ערכה ספר וקורסים בהנחה

לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 9.5.24 – 3.5.24 – הצדק

שמונה חרבות
שמונה חרבות

חוסם/ תומך

קלף הצדק
קלף הצדק

חוסם/ תומך

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הצדק

מה המסר השבועי?

הצדק הוא קלף מהסדרה הרוחנית. הקלף עוסק בשמירה על לב קל וביכולת שלנו להסיר מעל לבנו ובעיקר מחיינו, את כל מה שמכביד: רגשות אשמה, חרטה, מטעני עבר ועוד. לקלף יש זיקה גם לצדק ולקארמה, ולא בכדי. צדק וקארמה קשורים זה בזה והם לא פעם גם מרגיעים את הלב. בחיינו הפרטיים אנחנו לא פעם גוזרים גזירות ומחליטים החלטות לפי ערכים של הגינות. כשאנחנו חותכים אדם או סיטואציה מחיינו, זה קורה לרוב כי חווינו חוסר צדק מסוים או לא הצלחנו ליישר הדורים ולכן הקלף מחד דורש מאיתנו להפעיל עקרונות של מידתיות ולבדוק שבאמת מיצינו את ה"שיעור" שלנו, ומאידך להוריד מסיפור חיינו את כל מה שלא עומד בסטנדרטים האלה. השבוע זה אומר שאנחנו צריכים להיות קרים אבל צודקים ולהפעיל יכולת לחתוך מחיינו את כל מה שלא תואם את העקרונות שלנו, זאת כמובן לאחר שווידאנו ש"שאין עם מי לדבר", או שבאמת אין איך להמשיך. אם אנחנו לא מרגישים מספיק אובייקטיביים לגבי הסיטואציה, אפשר וכדאי להתייעץ עם מישהו ניטרלי שיכול לראות את הדברים באופן שקול ולא רגשי מדי.

בדייטים: כדאי לבוא בלב נקי לדייטים, בלי להביא אל תוך הסיטואציה חוויות ומערכות יחסים קודמות. ברור שהחוויות הן חלק מאיתנו, אבל אסור לנו להשליך על האדם החדש את כל ה"שיט" הישן שספגנו מאכזבות קודמות, וצריך לשים לכך לב.

בזוגיות: אם יש עניינים לא סגורים, זה הזמן לסגור אותם, ולעבוד על היכולת שלנו להישאר קרי רוח ונייטרליים. אם הרוחות מתלהטות אפשר תמיד לעשות הפסקת הירגעות ולחשב מסלול מחדש. כדאי לדבוק בבקשות מאוד ברורות ונקודתיות ולא להיסחף להאשמות הדדיות ולהיעלבויות. לדבוק בעובדות, בצרכים ובעיקר. זה אימון מצוין למערכות יחסים בכלל.

בעבודה: כדאי להיות מאוד ישיר ישר ונקודתי השבוע. אם יש דרמות במשרד, לא להיסחף אליהן, לשמור כל הזמן על יושרה מקצועית ועל המטרה. אפשר להביא גם קצת קלילות ולכל סיטואציה ולהישאר נייטרליים ומשימתיים. אם יש צורך בשיחות קשות, שיהיו פשוטות ונעימות עד כמה שניתן.

ברמה האישית: כדאי להסיר כעסים ישנים, לחתוך הפרעות בדרך ולחתור קדימה עד כמה שיותר "קלים". אם יש צורך בשיחות הבהרה עם חברים, שיהיו ברורות ומבוססות על גבולות בריאים וסטנדרטים. להסכים לשחרר דברים, אנשים וקשרים שהוכח שלא עובדים עבורנו יותר. כדאי למצוא השבוע את המסלול הכי פחות רגשי, והכי משימתי ולוגי שאפשר ולהישאר ברוח טובה.

קלף הצדק
קלף הצדק

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שמונה חרבות

שמונה חרבות הוא קלף מהסדרה המעשית, אבל גם הוא קלף מנטלי ושכלתני העוסק בחששות ובפחדים, או בתחושה שאנחנו כלואים – בעיקר במחשבה שלנו. שמונה הוא מספר של השלמת תהליך ממושך והחרבות הן היסוד הקר השכלתני. למעשה ייתכן שבתהליך ממושך אם כך, בנינו לעצמנו קונספט או קונספציה פנימית שלא משרתת אותנו כבר. דעות קדומות על עצמנו, כל מיני מגבלות פנימיות ועצמיות, הן משהו שכדאי לנטרל השבוע. "אם אני אומרת מה אני צריכה אני באה בטענות, וזאת תכונה שלילית". זאת למשל אמונה פנימית שאולי רכשנו בילדותנו וכבר לא משרתת אותנו. עלינו לשים לב השבוע, מה מונע מאיתנו להתקדם קדימה, כי כנראה אלו עניינים שנמצאים בעיקר בראש שלנו, בקונספציות ובערכים מדומים, שלא באמת מספקים לנו צדק והגינות אלא בעיקר משבשים את אורחות חיינו. קשה לנו להבין מה מניע אותנו? אולי אפשר לשאול עצמנו – איזו אמונה חוסמת אותי כרגע. האם הייתי חושב כך גם אם אדם יקר לי היה מתנהל כמוני? האם הייתי כל כך ביקורתי כלפי עצמי? שאלות ניטרליות יעזרו לנו לחזור למרכז שלנו.

שמונה חרבות
שמונה חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? נסיך הגביעים

נסיך הגביעים הוא קלף מקסים, אומנותי ומעט פנטזיונרי המהווה חלק מקלפי החצר ומייצג את מזל דגים הרוחני והפואטי. ייתכן שהשבוע אלמנטים כמו רפואה משלימה, ביטוי אומנותי והבעה רגשית יצירתית יעזרו לנו מאוד לפרוק מתחים, וכדאי לקחת זאת בחשבון. לצד זה מה שיכול להפריע לנו הוא הנטייה לתקשר עם אחרים, ולפעמים אפילו עם עצמנו באופן מעורפל. שאלות שיכולות לעזור לנו הן שאלות שמחזירות אותנו לפשטות ולישירות:

מה אני בעצם רוצה כרגע?

מה התוצאה המיטבית?

מה המסר הכי חשוב?

מה אני פוחדת להגיד באופן ישיר?

מה הנזק בכך שאגיד את שעל לבי?

מה התועלת בכך שאתקשר בישירות?

אולי אוכל לעזור לאחרים להבין אותי ולכבד את גבולותיי?

איך לחשוב באופן פוזיטיבי ומעשי על התקשורת בינינו?

ועוד…

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי עכשיו זה לא רק בתל-אביב, הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *