קריאה מהמומחים של שגיא

מחפשים הכוונה? רוצים לפתור בעיה שמציקה לכם?
המומחים של שגיא לשירותכם


  1. לוחצים על הכפתור מתחת לקורא/ת לקבלת אופציות התקשרות.
  2. בוחרים באופציה המתאימה
  3. תקבלו לאימייל הודעת אישור על ההרשמה.
  4. מקבלים הודעה מהקורא/ת עד 24 שעות, לתיאום שיחה בשעה הנוחה לך.

עינת יהודאי

אם יש דבר שאני שומעת שוב ושוב מהלקוחות שלי זה: "עשית לי סדר בראש", "עכשיו אני יודעת מה הדרך הנכונה בשבילי".
וזה בדיוק מה שבאתי לעשות עבורך: נדייק, נאתר פתרונות ונפנה את הנתיב שלך מחסמים, ונגלה על הדרך שהתהליך נעים, מרגיע ומעצים. 


סימונה צ'רי

אני עוזרת לאנשים להגשים את החלומות שלהם בעזרת טארוט, תקשור ופירוש חלומות.
אם את תקועה בצומת דרכים בחייך, או אפילו חושבת שהשאיפות שלך בלתי אפשריות – זה הזמן שניפגש ונחזיר את הכוח לידיים שלך!


עדן פלא

מה אם אני אגיד לך, שלא צריך להתפשר? בקריירה, בזוגיות, בבית או בכל תחום שלא מעלה חיוך על פנייך – יכול להיות לך יותר טוב!
אני עוזר לאנשים לעבור טרנספורמציה, להיפתח לשפע ולממש את היעוד שלהם.


צביה אהרוני

צביה אהרוני

יחד נחדד ונעמיק את ההבנה בנוגע למצב הנתון, נזהה את האלמנטים המכבידים עליך, ונגלה את הכוחות הייחודיים העומדים לרשותך, כך שתוכל/י לבחור בדרך המוצלחת והמתאימה לך ביותר, באופן אישי, להשגת כל מטרה.
אשמח להאיר גם עבורך את הדרך!


לבחירתכם 3 סוגי קריאות:

קריאת קלפים בסיסית – שאלה אחת
(בוואטסאפ או באימייל)

60 ש"ח

קריאת קלפים מעמיקה – 30 דק'
(בטלפון)

180 ש"ח

קריאת קלפים מעמיקה – שעה
(בטלפון)

300 ש"ח

מהי קריאת קלפים בסיסית?

קריאה של "כן ולא", שנקראת קריאת אס.או.אס. זוהי קריאה עניינית ובה ניתן לבדוק פוטנציאל של מערכת יחסים טרייה, כדאיות של צעד, תהליך, הצעה או אפשרות. מובן שהתשובה תלווה בהסבר ובהתבוננות נקודתית בגורמים תומכים וחוסמים – אם קיימים. כל קריאת אס.או.אס נוגעת לנושא אחד ולשאלה אחת, וניתן לבצע כמה קריאות נפרדות לפי הצורך. הקריאה קצרה וקולעת אך היא יכולה בהחלט לתת לכם תשובה מלאה ומספקת בזמן קצר.
קריאה בסיסית אפשר לעשות בטלפון או באימייל.

דוגמאות לשאלות לקריאה זו הינן:

האם נכון לי למצוא עבודה חדשה בחודש הקרוב?

האם יש פוטנציאל לזוגיות עם דני?

האם נכון לי לקחת קורס מסוים באוניברסיטה?

וכו'

דוגמאות לשאלות שלא נכון לשאול:

האם דני חושב עלי?
גם אם דני חושב עלייך זה לא מקדם אותך בכיוון רצוי ולא אומר דבר על כדאיות הקשר. מוטב לשאול האם יש פוטנציאל לקשר עם דני, אם אכן פוטנציאל כזה נראה ממשי.

האם מיכל תתקשר אלי?
בדומה לשאלה הקודמת, אין כאן ערך ממשי לקידום הקשר.

מתי דני יחזור אלי?
אנחנו לא שואלים שאלת זמן רק שאלת "כן או לא", וגם אז מוטב לבחור שאלה ששמה את האחריות בידי השואל.

האם אזכה בתפקיד?
ניתן לראות רק סיכוי, ואין עתיד וודאי, לפחות לא כזה שאנחנו יכולים לצפות בוודאות, אפשר לשאול במקום – האם אני פועלת נכון כדי לזכות בתפקיד.

מהי קריאת קלפים מעמיקה?

קריאה מעמיקה בה אנחנו נחשפים ליותר גורמים המשפיעים על נושא הקריאה. במקום לבחור שאלה ממוקדת ונקודתית שבודקת כדאיות, אנחנו בוחרים נושא כללי כמו אהבה, עבודה, משפחה, ובודקים מהלך של תקופת זמן נרחבת כמו כמה חודשים ואף שנה.

בקריאה זו ניתן לראות לאן מועדות פניכם, מהם הגורמים החוסמים והתומכים, כיצד משפיעה הסביבה ומהם הגורמים הבלתי מודעים שנותנים את הטון. ניתן לראות את העבר ואת פוטנציאל העתיד.

השואל שתבחרו להיוועץ בו יכול לעזור לכם ולקבוע איזו קריאה הכי מתאימה לכם בהתאם לנושא, ולהשקעה הכספית בה תחפצו.

מי הקוראים?

הקוראים הם מייעצים בעלי הכשרות שונות שהמשותף להם הוא שכולם עברו את קורס ההכשרה של שגיא ורכשו ניסיון רב בשטח. חלקם עוסקים בטיפול או בחינוך ולכולם גישה הומאנית ואמונה בחשיבות של העצמה אישית של השואל וליווי אוהד ואמפטי. כל קורא מעניק – או ייעוץ טלפוני, או ייעוץ במייל – או ייעוצים בטלפון ובמייל לבחירתכם. הפרטים מצויינים בפרופיל האישי של כל קורא.

מה מטרת הקריאה?

לאחר מאות פניות אל שגיא בבקשה לביצוע קריאות בקלפים, החלטנו ליצור מערך מומחים מטעמו שיהיו זמינים לשאלותיכם במגוון רב של נושאים וסוגיות: אהבה, קריירה, לימודים, משפחה, כלכלה, התפתחות אישית ועוד. תוכלו לשאול שאלות ממוקדות שינחו אתכם בקבלת ההחלטות הטובות ביותר עבורכם, כאלו שיפתחו אתכם וייתנו לכם מרגוע וכוח. תוכלו גם לבקש קריאות מפורטות שיראו לכם את כל הזוויות הכרוכות בנושאים הגדולים והחשובים של החיים, ויהוו מפה מפורטת ועוצמתית למהלכים גדולים שברצונכם לממש.

ה"אני מאמין" לפיו אנו פועלים כולל גישה פרו-אקטיבית, גישה חיובית שמניעה לפעולה, לפיה השואלים (אתם) קובעים את מהלך חייכם, ובוחרים שאלות חיוביות שמניעות אתכם לפעולה או להחלטה, והקוראים (אנחנו) מציעים נקודת מבט ועצות לפתרון לפי הקלפים שהתקבלו ובהתאם לגישה הייעוצית של שגיא.

רוב הקריאות ילוו במסר עיקרי שהקלפים מביעים, ויכללו כיוון או המלצה. קבלת ההחלטות וההמלצות תלויה בשיקול דעתכם ומטרתנו להעצים את כוחכם ואת תחושת השליטה שלכם במהלך חייכם.

סייגים לכלל הקריאות:

אין שאלות עתיד:
לפי גישתו של שגיא יש פוטנציאל ודרכים אפשרויות לבחירה, מעין הסתעפויות בדרך אבל אין עתיד קבוע מראש ומובטח, לפחות לא כזה שאנחנו יכולים לצפות בוודאות כבני אדם בשר ודם. כל מי שאי פעם הלך ל"קוראת עתידות" ונאמר לו "בשנה הבאה תעבור לרמת- גן", והפלא ופלא, הוא לא עבר כעבור שנה – יודע זאת. אין זה אומר שלא היה סיכוי למעבר כזה, זה רק אומר שגורל הוא דבר שלא ניתן לקבוע מראש, ולא פעם הוא תלוי לא מעט במעשינו. בזאת אנו עוסקים.

אין שאלות בנושא בריאות.
נושא הבריאות חשוב לאין ערוך, אולי חשוב מכול. חשוב לנו להציב את הגבול בנושא רגיש זה, בעיקר מכיוון שלשיטתו של שגיא, הטארוט משמשים להתפתחות רוחנית בשלל תחומי החיים, ולא מעניקים תשובות חד משמעיות, בוודאי לא בנושא בריאות, היריון ולידה.

לא ניתן לשאול שאלה פעמיים:
לא ניתן ולא כדאי לחזור על שאלה אחת יותר מפעם אחת. מוטב לחכות לסוף התקופה שהוקצבה במסגרת השאלה, ורק אז לחזור ולבדוק את המצב.

כדאי להימנע משאלות שכרגע הייתכנות שלהן נמוכה:
אם את רוצה זוגיות אך לא יוצאת מהבית, אם אתה רוצה לזכות בלוטו אך לא ממלא כרטיס הגרלה, השאלות לא יתרמו להתפתחותך. כדאי לשאול שאלות על דברים ברי יישום שמגובים על-ידי פעולות.

הסייגים מוצעים כדי לחזק ולהעצים את השאלות שכן נשאלות, ולדייק את התשובה המתקבלת.

קיראו עוד על קלפי טארוט, ואולי תרצו לקרוא גם על פתירת חלומות