קוד הטארוט - ללמוד טארוט במפגש אחד

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 13.6.24 – 7.6.24 – שבעה מטבעות

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

חוסם/ תומך

שבעה מטבעות
שבעה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף המגדל
המגדל

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שבעה מטבעות

מה המסר השבועי?

קלף שבעה מטבעות הוא קלף המעשה הנכון בעקבות זיהוי נכון של הקושי (והימנעות מהשלכה). לפעמים הנטייה שלנו היא להשליך מבעיה אחת לאחרת ולפספס לא פעם את הבעיה האמיתית. זה קושי שכולנו, גם המודעים ביותר מאיתנו סובלים ממנו. לפעמים אנחנו מתפטרים מעבודה מספקת וטובה, רק בגלל שיעמום בחיים (שאפשר לפתור בדרך אחרת) או שאנחנו ממשיכים לצאת עם בחור שלא טוב לנו, רק בגלל שהוא מייצג משהו אחר בחיינו (כוח, הסחת דעת). קלף שבעה מטבעות הוא קלף הזיהוי הנכון של הבעיה והפתרון, והוא ההנחיה שלנו לשבוע הקרוב. השבוע אנחנו יכולים להבין מה באמת לא בסדר ולטפל בבעיה הנכונה. אם נחשוב על כאב גב שמקרין לרגל (לדוגמא כמובן) הבעיה היא לא ברגל אבל ככה זה מרגיש או נראה לנו. וגם בעיות בחיים לפעמים נראות כך.

בדייטים: חשוב להבין מה מנחה אותנו בבחירת הדייטים והאם אנחנו מתמקדים במה שבאמת חשוב ולא "עובדים על עצמנו". עלינו להסתכל השבוע במציאות ולשאול בכנות, האם הדייט מושך אותנו, האם אנחנו פוחדים להיות בודדים? האם אנחנו מתפשרים על הדברים הלא נכונים? חשוב שנאמר לעצמנו את האמת ונבחר נכון.

בזוגיות: חשוב להתמודד השבוע עם בעיות באופן קונקרטי ויעיל ולא לטאטא מתחת לשטיח. חשוב לא להיטפל לדברים קטנים ולא חשובים ולגעת בקושי האמיתי או בסוגיה שבאמת חשוב לנו לטפל בה יחד. אם משהו לא עובד, צריך להגיד את האמת ולמצוא מה כן עובד.

בקריירה: יש לפתור בעיות לא לפי הפנטזיות שלנו אלא לפי דרישות המציאות. אם משהו לא מניב תוצאות, צריך לבדוק מה דורש תיקון ולהתנהל באופן מעשי.

ברמה האישית: כדאי לבדוק השבוע מה עובד היטב בחיינו ומה דורש תיקון. אם נקטנו שיטה שלא עובדת נכון, כדאי לבחון בסבלנות איזה שינוי יכול לעבוד. זה שבוע להתנהל בבהירות ולהימנע מהחלטות נמהרות על סמך גחמות וחשקים.

מה הסיפור של הקלף?

דדלוס נהנה ממעמד ומייחוס כאומן הממלכה החדש, אולם מהר מאד הוא הבין כי הוא אינו עושה את הדבר הנכון עבורו. הוא אמנם פתר את בעיית המינוטאור, המפלצת שהשתוללה בממלכה, ובנה סביבו את המבוך המפורסם, אך עם זאת דדלוס הרגיש שהוא אינו באמת מגשים את עצמו כאומן. הוא הבין שאין מנוס אלא לעזוב את כרתים ולהתחיל מהתחלה. עליו לוותר על הרבה, אולם זו הדרך היחידה שבה הוא יוכל להגשים את עצמו יצירתית ולהפוך לאמן שהוא רוצה להיות. הוא גומל בליבו לגשת למלך מינוס, להודות לו על כל מה שעשה עבורו ולהודיע לו שלמרות הכול הוא בוחר לעזוב ולהתחיל מחדש במקום אחר.

שבעה מטבעות
שבעה מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? ארבעה מטבעות

4 מטבעות משלב את הספרה 4 ואת היסוד המייצג קרקוע ועמידות. ייתכן שסוגיות כלכליות וסוגיות של נכסים עומדות במרכז השבוע, ולכן חשוב מאוד לבדוק את הדברים לעומק ולתקשר נכון סביב העניין. ייתכן שצריך להגיע להכרעות משמעותיות, ולבדיקה מה מניב תוצאות ומה לא, וחשוב לא להיכנס למגננה או לתחושת איום שלא לצורך, אלא להישאר פתוחים לכל מידע שיגיע עלינו. גישה פוזיטיבית ופתוחה תהפוך אתגרים השבוע להרבה יותר נעימים, גם בנושאים כלכליים. לא צריך להיצמד לגישה או למחשבה אחת ואפשר לבחון עוד אופציות.

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? המגדל

המגדל מחזק את תמת החוזים. זהו קלף רוחני שמהווה תמרור המזכיר לנו לבנות דברים נכון ולבדוק חוזים באופן מעמיק ומדוקדק כמה שניתן. המגדל יכול לייצג מגדל – דירה ממשית, והוא יכול לייצג כל דבר שנבנה בחיינו לאורך זמן. השבוע, המגדל מחזק את תמת המציאותיות והצורך לנהל דברים נכון ובזהירות. זה יכול להיות קשר בן אישי אבל זה בהחלט יכול להיות גם אלמנט פיזי או כלכלי שאנחנו יכולים בהחלט ללמוד לנהל אם ננקוט זהירות מחד וראש פתוח מאידך. יש לנו היכולת לעשות הכרעות חשובות וזה רק עניין של התארגנות נכונה יותר.

קלף המגדל
המגדל

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה