מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסכה של מזל דגים (נסיך הגביעים) וגם כיצד מזל דגים גבר וכן מזל דגים נקבה מתנהגים במיטה?

המסכה של מזל דגים | נסיך הגביעים בקריאה | מזל דגים במיטה

לובשי המסכה של מזל דגים (נסיך הגביעים) הם אנשים מופנמים, המתקשים לבטא את עולמם הפנימי ונחבאים אל הכלים. אך כשתכירו אותם תגלו אנשים נפלאים, אומנים בנפשם, רגישים ובעלי עולם פנימי עשיר.

לובשי המסכה של מזל דגים, יהא זה בן מזל דגים גבר או תהא זו בת מזל דגים נקבה, התפתחו רוחנית ויודעים יותר מכל המזלות. הם כבר עברו את כל השיעורים, עולמם הפנימי עשיר מכל המזלות. אולם, ברמה המעשית, ביום יום, לובש מסכת מזל דגים מוצא את עצמו מתקשה בעולם החומר. עולמו הפנימי העשיר הופך במהירות למכשול שבגללו לובשי מסכה אלו מתפזרים ומתקשים להתמודד עם עולם החומר. בת מזל דגים נקבה ובן מזל דגים גבר נחשבים מפותחים מבחינה רוחנית ועולמם הפנימי עשיר, אולם פעמים רבות הם לא יורדים לקרקע ואינם יודעים איך להתנהל עם כספים,  כמו לדוגמה – כמה עולה ככר לחם. יש ללובש מסכת מזל דגים קושי לבטא את עולמו הפנימי ולעתים מבלבל בין עולמו הפנימי למציאות וכך, כפי שבני מזל דגים נוטים להתפזר, גם לובש המסכה הזה.

ללובש המסכה של מזל דגים יש בעיה. הוא חושב שכולם יודעים מה הוא מרגיש, למה הוא מתכוון, אולם במציאות ההפך הוא הנכון. הוא לא יודע להביע את עצמו ולכן אף אחד אינו מבין אותו, את המניעים שלו, את הרגשות שלו ואם הוא לא יביע את עצמו – דבר לא יתרחש.
לובש מסכה זה חייב ללמוד להביע את עצמו. לדבר, לבטא את עולמו הפנימי. יש לו הרבה מה להגיד, אולם הוא חייב ללמוד להוציא את זה החוצה.

יצירתיים, רוחניים ורגישים, אך מתקשים עם עולם החומר – מאפייני לובשי מסכת מזל דגים גבר או אישה

ללובשי מסכת מזל דגים גבר או אישה יש מזג נוח, הם רגישים מאד, אופטימיים ונותנים אמון באנשים. גם כשקשה הם נוטים לראות את הדברים אחרת, מלמעלה ולמצוא את הטוב בכל דבר. לובשי מסכת מזל דגים נקבה או גבר מאמינים בטוב, שאנשים הם בסופו של דבר שואפים לטוב, אכפת להם מרווחתם של האנשים והם מאד מזדהים עם מצבם של אנשים, חיות וכל יצורי הבריאה.

לובש מסכת מזל דגים מאד טוב בכל הקשור ביצירה ובכל מה שעוזר לו להוציא את עולמו הפנימי החוצה. זה יכול להיות כשרון ציור, פיסול, אומנות ואפילו מגע. המגע של לובשי מסכה מזל דגים למשל, מאד מיוחד, כיוון שהם מצליחים לבטא במגע את כל עולמם הפנימי העשיר.

פעמים רבות לובש מסכת מזל דגים גבר ולובשת מסכת מזל דגים נקבה מאד מתקשים עם עולם החומר: זוגיות, עבודה והפתרון, כמה שזה נשמע מוזר, פעמים רבות הוא לעסוק ביצירה. מאד יעזור ללובש המסכה של מזל דגים לפתח כשרון רדום ולפתח תחומים כגון: אומנות, יצירה, כתיבה, משחק ואפילו ריקוד. הוא מתקשה להביע את עולמו הפנימי ולכן אם הוא ימצא דרך להביע את עולמו הפנימי, זה ישפיע על כל התחומים האחרים. כך, באורח פלא הוא יוכל לתקשר טוב יותר בתחומים האחרים ויצליח בהם.

יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

ללובש המסכה הזה יש נטייה לפעמים לברוח מהמציאות. בריחה זו יכול להיעשות בצורה מאוזנת ואף יעילה כמו במקרים של קריאת ספר, הסתגרות בחדר עבודה בו הוא יוצר, אולם עליו להיזהר שלא לברוח למקומות כגון סמים או אלכוהול או אפילו לשינה מרובה, כיוון שבריחה למקומות אלו תסחוף אותו רחוק יותר מהמציאות ותגרור נזק פיזי בצידה.

בזוגיות זהו קלף בעייתי, כיוון שלובשי מסכת מזל דגים גבר או אישה לא מדברים. הם חושב שהצד השני יודע מה הם מרגישים ונראה להם מיותר לבטא את הרגשות שלהם, אולם בפועל ההפך הוא הנכון. הצד השני כלל לא יודע מה בן מזל דגים גבר או בת מזל דגים נקבה מרגישים כך שלובשי המסכה של מזל דגים חייבים למצוא דרך לבטא את עצמם, גם אם הם בטוחים שזה "מיותר". כשהם ילמדו לבטא את עצמם ולהביע את הרגשות שלהם, הם יחוו זוגיות נפלאה.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך

נסיך הגביעים

נסיך הגביעים בקריאה: גלו כיצד מזל דגים גבר או מזל דגים נקבה מתנהגים במיטה 

מזל דגים (נסיך הגביעים) מזל בתולה (נסיך במטבעות) יושבים אחד מול השני וצריכים ללמוד אחד את השני. מזל דגים צריך ללמוד ממזל בתולה להתפזר פחות, ולהיות יסודי יותר.  ומזל בתולה צריך ללמוד ממזל דגים להיות פחות "מרובע" ויותר לזרום.

את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף נסיך הגביעים, המייצג את מזל דגים בקלפי הטארוט בקריאה?",  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של הקלפים בו אני כותב על הקלף נסיך הגביעים בהרחבה.

בני מזל דגים (נסיך הגביעים) במיטה

מזל דגים במטיה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה. וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף נסיך הגביעים, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבת רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרויקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתיקחו את החלק הזה בהומור.

בת מזל דגים נקבה במיטה

בת מזל דגים נקבה היא הנשית והרומנטית ביותר בגלגל המזלות, העולם הפנימי שלה עשיר ומלא ובדרך כלל היא גם חולמת הרבה ואוהבת לברוח לעולם החלומות. מזל דגים נקבה נמשכת למיסטיקה והמקצועות הטיפוליים והאומנותיים מתאימים לה.  מכיוון שמזל דגים הוא המזל המאסף שמכיל בתוכו את כל המזלות היא מזדהה ומבינה את סבל בני האדם, היא רגישה מאוד ויש לה אינטואיציה חזקה מאוד, אך בת מזל דגים נקבה נוטה לבלבול בחיי הרגש ולעתים קרובות תבחר בגבר שאינו מתאים ולעשות אידיאליזציה על מערכת היחסים שלה וכך חייה יכולים להיות רצופי אכזבות ומשברים שכן היא נקשרת בקלות ויכולה להיות תלויה כליל בגבר שאתה.

איך מזל דגים נקבה מתנהגת במיטה?

היא רגישה מאוד לאווירה ותדאג להשרות אווירה רומנטית והרמונית: נרות, ריחות טובים, וסדינים נעימים. היא תאהב לעשות אהבה במים כי מים מרגיעים אותה.

היא מתמזגת כליל עם הגבר שאתה ובזכות האינטואיציה הרגישה שלה היא חשה את רגשותיו ומהוויו של הגבר שאתה ותעשה הכול כדי לגרום לו אושר. מזל דגים נקבה רכת לב עד מאוד ולפעמים שוגה באשליות. היא יכולה לוותר בקלות על האגו שלה ועל צרכיה למען אהובה ולכן היא זקוקה למצוא גבר שלא ינצל את נשיותה וטוב ליבה.

החוויה המינית בשבילה היא חוויה רגשית ורוחנית דרכה היא מתאחדת עם אהובה, מזל דגים נקבה שחקנית מטבעה ומינית מאוד ופנטזיות מיניות זה לא דבר שזר לה. היא קוראת את בן זוגה ותדע בדיוק איך לגעת בו ואיך לגרות אותו, היא יצירתית מאוד ואכפתית והארוטיות שלה זורמת והרמונית יחד עם בן זוגה.

מה מדליק מזל דגים נקבה במיטה?

היא רגישה מאוד לאווירה ותדאג להשרות אווירה רומנטית והרמונית: נרות, ריחות טובים, וסדינים נעימים. מזל דגים נקבה תאהב לעשות אהבה במים כי מים מרגיעים אותה. כפות הרגליים שלה הם האזור הרגיש, אולם כדאי לברר קודם כיוון שאו שהיא מאוד אוהבת עיסוי בכפות רגליים או שלא תסבול שיגעו לה בהן.

אולם שמזל דגים נקבה מאוהבת אפשר להניע אותה לנסות דברים חדשים ומגרים. כשבנות מזל זה מאוהבות ומרגישות שהן נמצאות במערכות יחסים יציבות אנו נגלה נשים שאינן חוששות לבטא את הפנטזיות שלהן ובשילוב עם הצורך שלהן לתת שירות, אנו נגלה נשים מיניות וחושניות. כל מה שהן צריכות הוא בן זוג פתוח היודע להקשיב.

מה מזל דגים נקבה מצפה מגבר במיטה?

היא מצפה שיוביל אותה למחוזות רחוקים של חיבור נפשי, גופני ורוחני, היא מינית מאוד אך המיניות שלה מגיע מרצון לאיחוד והתחברות טוטאלית. מזל דגים נקבה אוהבת לעשות אהבה ומצפה מהגבר לסקס בשילוב עם אהבה. אם תשמיע מילות אהבה ותביע את רגשותיך, תוכל להפוך את החוויה המינית שלה למושלמת.

איזה גבר מדליק מזל דגים נקבה?

היא נמשכת לגברים חזקים, סמכותיים וגבריים מאוד, מזל דגים נקבה נהנית "לפצח" אותם ולראות איך נשיותה ממוססת את הגבר הכי חזק ועוצמתי. אולם יחד עם זאת, אם לא תגלה צדדים רומנטיים ולא תיזום אתה עלול לאבד אותה.

בן מזל דגים גבר במיטה

בן מזל דגים גבר רגיש וטוב לב ומלא חמלה לסובבים אותו. יכול להישבר לו הלב כשהוא רואה אדם במצוקה,  הוא כל כך רך לב שלפעמים אנשים מנצלים את טוב ליבו. מזל דגים גבר הוא  טיפוס קליל, נוח מאוד וזורם ואנשים פשוט אוהבים להיות בסביבתו. הוא אוהב לצחוק ולשתות ותמיד ימצא סיבה למסיבה.

יש גברים בני מזל דגים שמרוב שהם רגישים ופגיעים הם נסגרים ונחסמים בגיל מאוד צעיר ואי אפשר להגיע לרגשותיהם, הם יכולים להיות מופנמים מאוד ונתונים למצבי רוח משתנים ולא להיות מחוברים לעצמם כלל. אין זה אומר שאין בהם חמלה אלא שקשה להבין את רגשותיהם ואת רצונם. מזל דגים גבר אלוף בהסתרה של דברים ואף פעם אי אפשר לדעת באמת על מה הוא חושב, הוא יכול להיות חמקמק והרבה פעמים תמצאו אותו עסוק בהרהורים.

בדרך כלל בן מזל דגים גבר נמשך לנשים חזקות ודומיננטיות כאלו שיודעות מה הן רוצות ויכתיבו את הטון בבית, זה טוב כי לדגים חסרה המעשיות ויכולת ארגון.

מתאים מאוד לבן מזל דגים גבר לעסוק בתחום הטיפולי או בתחום האומנות, אבל יש ותמצאו דגים שעובדים בעבודה קונבנציונאלית ואינם מחוברים כלל לעולם הרגש והאומנות, אפשר לקרוא להם "הדגים המודחקים" כי אלו דגים הנוטים לברוח מהמציאות הפנימית שלהם.   

איך מזל דגים גבר מתנהג במיטה?

הדגים ארוטי מאוד ויזרום עם כל בקשותייך, הוא נהנה מאוד מהרטיבות של מין אוראלי ובכלל מים מדליקים אותו. מזל דגים גבר פתוח לכל הצעה בתחום המיני ולא יהסס לנסות דברים חדשים.

הוא נהנה מנשיקות רטובות וינשק אותך כך בכל הגוף, הקצב שלו יכול להיות איטי או מהיר הכל תלוי בך וברצונך.

מה מדליק מזל דגים גבר במיטה?

הוא רוצה להראות את ביצועיו ולספק את האישה שאתו, מזל דגים גבר נהנה ממשחקי שליטה בהם האישה היא שקובעת את הקצב ואת מהלך העניינים. הוא יידלק מהגשמת הפנטזיות שלך, ממין אוראלי ומעיסוי וליטוף של כפות הרגליים שלו.

מה בן מזל דגים גבר מצפה מאישה במיטה?

הוא בחור נוח מאוד, אך יצפה מזוגתו שתהיה קשובה לרצונות המיניים שלו, אישה שמייבשת אותו תזכה לפנים חמוצות. מזל דגים גבר יצפה וירצה משחק מקדים ארוך לפני החדירה, נשיקות, עיסוי וליטופים רבים יעוררו את שניכם ויבנו את המתח המיני.

איזו אישה מדליקה בן מזל דגים גבר?

הוא נמשך לנשים דעתניות ואסרטיביות כאלו שיודעות מה הן רוצות. מזל דגים גבר כמובן אוהב נשים יפות כמו כל גבר, אך המשיכה שלו היא לאו דווקא ליפות ביותר אלא לנשים חזקות שעומדות על שלהן ושיכולות להוביל אותו.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל דגים. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *