מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 25-31/5/23

היי מה שלומך?

אז גם השבוע אני נותן לך מתנה כפולה: 

גם מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם את הזדמנות ללמוד את העקרונות של הקלפים על הדרך!!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה 🙂

קלף המוות

חוסם/ תומך

מלכת החרבות
מלכת החרבות

כיוון ומסר

אס המטות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך: מלכת החרבות!

לפני שנגלה את המסר השבועי, נבין קצת את הקלף ונלמד את הסוד של מלכת החרבות:

מלכת החרבות היא בעלת סגולות רבות, אבל אחד הכשרונות שלה, הוא כשרון של פינוי מרחב. מה זה אומר? זוהי היכולת לשים את כל ההפרעות בצד, ולהתרכז אך ורק במה שלפניה. אך ורק במשימה הנתונה האחת. היא נהדרת לקשב וריכוז, למשימות יוצאות דופן שכרוכות בניתוח (כירורגי או אינטלקטואלי) וטכנולוגיה, היא נהדרת בבניית חזון ותכנית מכל סוג והיא בעיקר מגשימה את עצמה בסיטואציות בעלות איכות חברתית שכרוכה בשינוי ויזמות.

אפשר לראות אפילו בציור, איך המלכה הזאת נישאת מעל העננים – שיכולים לייצג מחשבות חולפות וחסרות חשיבות, ועל רקע השמיים הכחולים מביטה רק בחרב שלפניה – רק במשימה נתונה שלה היא מקדישה את כל כולה – כל הזמן. אפשר בהחלט להשתמש בדימוי הזה כמדיטציה השבוע. ולהתמקד בנטרול הסחות דעת.

מה המסר לסוף השבוע?

אם כך המלכה אומרת את דברה, עלינו להבין קודם כל מה העיקר בחיינו, מה המשימה שעומדת לפנינו, שמעוררת בנו מסירות, חזון והשראה. מהי משימת החיים שלנו לשבוע הזה? האם המטרה הגדולה היא לצאת ליותר דייטים? להשקיע בזוגיות הקיימת? להתחזק מנטלית? לשמור על שלוות נפש לא משנה מה קורה סביבנו? לחזק את הקריירה? עלינו לבחור את הדבר החשוב ביותר, וייתכן, רק אולי, שאפשר להשתמש במדיטציה (הכלי הרוחני האהוב על המלכה הזו) כדי להבין מהי הנקודה הכי חשובה השבוע, מה מתנשא מעל כל ענני חיינו. ובהחלט אפשר להתרכז בקלף ובתמונה שעליו ולשקוע במדיטציה של הבהרה ומיקוד. אפילו לכמה דקות של שקט…

בשלב השני והחשוב לא פחות – עלינו להחליט מהם העננים, דהיינו, מהן ההפרעות הקטנות שמסיטות אותנו מהעיקר. אם יש עיקר בחיינו, בהכרח יש גם תפל. אולי אנחנו נסחפים לוויכוחים מיותרים? אולי התפל הוא זמן רב מדי מול פייסבוק כשאנחנו בתכלס צריכים להשקיע בעבודה. אחרי שנבין מה זה מה, נוכל להתרכז במשימה!

מלכת החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? קלף המוות

אל דאגה! המוות הוא לגמרי קלף תומך בסיטואציה הזו.

מדוע? כי המוות מעודד אותנו להעיף את כל מה שמיותר בחיינו, את כל מה שלא משרת אותנו, טורד אותנו, לא מקדם לשום מקום ולא משרת את מטרת העל שלנו. המוות הוא חבר טוב גם אם הוא קשוח. הוא מזכיר לנו שאין לנו פה על הפלנטה את כל הזמן שבעולם ולכן עלינו להקדיש את עצמנו לסדר העדיפויות שלנו, ולהעיף מהמרחב את כל מה שכבר לא מתאים.

אז המסר שלו הוא להתקדם, ועכשיו. יד ביד עם מלכת החרבות הוא מייצר תחושה של מיקוד ודחיפות, של תנועה קדימה כמו חץ – אל מטרות חיינו, אל החזון הכי בהיר של מי שאנו.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אס המטות

האס, לרוב, תומך. אם קשה לנו להבין מה חשוב ומה לא, האס מחבר אותנו לבטן, לתחושה, לרצון, להתלהבות. החזון שלנו נמצא היכן שההנאה הכי גדולה שלנו צצה. היכן שהאש שבנו בוערת – שם החזון מקבל יתר תוקף ואנחנו יכולים להקדיש זמן אינסופי למטרה בלי להרגיש בכלל איך הזמן חולף.

האס הוא קטליזטור לשינוי, להנעה קדימה ולמוטיבציה אותנטית שלא מתחשבת כל כך בסביבה. עם זאת, עלינו גם להיזהר מעט, כי האס הוא מאוד סוחף, ולכן המיקוד שלנו (המיוצג על ידי המלכה) צריך להיתמך על ידי האס הזה, ולא להישרף ממנו.

מה זה אומר? זה אומר שלפעמים תשוקות וחשקים יכולים גם להסיט אותנו מהמטרה הכי גבוהה שלנו, ורק באמצעות מודעות נדע אם האס מחבר אותנו לחזון הגבוה, או קצת מפריע לנו. אולי כעסים מיותרים מפריעים לנו לשמור על קור רוח? אולי מיניות מוגברת מפריעה לנו להתחבר אינטלקטואלית לבני זוג נכונים. את כל זה כדאי לבחון השבוע כדי להפיק מהפריסה את המירב האפשרי.

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט הקרוב.

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

6 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 25-31/5/23”

  1. אהבתי את הקריאה השבוע. אהבתי במיוחד את התיאור של העננים כמו מחשבות. אני מתרגלת הרבה מיינדפולנס ומדיטציות ואכן מנסה להתייחס למחשבות כמו לעננים. לדעתי המסר שלי לשבוע זה הוא להסיט יותר את תשומת הלב מהמחשבות כלומר לתרגל יותר מדיטציות. תודה על המסר.

    1. שגיא מנדלבוים

      היי מיכל,
      זה מה שיפה בקלפי הטארוט יש להם הרבה רבדים ובהחלט אפשר, ואפילו צריך, לקחת את זה גם לכיוון המיינדפולנס 🙂

  2. כמו נטלי , אני מרגישה שהפתיחה הזו כמו נעשתה גם עבורי, והייתי רוצה חיזוקים ממך אם אפשר.
    לפני כחודש הגעתי להחלטה שאני עוזבת את ארה״ב אחרי 23 שנים. עוזבת מקום עבודה וילדים וחוזרת לישראל.
    האם הקלפים כמו שחשבתי מראים לי שהדרך שלי נכונה עם כל הכרוך בעניין?
    תודה

    1. שגיא מנדלבוים

      היי אתי,
      הרעיון של המסרים האלו הם לעורר משהו בעצמנו ולהעלות למודע רעיונות או אפשרויות.
      המסרים אמורים לשקף בנו משהו, לחדד ולהבהיר.
      אבל אם יש ספק או שאלה לגבי נקודות שונות בחיים שלנו, עדיף לעשות על זה קריאה ספציפית או עבודה אישית.
      לכן אני לא יכול לקבוע עבורך אם המסר מראה שהדרך נכונה עבורך.
      זה משהו שלדעתי צריך לעשות בצורה יותר ממוקדת, סורי 🙁

  3. מרגישה שהקריאה ממש נעשצה עבורי במדויק.
    ניגשת למדיטציה לדיוק השבוע שלי.
    תודה וחג שמח 🌾

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *