קוד הטארוט - ללמוד טארוט במפגש אחד

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 6.6.24 – 31.5.24 – אס הגביעים

אס החרבות
אס החרבות

חוסם/ תומך

אס הגביעים
אס הגביעים

חוסם/ תומך

חמש חרבות
חמש חרבות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס הגביעים

מה המסר השבועי?

קלף אס הגביעים הוא מהסדרה המעשית. הוא משלב את יסוד המים הזורם, השופע עם המסר אחד העוצמתי והגולמי. האסים הם קלפים מיוחדים משום שהם מזקקים את המהות הבסיסית ביותר של כל יסוד באופן הכי עוצמתי וטוטאלי שאפשר. אס הגביעים אם כך, הוא הכי שופע, הכי עסיסי, הכי מלא באפשרויות ובאמונה באפשרי. לכן השבוע, עלינו להמשיך להאמין, להמשיך למשוך אלינו שפע, גם במצב קשה או בלתי אפשרי, גם במצב קצת מדכדך או מאכזב, בכל מצב. השבוע, חשוב שנאמין בשחר העולה אחרי רגע חשוך, וניאחז בטוב. איך עושים את זה? מדברים על שפע, מחפשים את השפע שקיים כבר עכשיו, מחפשים את חצי הכוס המלאה, מדברים עם אנשים שופעים ומעניקים מקום בחיינו למי שנותן לנו תמורה למאמצים שלנו.

בדייטים: אס הגביעים אומר לנו לתת צ'אנס, להמשיך לחפש, להמשיך לצאת ולהאמין שמה שנכון לנו נמצא שם בחוץ. יש אנשים שיקבלו את ה"דפקטים" שלנו, יש שיראו כמה אנחנו עוצמתיים ומדהימים – יש.

בזוגיות: זה זמן להתחלה רגשית חדשה השבוע, לשיחות נפש, להחלטות של יחסינו לאן, להבנה איך מגבירים את השפע בזוגיות, ומה חשוב לנו לקבל אחד מהשניה. זמן טוב לטיפול רגשי, הבנה הדדית, שחרור ובקשה של הדברים שמגיעים לנו.

בקריירה: אולי ישנם שינויים בעבודה, כדאי לזרום איתם ולבדוק איך להרוויח מהם. זמן טוב לבקש העלאה או להתחיל לחפש עבודה חדשה אם אנחנו מרגישים שאנחנו לא מקבלים את מה שמגיע לנו.

אס הגביעים
אס הגביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? אס החרבות

מדהים שקיבלנו שני אסים בשבוע אחד. גם אס החרבות הוא בעל אותה משמעות טוטאלית ועוצמתית של אס הגביעים בגלל הספרה אחת, אלא שפה היסוד המזוקק הוא יסוד החרבות הנועז והטוטאלי. אם כך ייתכן שהשבוע כדי לתמוך בשפע בחיינו אלינו גם להחליט החלטות נועזות ו"ללכת עליהן" בממלוא העוצמה. אולי מה שמסתיר את השפע שלנו הוא דשדוש מסוים במקום וחוסר יכולת להחליט וללכת עד הסוף עם הסרת המכשולים בחיינו. לכן כדאי להבין מה השבוע חייב לנוע קדימה ברמה הלוגית, ברמת ההחלטה או ברמת החיתוך של חסם מחיינו.

אס החרבות
אס החרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? חמש חרבות

חמש חרבות מכיל את המספר חמש העוסק בתיקון התקשורת והעברת המידע, וכן ביסוד החרבות הלוגי והחותך שפגשנו בקלף הקודם.

אם כן אנחנו ממשיכים בתמה של אפשור השפע על ידי חיתוך של גורם מסוים מחיינו, פה מתחדדת עוד יותר סוגיית ההחלטה, וייתכן שיכולת להגיע להכרעה, להפסיק להמתין שמשהו בחיינו ישתנה מעצמו – שם טמונה היכולת שלנו לשחרר את השפע בחזרה אל חיינו. זה שבוע טוב להתבונן בדברים מזוויות ראות שונות ולבחון כיצד להתקדם באופן הנכון ביותר אל המטרה שלנו – שחרור אנרגיית השפע חזרה אל חיינו.

חמש חרבות
חמש חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 תגובה על “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 6.6.24 – 31.5.24 – אס הגביעים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *