מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

המסכה של מזל שור (מלכת המטבעות) וגם גלו… איך מזל שור גבר ובת מזל שור אישה מתנהגים במיטה?

המסכה של מזל שור – מזל שור במיטה – פירוש קלף הטארוט מלכת המטבעות

את לובשי המסכה של בני מזל שור נפגוש הרבה. לא כיוון שאנשים אלו בולטים או מוחצנים, ההיפך, הם שואפים לחיות חיים שקטים ופשוטים, ודווקא בשל כך נפגוש בהם בכל מקום. הם יהיו אותם אנשים שהולכים כל בוקר לעבודה היציבה שלהם, חיים חיים פשוטים, שואפים ליציבות ולא נוטים לקחת סיכונים, וזה נכון בין אם מדובר בבן מזל שור גבר או בבת מזל שור אישה. אבל שלא תטעו לובשי המסכה של מזל שור אוהבים את החיים: הם מלאי תשוקה, אוהבי הנאות, וכשיש זמן אוהבים ללכת למוזיאונים ולראות אומנות. הם לא אוהבים להתרברב, אבל אם הם היו כאלו הם היו מספרים לנו כמה הם אוהבים את החיים שלהם כולל את העבודה שלהם, שממנה הם כה נהנים.

אחד הדברים החשובים ביותר לאלו הלובשים את המסכה של מזל שור גבר או אישה הוא – הביטחון כלכלי. רוב הפעולות שהם עושים נובעות מצורך זה ביציבות , והם יפעלו רבות כדי להשיג ביטחון כלכלי. כך לדוגמה, אם לובשי מסכת מזל שור גבר או אישה ירגישו חוסר בטחון במקום העבודה שלהם (למשל אם מקום העבודה לא משלם את השכר בזמן), סביר להניח שהם יתפטרו ויחפשו מקום עבודה אחר. לכן לובשי מסכות אלו עובדים לרוב במקום מסודר ובטוח, בו הם מרוויחים טוב. לובש מסכת מזל שור הוא אדם היודע לעבוד קשה, לא מפחד מעבודה קשה ומבין את המשוואה הפשוטה: עבודה= כסף= ביטחון.

עקשנות, יציבות וחיבה לאומנות – אלו הם המאפיינים של לובש מסכת מזל שור גבר ולובשת מסכת מזל שור אישה

לובש המסכה של מזל שור הם אדם פשוט, חיי חיים פשוטים ואוהב פשטות. הוא לא אוהב להסתכן והמוטו שלו בחיים הוא: "מה שרואים זה מה שיש", הוא לא רוצה להסתבך ולא אוהב הרפתקאות. לא מעניין אותו מיסטיקה, רוח ו"כל השטויות האלה", רק תכלס, מה שיש ביד, מה שבטוח, מה שאפשר לראות ולשלוט מעניין אותו.

אחת התכונות החזקות של לובשי מסכת מזל שור גבר או אישה היא העקשנות ופעמים רבות תכונה זו שומרת עליהם ומאפשרת להם את היציבות אותה הם מחפשים. הם גם אינם אנשים של חדשנות ושינויים ופעמים רבות יסתמכו על ניסיון העבר ועל המוכר, גם אם ניסיון זה כבר אינו רלוונטי.

לובשי המסכה של מזל שור, תאה זו בת מזל שור אישה או יאה זה בן מזל שור גבר, הם נהנתנים האוהבים את הנאות החיים אך כיוון שהם פקרטיים לרוב הם יתמקד בשתי ההנאות המרכזיות (שלא עולות כסף): אוכל ומין. אוכל עבור השואלים הנו סמל החיים ותענוגות החיים ואישה היודעת לבשל טוב תכבוש את ליבו בקלות.

יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות!

ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

אך צריך לדעת גם מתי להסיר את המסכה של מזל שור, כיוון שלבישת מסכה זו זמן ממושך תיצור תחושה של חוסר, וגם כשזה רחוק מהאמת, לובש מסכה זו תמיד ירגיש צורך לחסוך. הוא יחיה בצמצום, כמעט ללא הוצאות, היתרה בחשבון הבנק תמיד תהיה בזכות, אך בחיים תמיד יחיה בחוסר. תכונה נוספת היכולה להתעורר כתוצאה מלבישת המסכה של מזל שור זמן רב, היא תחושת רכושנות מוגזמת ולובשי מסכה מזל שור אישה או גבר צריכים להיזהר מנטייתם להאמין לפעמים כי הדברים שייכים רק להם. הדבר בולט במיוחד בזוגיות בה פעמים הם מקנאים יתר על המידה.

לובשי המסכה של מזל שור אוהבים אומנות ויופי. הם יודעים להעריך יופי ויש להם חוש לאומנות. עבורם אומנות היא השקעה מצוינת שכן היא משלבת יופי לצד שמירת הערך הכספי של ההשקעה. כשבן מזל שור גבר או כשבת מזל שור אישה יסתכלו על התמונה שלהם על הקיר בסלון הם יתמוגגו, כיוון שמה שהם רואים זה לא רק אומנות שהם כה אוהבים, אלא גם חצי מליון שקל.
מסיבה זו לובשי המסכה של מזל שור גבר או אישה יחפשו בני זוג נאים וייצוגיים אשר יהיו היהלום שבכתר, אולם הם מחפשים בני זוג שהיופי שלהם הוא פנימי, וכך בני זוג פשוטים, כנים, ואמיתיים יתאימו בדיוק.

קורס טארוט חדש יוצא לדרך
מלכת מטבעות

מלכת המטבעות בקריאה – כיצד מזל שור גבר ובת מזל שור אישה מתנהגים במיטה? 

מזל שור (הקלף מלכת המטבעות) ומזל עקרב (הקלף מלכת הגביעים) יושבים אחד מול השני וצריכים ללמוד אחד מהשני. מזל שור צריך ללמוד ממזל עקרב להפסיק "ללכת על בטוח" ולא יזיק לו להכניס שינויים ודינאמיקה לחייו. מזל עקרב צריך ללמוד ממזל שור להיות יותר פשוט ולא לסבך כל דבר.

 את התשובה לשאלה: "כיצד לפרש את הקלף מלכת המטבעות, המייצג את מזל שור בקלפי הטארוט בקריאה?",  אתם מוזמנים לקרוא כאן במדור הפרושים של הקלפים בו אני כותב על הקלף מלכת המטבעות בהרחבה. 

בני מזל שור (מלכת המטבעות) במיטה

מזל דגים במיטה

את סדרת המאמרים "סקסמיסטי" כתבתי עם לילה מיכל ליאור בשנת 2006 עבור מדור הטארוט שלי בוואלה במטרה להראות שלקלפי טארוט בכלל ולקלפי החצר בפרט ישנם צדדים רבים. הם מציגים את הלך הרוח שלנו ויכולים להיות ספציפיים עד כדי כך שניתן לראות דרכם כיצד אנו מתנהגים וחושבים במיטה. וכך, אם סתם בא לנו "לבדוק" איך המיועד/ת מתנהג/ת במיטה, אפשר לעשות זאת עם הקלפים. אם בקריאה ייצא לכם קלף מלך המטות, הרי שכעת תוכלו לדעת מה מצפה לכם.

לילה מיכל היא אסטרו-סקסולוגית, מטפלת הוליסטית, ומנחה מסיבות רווקות וערבי נשים, ואני רוצה להודות לה על שתרמה מהידע שלה והסכימה להיות שותפה לפרוייקט נפלא ומשעשע זה, ואני מקווה שתקחו את החלק הזה בהומור.

בת מזל שור אישה במיטה

ונוס, כוכב האהבה והיופי, שולט במזל זה ולכן בת מזל שור אישה היא נשית וחושנית. היא יודעת את כל תכסיסי הפיתוי ואין גבר שמסוגל לעמוד בפניה. בת מזל שור אישה אוהבת מותרות ויופי מעורר אותה, לכן תענוד תכשיטים ותתבשם לפני המפגש המיני. יש בה צד רומנטי, היא רומנטית ללא תקנה והמפגש המיני צריך להיות מתוכנן עד הפרט האחרון.
למרות שכלפי חוץ בת מזל שור אישה בדרך כלל מקרינה שלווה, בתוך תוכה יש בה חיבוטי נפש תמידיים, יש בה כושר נתינה מדהים אך עם זאת היא נקשרת לחפצים ואנשים אהובים ולפעמים לוקה ברכושנות מוגזמת.

בת מזל שור אישה היא שמרנית מטבעה ומחפשת את הביטחון והיציבות. היא בעלת יכולת התמדה אך קשה לה עם שינויים, ובדרך כלל היא עבד של ההרגלים הישנים. פעמים רבות בת מזל שור אישה מרגישה תקועה מבלי יכולת לשנות, וכדאי שתלמד להכניס לחייה שינויים קטנים בהדרגה.

איך בת מזל שור אישה מתנהגת במיטה?

הפשטות קונה אותה, יש לה יצר מיני חזק ובסיסי וחושניות בריאה, כך שלא צריך לערוך כל כך הרבה הכנות. יחד עם זאת, בת מזל שור אישה תאהב לגרות את כל החושים בו זמנית ולכן מומלץ לה להקשיב למוזיקה תוך כדי עשיית האהבה.

מה מדליק בת מזל שור אישה במיטה?

היא מתגרה כאשר מרפרפים על גופה נוצה ארוכה או פיסת פרווה נעימה, קצות העצבים שלה מאוד רגישים למגע והיא אוהבת שמלקקים אותה באיטיות ועדינות לאורך כל הגוף. כיוון שבנות מזל שור נהנות מכל תענוגות החיים לרבות אוכל, לא יזיק לפנק בת מזל שור אישה עם ארוחת גורמה או מעדן מתוק לפני שנכנסים לעניינים. יש לה צורך עצום במין אוראלי והיא נהנית מאוד ממציצה וליקוק הפין.

מה בת מזל שור אישה מצפה מהגבר במיטה?

עשיית האהבה אצלה הוא צורך והיא מעדיפה מאהב איטי ומסור, כך שאל תמהר לחדור אליה עד שהיא מוכנה. בת מזל שור אישה נהנית מכל סוגי המגע הגופני כך שמעשה האהבה יכול להתחיל במסז' מפנק מקצות הרגליים עד הראש.

איזה גבר מדליק בת מזל שור אישה?

היא נמשכת לגברים יפי תואר ובנויים היטב, ה"לוק" החיצוני מאוד חשוב לה. בת מזל שור אישה אוהבת את החיים הטובים ולכן חשוב יהיה לה כמובן שירעיפו עליה מתנות ופינוקים.

בן מזל שור גבר במיטה

בן מזל שור גבר נחשב למאהב אידיאלי מסור וסבלני. הוא עקשן כמו פרד ושהוא החליט שאותך הוא רוצה הוא יחכה לרגע המתאים. בן מזל שור גבר הוא אינו גבר של "חפוז בשירותים", הוא מתכונן לרגע התשוקה כשהוא מעמעם אורות, בוחר מוזיקה מתאימה ומוזג יין. האזור הרגיש אצלו הוא העורף והצוואר, נשיקות וליקוקים עדינים יעוררו וידליקו אותו.

איך בן מזל שור גבר מתנהג במיטה?

הוא גבר חם וחושני שנהנה מאוד ממין אוראלי. בן מזל שור גבר יעסה לך את הגוף עם שמנים ריחניים.
אל תאיצי בו, הוא ילקק אותך מלמטה למעלה ויגרה אותך באיטיות רבה עד שיגיע לדגדגן. ליקוק הדגדגן הוא אחד הדברים האהובים עליו ביותר.

מה מדליק בן מזל שור גבר במיטה?

הוא אוהב את הסקס פשוט ישיר וטבעי, בלי התחכמויות מיותרות. מזל שור גבר לא נרתע מריחות גוף ומריח זיעה של אישה, להפך זה מגרה אותו ומשפיע עליו כמו סם אהבה.

מה בן מזל שור גבר מצפה מבת זוגו למיטה?

יש לו תיאבון מיני שופע ובן מזל שור גבר מתייחס למין כצורך בסיסי ממש כמו אוכל. הוא מצפה לקשר פיזי במיטה ומעדיף, כמו בנות מזל שור, לא לגשת לעניינים כל כך מהר, אלא להתחיל באווירה שתכלול מוזיקה רומנטית, נרות ויין שיובילו לעיסוי חושני ולבסוף לחלק המיני.

איזו אישה מדליקה בן מזל שור גבר?

כשאומרים שהדרך ללבו של הגבר היא דרך הקיבה, מתכוונים כנראה לבני מזל שור. אישה היודעת לבשל טוב תעניק להם את תחושת היציבות אותה הם מחפשים. האוכל עבורם הוא שילוב מושלם של יציבות וחושניות ואישה היודעת להכין מעדנים – תכבוש את ליבם.
בני מזל שור גברים מחפשים בטחון ויציבות גם בזוגיות. לכן, אישה פשוטה, יציבה ולא מתוחכמת יותר מידי תמשוך אותם.

לכל המאמרים בסדרה 12 המזלות האסטרולוגיים »

הגעתם עד לכאן, ואתם כבר יודעים המון על בני מזל שור. יש שאלה בנושא או משהו שרציתם להוסיף? כתבו בתגובות! ואם עשינו לכם חשק ללמוד עוד בואו לקרוא על קורס טארוט ולקבל פרטים נוספים

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

21 thoughts on “המסכה של מזל שור (מלכת המטבעות) וגם גלו… איך מזל שור גבר ובת מזל שור אישה מתנהגים במיטה?”

  1. הרבה דברים לגבי השור מאפיינים אותי, הכרתי שורה שהתנהגה ממש הפוך, כשרציתי שתרד לי סרבה. כשרציתי לרדת לה סרבה כי לא התקלחה לפני. אבל אם היתה נקייה ביקשה שארד לה. אני אוהב כשראשי בין ירכיה.

  2. היה לי 7 שנים בן זוג שור, סקס מעולה, לא אהב לעשות מין אוראלי, מאד אהב לקבל.

  3. בתור מזל שור טיפוסית(עקשנית סקרנית וכמובן אוהבת את החיים טובים) חייבת לומר שיש פה מלא דברים שגויים , קודם כל אני לא נהנית ממין אוראלי אם אני יורדת לבן זוגי זה רק כי אני אוהבת אותו(וגם כי ברוב המקרים זה הוא שירד לי לפני) אני ממש לא נהנית מזה ובוא נדבר בכנות ממה יש פה להנות? זה רחוק מלהיות ארטיק..לגבי הרכושניות, מזל שור דווקא ידועים בהיותם לארג׳ים אוהבים פינוקים אם יש משהו שאני שונאת זה קמצנים שמתחשבנים…ולסיכום הרוחניות היא חלק בלתי נפרד ממני, מאוד אופטימית אפילו אדישה ואיטית מדיי והחשיבה שלי היא הכי פילוסופית שיש, מנתחת כל דבר ןחושבת מה יש אי שם מעבר…

      1. כל כך לא מדויק,אניהכי אוההת רוח ופילוסופיה אני צריכה שגרה אבל אוהבת לצאת מימנה אני אוהבת להשתגע אני אוהבת עניין ואני שונאת מין אוראלי אז….

  4. הגדיה האולטימטיבית

    מסכמת את השוורים באהבה רבה: תמיד רעבים ותמיד עקשנים. בקיצור הם כל מה שמזל גדי צריך-החלטיות, אני מטורפת על המזל הזה וכל מי שבמזל הזה תמיד יהיה בין החברים הקרובים שלי… רכושניות? הם לא ממש הם אוהבים לתת מעצמם לאנשים שהם אוהבים אבל תמיד יחזרו על המשפט "זה אני הבאתי לך איך מתאים לך"
    והאמת רובם רוחניים ממה שנתקלתי…

  5. אלינוש אני מזל שור.ומה שאמרת לא נכון לפחות לגביי,אבל כניראה נפלת על הבנאדם הלא נכון ממזל שור.

  6. הייתי עם מזל שור בזוגיות, ידעתי לבשל אך הוא העדיף שאזרוק את האוכל הטעים והוא היה נוהג לרכוש אוכל מבחוץ.
    הוא היה בוגדני, העדיף במיטה רק עינוג אוראלי ללא קיום יחסי מין ולפעמים לא התחשק לו בכלל סקס.
    הם בקושי מתקלחים, קנאים בטירוףף כל היום והלילה היה חופר לי בטלפון על כל הודעה וממציא שאני בוגדת בו.
    הם מאוד אלימים מתרגזים מהר עושים דרמות מכל דבר ועניין.
    עזב אותי והלך לאישה אחרת ולא נתן עוד הזדמנויות הוא שבר לי את הלב וגם את האמון ואת שאר העצמות , למרות שהם חוסכים מלא כסף הם מבזבזים את כולו על נשים ועל אלכוהול ובסוף החודש נשארים בלי כלום.
    הכי מצחיק שהם נראים בוגרים לגילם, ושהם תמיד נשארים ילדים של אמא ואבא ילדים קטנים כאלה .

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני מזל שור ואכן טעית לגבי הרוחניות מאוד רוחנית.
    לגבי אהבה לאוראלי מעדיפה שלא יהיה בכלל.

  8. שלום לך שגיא
    למדתי אצלך קורס טארות אכן חוויה אתה אדם מקסים
    להתראות
    יהודית

  9. אני מזל שור טיפוסי, למה אני מתכוון? שכבר הרבה פעמים בחיי, אמרו לי "תגיד אתה מזל שור? אתה כזה עקשן, אתה מזכיר לי את אחי שהוא מזל שור". וכמות הדברים המתוארים כאן לפחות לגביי אינה נכונה כלל. קנאי? בכלל לא. רכושני? בכלל לא. הכרתי עוד אנשים במזל שור, הייתי עם נשים במזל שור, אם יש משהו שהיה אופייני לכולם זה חוסר רכושנות. כשאני מסתכל בתמונה כלשהיא אני רואה את היופי שלה לא את השווי. מזל שור ונשים ממזל שור, אלו ההכי סטוציונרים שיש. ממש לא לאט.

    1. שמע אני אני מזל שור אבל רק מתי שהאדם עצמו מזל שור בונה לעצמו ומבין מה הוא רוצה הוא מפסיק עם הסטוצים והם רכושנים הם פשוט ומכחישים זאת אפילו לעצמם.

  10. שלום שגיא
    לא יודעת מה ההבדל בין מסכה של מזל לבין תאור המזל עצמו.
    בכל אופן אני בת מזל שור. לרוב הדברים שנכתבו אני יכולה להתחבר אך לא למה שכתבת בנושא מיסטיקה. נפשי נמשכת משיכה רבה למיסטיקה ואני משתתפת פעילה בקבוצות שונות ובהרצאות שונות. ערב מיסטי הוא מתנה הכי טובה עבורי ואני מצפה בשקיקה ובסקרנות ללימודים שכאלה.
    תודה רבה מירה

    1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      מסכימה לגמרי , גם אני מאוד רוחנית .
      קוראת מאמרים ואף לומדת.
      ענהאל

    2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

      גם אני מאד נמשכת למיסטיקה . העניין הוא שיתכן ואתה מתכוון שבסופו של יום רק מה שקיים במציאות הוא זה שאנו בני מזל שור לוקחים . הרוחניות קיימת מאד אך בסוף המציאות מנצחת …

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *