לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 21.3.24 – 15.3.24 – התלוי

מלך המטבעות
מלך המטבעות

חוסם/ תומך

התלוי
התלוי

חוסם/ תומך

יום הדין
יום הדין

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): התלוי

מה המסר השבועי?

התלוי הוא קלף של עבודה קשה המעודד אותנו להתבונן בדברים מזווית אחרת ולשנות את הרגלי החיים שלנו באופן פעיל כדי לממש את החזון שלנו, והחזון שלנו צריך להיות לנגד עינינו השבוע כל הזמן. בא לנו להיכנס לכושר? זה אומר שאנחנו חייבים לקבוע לו"ז אימונים מסודר וריאלי – ולעמוד בו. אנחנו רוצים זוגיות? כדאי שניכנס ל"ראש" של אדם שכבר נמצא בזוגיות, ונצא לדייטים מתוך ודאות שאנחנו בשלים והאדם הנכון יגיע כי אנחנו "על זה". 

התלוי אומר לנו שפרספקטיבה היא הכול. איש עסקים מסתכל על חוב בבנק באופן שונה לגמרי משכיר (אגב זה לא אומר שזווית ראייה אחת עדיפה על אחרת), אבל ייתכן שהשבוע אנחנו חייבים להחליף "ראש" ולהסתכל על הדברים עם ראש קצת שונה משלנו, לאמץ סט ערכים קצת אחר, להבין את הדברים בהקשר שונה, זה מאמץ שהרבה פעמים לא רק עוזר לנו להקל על עצמנו, אלא גם עוזר לנו לפתוח את הראש ולמצוא יותר כלים לחיים.

בדייטים – עלינו לשנות פרספקטיבה ולהתחיל להתנהל על פי החזון שלנו – ולתת צ'אנס לאנשים שמתאימים לחזון הזה.

בזוגיות – עלינו לבדוק אילו שינויים חשובים לנו כרגע בזוגיות, ולהנחיל הרגלים חדשים בבית: דייט שבועי, פעילות חד חודשית כיפית מחוץ לבית, שישי רומנטי, יום קניות משותף, יום ספורטיבי או כל משימה אחרת שנרצה להשיג.

בעבודה – אולי יש טקטיקה אחרת נכונה יותר לעשות לפיה את הדברים, ועוד דרכי התבוננות בסיטואציות. כדאי להתחיל להנחיל הרגלי עבודה טובים יותר.

בחיים האישיים – זמן להתבוננות בדרך שבה אנחנו מתבוננים – לשחק עם נקודות מבט, לראות את עצמנו באור שונה. להתחיל לראות את עצמנו בראי בחזון שלנו – ולהבין מדוע מגיע לנו להצליח בכל משימה שהצבנו לעצמנו.

התלוי
התלוי

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלך המטבעות

המלך הזה הוא אחד מ-12 המזלות המיוצגים על ידי קלפי החצר. במקרה זה הקלף מייצג את מזל גדי השאפתן, המקורקע, הכלכלי שחותר למטרה בשיקול דעת ונחישות. 

האם מלך המטבעות תומך או חוסם? הכול תלוי בשינוי שבא לנו לעשות. אם אנחנו מרגישים שאנחנו צריכים להיות יותר "על זה" בחיים שלנו, לשלוט בדברים, לנהל את עצמנו ואת המסלול שלנו, להיות קצת פחות רגישים ויותר מעשיים – המלך הזה עוזר לנו לעשות את השינוי. אם אנחנו דווקא רוצים לפתח את הרוחניות ואת הרגישות, אז כמובן שנצטרך להיעזר ב"משלים" שלו, הלא הוא מלך הגביעים, הרגיש והעדין. אפשר ומומלץ להיכנס לאתר ולקרוא עליהם בהרחבה או בספר שלי "המדריך לקריאה בקלפי טארוט" למי שיש. אם קיבלנו את הקלף הספציפי של המלך, ייתכן שאכן הדגש השבוע הוא על התחברות לאנרגיה של המלך – כדי לשאוף קדימה ולהגיע להישגים.

מלך המטבעות
מלך המטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? יום הדין

יום הדין הוא קלף מהסדרה הרוחנית והוא מזכיר לנו שהבשלה היא תהליך. ייתכן שאנחנו רוצים שינוי מיידי אבל אי ספק שקלף זה מזכיר לנו שהמטרה היא הדרך, ושעלינו להיות סבלניים בתהליך המהפך שלנו. בא לנו מהפך? יופי! הרוח יכולה לעשות שינויים מהירים אבל לוקח זמן לרוח להפוך לחומר ועלינו לנקוט סבלנות בתהליך שלנו. כל צעד קדימה הוא משמעותי והתוצאה המיוחלת תגיע עם ההתמדה.

יום הדין
יום הדין

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה