קוד הטארוט - ללמוד טארוט במפגש אחד

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 20.6.24 – 14.6.24 – הנזיר

עשרה גביעים
עשרה גביעים

חוסם/ תומך

קלף הנזיר
הנזיר

חוסם/ תומך

אביר הגביעים
אביר הגביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הנזיר

מה המסר השבועי?

הנזיר הוא קלף מהסדרה הרוחנית והוא עוסק בגרעין האמת שנמצא במרכז השקט שלנו. הנזיר עלול להיות מתבודד או כזה שסגור בדלת אמותיו, לכן זוהי תזכורת לא להגזים בהתבודדות השבוע, אבל לרוב הנזיר הוא דווקא סימן לכך שאנחנו בהחלט זקוקים ל"איים של שקט" בחיינו ושאולי יש תשובות רבות בתוכנו שיתגלו בפנינו אם ננטרל את הרעש הסביבתי. אם יש החלטה חשובה שעלינו לקחת, חשוב שנתייעץ עם האדם החשוב ביותר בחיינו – אנחנו עצמנו, כדי שנוכל להגיע לתשובות שמגיעות מעומק הלב שלנו ולא רק מהליכה אחר האמת של אדם אחר. לא פעם גרעין האמת מגלה לנו גם מה לב הסוגיה שלפנינו. האם אנחנו באמת עסוקים בעיקר, בדבר האמיתי? או שאנחנו שואלים שאלות שלא מגרדות את פני השטח וכך נשארים עם אותה הבעיה בשינו אדרת. בכל מקרה השבוע הפתרונות נובעים מתוכנו.

בדייטים: אולי נרצה לקחת קצת הפסקה מדייטים, אבל זה מאוד תלוי מה קרה עד כה. אם יצאנו המון, כדאי קצת לסגת כדי לעשות חישוב מסלול מחדש. ולצאת חזרה אל "השוק" עם תפיסת עולם מחודשת. אם הסתגרנו הרבה זמן, אולי דווקא כדי לנסות קצת לחזור לשטח ולראות איך אנחנו מרגישים בסיטואציה.

בזוגיות: לפעמים צריך קצת זמן בנפרד בעיקר אם הדינמיקות הישנות לא עובדות טוב כל כך. אם יש כרגע הפוגה בקשר או פחות תקשורת, כדאי לנצל את הזמן הזה כדי להתכוונן פנימה ולבדוק מה בתוכנו צריך ורוצה להישמע. יש לתת מקום לחכמה הפנימית לדבר כדי שהתקשורת הזוגיות תשתפר. אם הכול קשורה, זוהי רק תזכורת לכך שלפעמים צריך גם קצת זמן לבד – גם בתוך זוגיות.

בקריירה: התבוננות פנימה ומציאת הקול האינדיבידואלי שלנו בחברה ובעבודה יכולים לתת לנו פרספקטיבה ותובנות השבוע. 

ברמה האישית: שבוע מצוין להגות, קריאה, מחשבה, מדיטציה, כתיבה ושיחה פנימית.

קלף הנזיר
הנזיר

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? עשרה גביעים

10 גביעים מהסדרה המעשית: 10 – מספר של שלמות והמשך אחרי נקודת סיום. גביעים – יסוד המים העוסק בשפע, תנועה ורגש. לפעמים לקלף יש זיקה משפחתית. השבוע ייתכן שאנחנו נרצה יותר זמן איכות זמן איכות משפחתי, זמן של השלמת החסר עם חברים ועוד. אם הדרישות החברותיות מאיתנו גבוהות מדי ואנחנו רוצים קצת זמן לבד, כדאי להיות ברורים לגבי זה ולהביע את הרצונות שלנו באופן ברור. זה בסדר לרצות זמן להתאושש ולחשוב עם עצמנו ולא חייבים להתחייב לכל מחויבות משפחתית. כדאי להקשיב לרצון הפנימי בנושא זה.

עשרה גביעים
עשרה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אביר הגביעים

אביר הגביעים הוא קלף חצר המייצג את תחושת ה"כמעט" בכל הקשור בשפע ובמימוש רגשי. הוא מציב את השאלה – מה יקרה כשנגשים את הפנטזיה? עלינו לחשוב היטב השבוע על הדברים שאנחנו מבקשים מעצמנו ולבדוק ולחקור האם יש לנו היכולת באמת להתמסר לתוצאה המיוחלת. הנזיר הוא ההזמנה שלנו לחשוב על הדברים לעומק, והאביר משקף את הפנטזיות, הדמיונות והרצון. הוא קלף נפלא בסך הכול אבל לא פעם הוא מנותק מעט מהנתונים הקונקרטיים, ולכן אנו צריכים לבדוק למה אנחנו מתפללים בדיוק ולהתחשב בתפיסה – עלינו "להיזהר" ממשאלותינו. לכל דבר יש השלכות. אז אם יש לנו משאלות אולי זה זמן טוב להבין לא רק איך להגשים אותן, אלא האם הן ראויות להתגשם בטווח הארוך. ולדוגמא, אם אנחנו מתפללים לחזור לגבר שעזב אותנו ומילא אותנו בהבטחות שווא עלינו "להיזהר" מהתפילות שלנו.

אביר הגביעים
אביר הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *