ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 16.5.24 – 10.5.24 – ארבעה גביעים

שמונה מטות
שמונה מטות

חוסם/ תומך

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

חוסם/ תומך

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבעה גביעים

מה המסר השבועי?

ארבעה גביעים הוא קלף מסדרת הגביעים, לכן הוא עוסק בזרימה וביכולת לקבל שפע מהיקום, ומספרו 4 – אשר משקף יסודות יציבים וקביעות. בקלף 4 גביעים האלמנטים האלה בעצם כמעט סותרים. שפע וזרימה, יכולת לקבל ולתת, יכולת להעביר דברים הלאה ולהתמלא באמונה (שגם היא מיסוד המים) – כל אלה סותרים את אלמנט הקביעות, היציבות ואי התזוזה. ומה שקיבלנו כאן – זה מצב של ספקות, חסימה מסוימת של האמונה, הקשבה לרכילות או למחשבות שליליות. ומכך עלינו להיזהר השבוע. עלינו לשים לב מתי אנו נופלים לאמונת שווא, לרכילות, למידע לא מאומת או למחשבות לא נכונות. כשזה קורה הדבר הנכון הוא לתפוס את עצמנו, לגלות מודעות ואולי אפילו לדבר על זה עם מישהו שיכול לשקף את ה"נקודה העיוורת" שלנו, את המקום שבו אנחנו מתעלמים מהפוטנציאל האופטימי בסיטואציה. אולי המצב עם הבוס בעצם לא כל כך נורא, אולי הריב עם החברה הכי טובה שלנו לא אבוד, אולי עוד אפשר לשנות גישה ובהתאמה – לשנות גם את המצב. אם לא נחשוב קצת יותר "טוב", וננסה לתקשר ממקום מאמין יותר – לא נוכל לשנות את הנתיב.

בדייטים: כדאי לצאת עם ראש פתוח ועם כמה שפחות דעות קדומות. אם כבר יוצאים לדייט, משתדלים לנקות את הרשמים מיחסים קודמים ולתת הזדמנות.

בזוגיות: חשוב השבוע להציף סוגיות בזוגיות באופן פתוח, חם וענייני ולנסות להימנע עד כמה שניתן ממצב של "אבי נעלבי" בהיעדר מונח אחר (: כלומר – קשה לנו עם משהו בקשר? תמיד אפשר להציג את הדברים באופן שאינו "קיטור" אלא דרישה או בקשה הגיונית והזמנה לדיון בנושא. 

בעבודה: קצת כמו בזוגיות, חשוב להשאיר את התקשורת קונקרטית, משימתית, עניינית ולא להיסחף יותר מדי להעלבות בעיקר אם מדובר בחרושת שמועות. כדאי לבדוק את הדברים לעומק ולא להסתמך על רכילות.

ברמה האישית: חשוב לנסות להתעודד השבוע ולהפנים קול פנימי מרים תומך ומעודד לא משנה מה הנסיבות החיצוניות. היכולת לתרגם לעצמנו את המציאות כפוזיטיבית ואפקטיבית – זה המפתח.

מה הסיפור של הקלף?

בקלף הקודם, פסיכה הייתה מאוהבת עד הגג בקופידון, למרות שלא ידעה איך נראות פניו האמיתיות, והכול היה נפלא. עכשיו היא מרגישה געגוע למשפחתה ורוצה לבקר את אהוביה. או אז, מספרות לה האחיות שהן ראו בדיוק את פניו של אהובה, פנים של נחש מכונף. האחיות אמנם לא שיקרו, הן פשוט לא ידעו שזהו קופידון החתיך – בתחפושת. אבל עכשיו חלחל הספק עמוק בתודעתה של פסיכה.

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שמונה מטות

שמונה מטות מורכב מהספרה שמונה – תקשורת ותנועה ויסוד המטות – אש ויצירה. כלומר זהו השילוב המושלם של מומנטום התלהבות ותנועה קדימה. מחד הקלף תומך בנו להישאר אופטימייים, לנוע קדימה, לא להיתקע ברגשות מדכדכים או באכזבות סרק, למצוא את הדרך לנוע דרך המכשולים והכאב. אולי ברמת הפשט אפילו לצאת יותר החוצה, לעשות ספורט ולמצוא איך להעביר את קשיים בתנועה ממשית – גופנית. וגן על ידי פעילויות מהנות ושיחות. עם זאת גורם הזריזות והמהירות עלול להיות בעורכנו אם אנחנו מגיבים מתוך המקום המאוכזב של ארבעה גביעים. לכן אסור לנו למהר ספציפית בתגובה הקשורה במקור האכזבה שלנו.

שמונה מטות
שמונה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? ארבעה מטבעות

4 מטבעות הוא שילוב של הספרה 4 – עמידות ויציבות, ושל מוטיב המטבע – יציבות וצרכי בסיס. לפיכך זהו שילוב של שני גורמים יחסית מקובעים היוצרים מחסום מסוים, הן בתקשורת והן במימוש. שוב מדובר באמונה מגבילה, בפרשנות לא נכונה של המציאות, בתחושת איום או בכל גורם אחר שלפעמים נובע מנקודת המבט המוגבלת שלנו ולאו דווקא מהמציאות בשטח. חובה עלינו השבוע להתגמש, למצוא דרכים אחרות, נקודות מבט שונות, ולברור את התגובה האינסטינקטיבית שלנו לסיטואציות מאתגרות.

אולי המצב לא כה קשה כמו שאנחנו מדמיינים, וזוהי תזכורת להתבונן במנגנון הפרשנות והתגובה שלנו.

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *