קוד הטארוט - ללמוד טארוט במפגש אחד

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 23.5.24 – 17.5.24 – שלושה גביעים

שלושה מטות
שלושה מטות

חוסם/ תומך

שלושה גביעים
שלושה גביעים

חוסם/ תומך

המרכבה
המרכבה

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שלושה גביעים

מה המסר השבועי?

קלף 3 גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. המספר שלוש מדבר על שלמות ראשונית, הגעה לנקודה של שיתוף ותוצאות של תהליך ראשוני. הגביעים מספרים לנו על שפע והכלה.

אם כך המסר השבועי הוא ראשית – לראות את הדברים לטובה. להיות אופטימיים ולהסתכל על חצי הכוס (או הגביע) המלא, בכל סיטואציה. גם סיטואציות קשות מלמדות אותנו המון על עצמנו וגורמות לנו לחפש ולמצוא משאבים חדשים. גם אתגרים (לא קשים) יכולים להיות יתרונות בסיטואציות מסוימות, אבל בעיקר, לפעמים אפשר פשוט ליהנות מהטוב – לגמרי. בלי לחפש מה רע, מה ישתבש, מה לא בסדר, איפה יעבדו עליי. לפעמים – ובעיקר כשאנחנו באים מתוך נקודת הנחה ש"מגיע לנו!" אז מותר לנו לקבל את מה שמגיע לנו בלי לחפש מה ישתבש. השבוע זה מה שעלינו לעשות. להגיד "כן תודה" להצעות ומתנות, לראות את הטוב בדברים, לתת קצת יותר אמון במצבים וליהנות. הנאה היא היכולת שלנו לקבל שפע – בהתגלמותה.

בדייטים: כדאי לצאת באווירה קלילה של פאן, ובעיקר להיפתח לשפע, להאמין שיכולים להיות דייטים טובים יותר, לדמיין את הדייט הפוטנציאלי שלנו, את האדם שיכול לתת לנו את השפע הרגשי שאנחנו זקוקים לו, ולצאת אופטימיים בידיעה שהוא נמצא שם בחוץ.

בזוגיות: כדאי ליהנות יותר ביחד השבוע, לצחוק, לבלות עם עוד אנשים ופשוט לעשות יחד דברים שעושים לנו טוב וכיף בקשר. בין אם זה לייצר יותר אינטימיות פיזית, או ללכת להצגה טובה, או סתם לטייל או מסעדה טובה. הפוקוס הוא על להקליל ולמלא מצברים.

בקריירה: איך הופכים את העבודה השבוע לשופעת יותר? אולי אפשר לשלב כוחות עם אנשים נוספים לפרויקט יחד? אולי לתכנן פרויקט מניב שיעניק יותר משאבים וכסף לעסק? לרוב כשרעיון הוא נכון הוא גם כיפי ומעורר מוטיבציה. אז זה השבוע למצוא מה מניב וגם משמח.

בהתפתחות אישית: זה השבוע להיות בשפע. מה זה אומר? קודם כל לעסוק כל הזמן בתחושה של הודיה: מה כן עובד? מה הצליח? איפה גדלתי? איפה קיבלתי? הרחבת המודעות לשפע מאוד חשובה השבוע. חשוב לדבר על שפע עם חברים, לתת תחושה משותפת ששפע זמין לכולם ובאמת לחגוג יותר וליהנות מהמצב גם אם הוא מאתגר.

מה הסיפור של הקלף?

פסיכה מגיעה אל ארמונו של קופידון ונהנית מעושר, אושר ושפע אדירים. היא הגיעה לארמון כי היא "נחטפה" על ידי קופידון (היא לא יודעת שקופידון בעצם מציל את חייה מיד אימו שרצתה לחסל את המתחרה שלה – היפה בנשים). ולמרות זאת, היא מבינה שהיא זכתה בכל הקופה, ומוכנה לתנאים ה"משונים" של קופידון: איסור לצאת מהארמון או לגלות את פניו.

שלושה גביעים
שלושה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שלושה מטות

שלושה מטות מורכב ממספר שלוש – העוסק בשלמות ושותפות, וכן ביסוד המטות המגלם אש ותשוקה. הקלף מחזק את המסר הראשוני שמדבר על למצוא את השפע יחד, ובקלף זה מודגשת ההכוונה לשיתוף פעולה. ייתכן מאוד שתחושת השפע תתגבר ברגע שנמצא השבוע איך לעבוד ביחד עם אנשים נוספים בכל תחום, החלפת רעיונות, העשרה והגדלת המשאבים שלנו תתאפשר באופן אופטימלי עם נשתף פעולה עם חברים, קולגות קרובי משפחה ואולי אפילו עם אנשים חדשים לגמרי. שווה לנסות ולהרחיב את מעגל האנשים שאיתם אנחנו בקשר.

שלושה מטות
שלושה מטות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? המרכבה

המרכבה היא קלף מהסדרה הרוחנית שמדבר על ביטוי עצמי ועל חתירה קדימה, לא פעם אל מול כוחות מדכאים. לפעמים דווקא עמידה איתנה אל מול כוחות המקשים עלינו יכולה להגביר את השפע והיכולת לטווח ארוך. ייתכן שהשבוע אנחנו צריכים להבין איך ההתגברות על הקושי מחזקת אותנו בפועל. וליתר דיוק איך נכון להתמודד עם הבעיות באופן ובצורה שתורמים הכי הרבה ליכולותינו. ייתכן שלמידה של נושא חדש, הבנה איך "תוקפים" את הבעיה, ובעיקר עמידה על עקרונותינו וחיזוק עמדתנו באופן מילולי ברור, יהיו אבני דרך שיסייעו לנו למצוא את השפע בחיינו השבוע ולהגביר אותו.

המרכבה
המרכבה

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 תגובות על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 23.5.24 – 17.5.24 – שלושה גביעים”

  1. תודה שגיא. כהרגלך ניתוח מפורט ומסביר.
    שואלת: מעבר למה שהסברת, מה משמעות שקלף רוחני יצא במסר?

  2. איריס מימון

    שגיא תודה לך ! אני נהנית לקרוא את ניתוח הקלפים זה מרתק ומעניין זוכרת את הקורס ומקוה לחזור ללמידה. בברכת שחרור מיידי של החטופות, שקט ובשורות טובות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *