שגיא מלווה באופן אישי את התלמידים במהלך הקורס ולאחריו

שלום 🙂
כבר שנים שתחום הטארוט מעניין ומושך אותי ובמהלך שנים אלו קראתי את החומר של שגיא על הטארוט, דרך האתר באינטרנט. אפשר להבחין מיד שדרכו של שגיא שונה ומעמיקה מאד בכל הנוגע להתייחסותו לניתוח הטארוט.
אם לרב נתקלתי ב"מגידי עתידות" ותו לא, אצל שגיא קריאת הטארוט היא טיפולית ועל הדרך ההוליסטית, בה אנו כמטפלים מעוררים את הכוחות המרפאים ואת המודעות אצל האדם שמגיע אלינו. הקריאה משקפת לאדם היבטים בעצמו ועצם השיחה "אפקט המראה" שנותנים לנו הקלפים מעורר.
האדם לוקח חלק אקטיבי בתהליך התפתחותו ומבין שעתידות נועדו בעצם להשאיר אותנו פסיביים וכח הצמיחה וההתפתחות נעצר אם בזה עוסקת כלל קריאת הקלפים.

שגיא, מעבר להיותו קורא מקצועי, מעמיק ואחראי בטארוט, הוא מטפל בנפשו. כך הרגשתי לאורך כל הקורס. יכולת העברת החומר מעניינת ביותר, מעוררת וגם אוסיף ששגיא ניחן בחוש הומור שמתבל את השיעורים בקלילות וכיף.

הקורס מעבר להיותו מקצועי לכל המעוניין לעסוק בכך, נכון גם לכל המעוניין להאיר ולהעשיר את דרכו בכל הנוגע למודעות אישית וכקורס מעשיר רוחנית, ובכך מחדד את דרך החיים ובחירותנו היומיומיות.

מה אומר ומה אוסיף? 🙂 היה לי כיף אמיתי! עבר מהר מידי! ממליצה בחום גדול לכל אלו הסקרנים שנמשכים לתחום ממקום טיפולי-הוליסטי ככלי אמיתי לייעוץ והכוונה אישית. שגיא – תודה על הכל!!!

דבר אחרון וחשוב – שגיא מלווה באופן אישי את התלמידים במהלך הקורס ולאחריו, דבר לא שגרתי ולא מובן מאליו ועושה זאת באהבה וסבלנות רבה! מה שמרגיש ומחדד את עצם תחושת השליחות שכנראה שגיא מונע ממנה מעבר להיותו מרצה ומורה לטארוט.

הדר פלדמן-מסיקה
https://www.facebook.com/hadarmsika

הכותב: Admin