנית מאוד ויכולה לחוש את בן זוגה ואת רצונותיו.
כשהיא מרגישה נאהבת היא מתמסרת ב 100% ואז אין גבול לדמיון שלה היא תלטף אותך בעדינות משתמשת באצבעותיה כנוצה. 

התנוחה האהובה עליה?

כדאי לה לנסות את תנוחת  ה"דוגי סטייל". שהיא על ארבע והגבר מאחוריה. זוהי תנוחה מצוינת לנקודת הג'י וכך היא גם מרגישה נשלטת. בנוסף, גם תנוחת ה-69 יכולה להיות מעניינת שכן כאן היא יכולה גם לתת וגם לקבל. 

 מזל סרטן אישה / מזל סרטן גבר
בת מזל סרטן מחפשת גבר מסעיר ומלהיב שיכבוש אותה בעדינות. כדי להדליק אותה הוא צריך להיות חסר עכבות לחלוטין, להפגין את אהבתו אליה ואף ללחוש לה את זה באוזניה פעמים רבות.

מה מדליק את בת מזל סרטן?

היא אוהבת מין אוראלי וגם כאן נהנית לתת יותר מאשר לקבל. היא רוצה להרגיש שהגבר שאתה בוטח בעצמו וכובש אותה, היא בדרך כלל פסיבית אך הפנטזיה שלה היא להיות בשליטה.
השדיים הם החלק הרגיש אצל הסרטנית, אז תתחיל בליקוק עדין של הפטמה ואז תינשך קלות מובטח לך שהיא תתמסר אליך כל כולה. 

מה בת מזל סרטן מצפה מגבר שלה במיטה?

היא מחפשת גבר מסעיר ומלהיב שיכבוש אותה בעדינות. הוא צריך להיות חסר עכבות לחלוטין כדי להדליק אותה ורצוי בעל שליטה עצמית. יחד עם זאת עליו להפגין את אהבתו אליה ואף ללחוש לה את זה באוזניה פעמים רבות. 

איזה גבר מדליק את בת מזל סרטן?

אמנם בצעירותה היא נמשכת דווקא לגברים המצ'ואיסטים וה"מנייקים" שהכי לא מתאימים לה. אך כשתלמד להכיר את עצמה תרצה גבר בוטח בעצמו, אכפתי, ביתי, מתחשב ורגיש לצרכים הרגשיים המאוד עמוקים שלה.  

בן מזל סרטן גבר במיטה

כשאת מתחילה רומן עם בן מזל סרטן זכרי שהוא ביישן מטבעו ולעולם לא יעשה את הצעד הראשון, הוא זקוק לעידוד מצדך, הוא רגיש וסנטימנטאלי ולפעמים חסר בטחון.
יש לו אבחנה דקה ואינטואיציה טובה והוא בעל דמיון פורה, בדרך כלל הוא מתכסה בשריון שקשה להסירו,  אך ברגע ששריון זה הוסר מובטחת לך הנאה רבה.
גבר זה התברך בחוש הומור נפלא וחייו נעים בין מצבי רוח שונים ומשונים. פעמים רבות נמצא אותו קשור בעבותות אל אמו והקשר הזה יכול להיות אמביוולנטי: אהבה-שנאה, משיכה-דחייה.
בן מזל סרטן זקוק בילדותו המוקדמת לאימא שתספק את כל הצרכים הרגשיים העמוקים שלו – ויש לו הרבה! רוב האמהות נותנות מעצמן 100% אך לפעמים זה לא יספק את הסרטן שלנו והוא ירגיש מקופח גם אם לא יהיה מודע לכך, ולכן המיניות שלו תתנדנד בין מיניות עזה לבין חוסר בטחון במיניות שיביא לחוסר תשוקה ומעצורים.
לכן בן מזל זה זקוק לאישה סבלנית, חמה ומכילה שתוכל ללמד את הסרטן לתת אמון ולהיפתח לטבע האמיתי שלו. 

איך מזל סרטן מתנהג במיטה?

הוא יתחיל את הסקס בחיבוקים ובנשיקות עדינות אך חושניות להפליא, הוא אומן בכל מה שקשור למין אוראלי, הוא ילקק אותך בכל הגוף עד שיגיע לדגדגן ואז מובטחת לך אורגזמה מדהימה כי הוא מומחה יחיד במינו בתחום זה. 

התנוחה האהובה עליו?

כדאי שינסה את תנוחת 69 המפורסמת, מין אוראלי עושה לו את זה מכיוון שרטיבות ומים נותנים לו תחושה ארוטית, ובאופן כללי הוא יאהב גם לתת וגם לקבל באותו הזמן.                                                        

מה מדליק את בן מזל סרטן במיטה?

הסרטן אוהב חזה וכמה שיותר גדול, הוא יאהב להניח את איברו בין השדיים ולחכך אותם ואז להגיע לאורגזמה. את יכולה בתמורה לשחק לו עם הפטמות הרגישות שלו ולשלב נשיקה חושנית תוך כדי, זה בטוח יעורר אותו.
הוא אוהב מים ומומלץ כי תעשי אתו אהבה במקלחת. הוא מרגיש חושני ביותר שהמים זולגים על עורו. 

מה מצפה בן מזל סרטן גבר מאישה במיטה?

הוא היה רוצה לחשוב שהוא הגבר הראשון שלך, אז אל תראי לו כמה את מנוסה, תני לו להוביל אותך לאט לאט. הוא זקוק להמון בטחון חבקי ונשקי אותו הרבה הוא זקוק לחיבה יותר מכל. 

איזה אישה מדליקה אותו?

הוא נמשך לנשים חזקות ואסרטיביות אך יחד עם זאת הן יכולות לגרום לו להתכנס בתוך השריון שלו. האישה שלו צריכה להיות סבלנית ויציבה עם יכולת הכלה של מצבי הרוח המשתנים שלו.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל סרטן. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

21 thoughts on “המסכה של מזל סרטן (מלך הגביעים) וגם… איך מזל סרטן גבר או מזל סרטן אישה מתנהגים במיטה?”

  1. אנונימית

    מזל סרטן הוא מזל מניפולטיבי, סוציומטי, החושב על טובת ההנאה שלו/ה והאינטרס שלו/ה בלבד.
    זה אחד המזלות הכי משעממים שפגשתי. רוצים לדעת על כולם ובשו שו. וינדבו מעצמם רק כדי לעשות לעצמם טוב חושבים שהם יודעים הכי טוב ומספרים לעצמם סיפורים. הם נכנסים לדווקנות ולברוגז בלתי מוסבר שהם בעצמם לא יודעים להסביר ונתלים על רגשנות יתר.
    זהו מזל שקט על פני השטח אך מתחת לפני השטח התחבולות נוצרות.
    זהו מזל בוגדני – שלא בוחל לבגוד עם החבר/ה הכי טוב/ה של המשפחה.
    מסכימה כי הקרבה לאם היא גובלת אצל הבנים בתסביך אדיפלי שהורס את הזוגיות הקיימת לא מעט. לזכותם יאמר שגם הגברים וגם הנשים בשלנים נהדרים ואוהבי מטבח וסדר.

    1. אני סרטן ואני מסכימה עם מה שכתבת.
      חוץ מהבוגדנות . אני דווקא נאמנה למי שטוב איתי . אני לא תוקעת סכינים.
      אבל כן זה מזל שמשחק אותה טוב לב אבל הם מאד מניפולטיביים, אגוסאיסטים ודי אכפת להם מעצמם (והם ישחקו אותה שלא).
      אני במקרה כשאני טועה אני מודה בזה.
      אבל ראיתי הרבה סרטנים שיסובבו את הדברים רק כדי לא להודות שטעו- וזאת תכונה בלתי נסבלת בעיניי!! הם לא אנשים רעים אבל. כלומר, הם לא ילכו ויפגעו בכוונה .

    2. חוץ מהעובדה שאני בשלנית ואופה טובה . שום דבר ממה שכתבת אינו נכון וכנראה נפלת על מישהו במזל סרטן יוצא דופן . כי אני מזל סרטן וממש לא כזאת בכלל לא !!! הכל ההיפך

  2. מה עם יחסים בן בת לאמא, כי כשהם כועסות זה לנצח הן לעולם לא משחררות, קנאיות בלתי נלאות, דורשות המון תשומת לב, פחדניות את הצעד הראשון בכל תחום בחייהן הוא תמיד יהיה בליווי עם אמא, תלותיות, וכשמשחררים אותן לעצמאות בכוח הן נהיות לביאות ,ויש בהן קורטוב של רוע ודמיון מופרע , נוטרות טינה לנצח, לא סולחות ולא מרחמות

  3. האם סרטן מתאים לתאומים אני יוצא עם משהי שנתיים ועכשיו גילתי שלא מה לעשות??

  4. ואווו אני בת מזל סרטן כל מילה נכונה פשוט כל מה שאני בכתב!! ריגשת

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למה מסיכה כבת מזל סרטן חוגגת ביום א הקרוב…..מסכה?

  6. מי שהגיע לאתר הזה לא אמור להתלנון על מאיפה הידע הזה מדובר באסטרולוגיה טארוט זה לא משהו שהוא במיינסטרים ואין אפשרות הוכחה מדובר נטו בתיאום דפוסי התנהגות אהבתי את השימוש במסיכה כי בעצם בכל אדם יש קצת מכל דבר בביטויים שונים

  7. קראתי את המאמר אני בת מזל סרטן 29.6.58 והמון דברים לא נוגעים. אלי אולי לבני מזל סרטן אחרים אבל היה נהדר. לקרוא את זה

  8. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני לא מבין איך אפשר בכלל להגיד דברים כאלה מאיפה הוא יודע?

  9. מוזר, או שנפלה טעות כאן או, שמזל סרטן מקרין עליי. אני מזל גדי ובדיוק מה שכתוב על מזל סרטן מאפיין אותי ולא מה שכתוב על גדי, אצלי המשפחה מקום ראשון האמא מקום ראשון, אני הרבה בבית וכל היום בבישולים וניקיון וגם כשאני רוצה לצאת ואני פתאום רואה שהגיעה השעה לבשל כי אחרת לא תהיה ארוחת צהריים. אז מעניין מה יש לך לומר על זה? האם המזל הנגדי משפיע? או מה?

    1. הגדיה האולטימטיבית

      דליה היקרה אכן מזל גדי הוא מזל ששם את המשפחה במקום ראשון לפני הכל, אין דבר שיותר חשוב לגדי מהמשפחה, אבל יש בנו המון צורך להרגיש "חופשיים" ולכן אנחנו מרגישים צורך לצאת להתאוורר מידי פעם לחופשות טיולים וכדומה, מה שאצל מזל סרטן כמעט ולא קיים או לעיתים נדירות,הסרטן יעדיף ואוהב לרבוץ בבית בספה האהובה עליו, בזמן שהגדי יעדיף בזמן פנוי שהמשימות נגמרו לצאת להסתובב ולנשום אוויר מחוץ למרפסת ומחוצה לגדרות והארבע קירות… לכן אנחנו משלימים ומנוגדים יחדיו

  10. לשגי,יופי של מאמר אחד לאחד.מעניין שבכל מסכה ומסכה מ12 המסכות אפשר להזדהות עם תכונה מסויימת מהמכלל למרות שאננו חובשים מסכה זו בקביעות-תודה

  11. בד"כ אני לא נוהגת להגיב לכל … ויש לי חוק כזה שאומר, אם אין משהו טוב לומר, עדיף לסתום את הפה. אני חורגת מהרגליי וטוענת שזהו מאמר מאכזב ומלא קלישאות.
    ולמה בכלל להכליל ולהגדיר מיליוני אנשים שוני ומגוונים?! בקיצור… שטויות….וסליחה על הבוטות.

    1. שגיא מנדלבוים

      אני מניח מהתגובה שלך שאת לא חובבת אסטרולוגיה, ולא מבינה כיצד ניתן להגדיר את כל בני מזל סרטן באותה הצורה, ואת צודקת.
      לא ניתן, וגם לפי הגישה האסטרולוגית לא ניתן.
      אבל אפשר לראות במזל סרטן כסימבול, או סוג של מסיכה שבסיטואציות שונות אנו לובשים. במסכה זו עוסק המאמר, שהוא חלק מסדרה של שניים עשר מאמרים העוסקים ב-12 המסכות שהאנושות לובשת.

      1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

        אני קוראת ולא מאמינה כעילו כל מילה אני כותבת על עצמי בחיים לא חשבתי שאפשר לדייק ברמה כזאת פשוט אין לי מילים זה כעילו מישהוא יודע עלי הכל והחליט לכתוב את זה לא להעמין ממשש

    1. אהבתי אך לגבי זה ממש לא מדוייק אני ההפך הגמור………אוהבת לצאת לא סובלת לבשל לנקות ולקרצף בשביל זה יש עוזרת…………יש משהוא לגבי המשפחתיות אבל רחוק מלשבת בבית ולחשוב כל היום על המשפחה ……..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *