מסר שבועי בקבוצת הוואטסאפ

מה הצבעים מספרים עלייך

מה הצבע האהוב עלי? בואי לגלות במאמר מרתק זה את משמעות הצבעים וכיצד הם משקפים את האישיות שלך!

לכל אחת יש העדפות אישיות. העדפה במאכלים, העדפה במגורים, העדפה במערכות יחסים ועוד, ויש גם העדפה לצבעים. כל אחת מאיתנו מתחברת לסקאלה שונה של צבעים. וגם אם נמצא כי יש עוד אשר אוהבות את הצבעים שגם אנחנו אוהבות, נגלה שעדיין קיים שוני בסדרי העדיפויות שלנו, בחיבור, בגוונים.

האם ידעת שלכל צבע אותו את בוחרת – כבגד, צבע לקיר, פריט עיצובי, רכב – לכל אחד מהם יש משמעות שונה. הצבע הנבחר בעצם משקף על כל אחד מאיתנו באופן אישי, את הרצונות שלנו, את החוסר שלנו בחיים, את התחושות והתשוקות שלנו, אופיינו ואפילו הימנעות מצבע יכול ללמד על פחדים שלנו, הקשיים שלנו והתמודדות מול אתגרים שאנו ניצבות מולם בחיינו.

היופי הוא, למרות שכל אחת מאיתנו יכולה להתחבר לצבע אחר, משמעות הצבעים עדיין תהיה זהה. הצבעים הינם בעצם התדר האנרגטי שלנו ועל כן יכולים להשתנות מאדם לאדם. התדר של כל אחד מאיתנו נושא את צבעינו ולרוב הינו ייחודי ואינו משתנה.

במאמר הזה אני רוצה להביא קצת מהידע שלי בנושא של אבחון בצבע, בואי נבחן יחדיו, למה את מתחברת ואילו תכונות אופי דומיננטיות יותר בך.
מוכנה? ביחרי 2 צבעים מתוך: אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול, לבן. והתחילי לקרוא מה זה אומר עליך.

פיענוח משמעות הצבעים – אבחון אישי:

אם בחרת בצבע האדום:

האדום הינו צבע בעל התדר האנרגטי הנמוך ביותר. המילה אדום מורכבת מהמילה דם, ומהמילה אדם.
ניתן עוד לשייך לצבע זה תשוקה, יצרים, מיניות, כלומר כל אלו בעצם מחברים אותנו לחיבור לאדמה ולחומר היצרי.
חיבור לצבע הזה יכול להעיד על כך, כי את מלאה תשוקה ויצירתיות, את מחוברת אל הקרקע וחשובה לך מאוד היציבות והביטחון גם בהיבט הכלכלי.


אם בחרת בצבע הכתום:

משמעותו של הצבע הכתום מקושרת לשמחה והנאה מהחיים. ניתן להעזר בו לשחרור רגשות שליליים ודיכאון ובאמצעותו לעודד סליחה ופשוט להיות בשמחה. את יצירתית וניהנית מהחיים, את יודעת להביא שמחה וחיוך לכל מקום אליו את נכנסת.


אם בחרת בצבע הצהוב:

חשוב לך יותר מכל להיות אותנטית, להיות את ולהביא את האור שלך, את ממלא את החדר כאשר את נמצאת בעוצמתך ויודעת לגעת ולחבר אליך אנשים.

את משדרת כריזמה וביטחון עצמי, אך מתחת לפני השטח את לא תמיד מרגישה כך, את רגישה וחשה את הסביבה בצורה מוגברת.


אם בחרת בצבע הירוק:

ברוב התרבויות, משמעותו של הצבע הירוק הינו זהה. ובדיוק כמו בטבע, הצבע הירוק מקושר לצמיחה וגדילה.

אם את מרגישה חיבור לצבע הזה, ככל הנראה את נמצאת בתקופה של התפתחות צמיחה וגדילה ושינויים שאת מייצרת בחייך. כך שצבע זה מעורר גם רגשות חיוביים: אהבה, מחילה ואמפתיה.


אם בחרת בצבע הכחול:

כחול הינו הצבע של צ'אקרת הגרון. על כן באופן טבעי צבע זה ייתקשר לנושאי תקשורת, דיבור ושירה. הצבע מייצג גם שלווה והרמוניה. מומלץ מאוד לשימוש בתקופה בה יש לך צורך בשלווה ורגיעה, ואף עוזר לדרך ההתבטאות שלך בעולם, בין אם בכתיבה או בדיבור.

את נבונה מאוד, חשוב לך להבין את הדברים לעומק, השימוש בתקשור הרבה פעמים עוזר לך להבין את מה שאת חושבת. בעודף שימוש הוא יכול ליצור בידידות וריחוק.


אם בחרת בצבע הסגול:

הצבע הסגול הוא בעצם שילוב של 2 צבעים – אדום וכחול. על פי תורת משמעות הצבעים, יש מקום להתייחס לכך ששני צבעים מכילים את הצבע הסגול ואת משמעותם. הצבע האדום מתמקד בחומר בעוד הצבע הכחול מתמקד בתקשורת. שילוב של שניהם יחד מצביע על תודעה גבוהה ומודעות רוחנית.

חיבור לצבע הסגול יכול להעיד על משיכה לעולם הרוח ואינטואיציה רוחנית גבוהה. יכולת קליטה מהירה של ידע, הבנת דברים ברמה עמוקה, פתיחות חושית: טעם, ריח, מישוש, ראיה ושמיעה. שפועלים בצורה מיטיבה. יכולת שליטה גבוהה יותר על רגשות.

בחוסר איזון צבע זה יכול להביא לניתוק ורחף, כמו גם לרגישות סנסורית, חיבור לצבע הזה יכול להעיד על תקשור באמפטיה, אם את רוצה להעמיק את ההבנה בנושא זה מזמינה אותך לקרוא מאמר שכתבתי על אינטואיציה רגשית כאן>


אם בחרת בצבע הלבן

הצבע הלבן של אור, טוהר, קדושה, תום, שלווה, ויחד עם זאת מייצג את הצבעים כולם. ממש כפי שאנו יכולות לראות את הקשת בענן כאשר האור נשבר ועובר דרך מים, כך גם הלבן המסמל את האור חסר הצבע אך מלא בצבעים בעצמו.

צבע זה מלמד כי את בעלת רבגוניות גדולה, יכולת טובה להתחלות חדשות, אהבה לחופש ורצון לפתיחת אופקים, את אדם שמקבל את כולם על כל הגוונים שלו. פועלת ביושרה וניקיון כפים.

צבע זה יכול גם להעיד על חוסר יכולת מיקוד ותחושת ריקנות.


אני בטוחה שמילים אלו מתחברות לחלקים שונים במרכיבים האישיותים שלך.

נכתב על ידי יעל ניסים מורה ותלמידה רוחנית, מייסדת המכון ללימודי רוחניות

רוצה לדעת אילו סוגי אנשים לא מתאים לך לפי אבחון בצבע? בחרי אחד מהצבעים הבאים:
אדום, כתום, צהוב, ירוק, כחול, סגול, לבן, חום ושחור.
וצפי בסרטון:

הכותב: יעל ניסים

מורה ותלמידה רוחנית, מייסדת המכון ללימודי רוחניות בתל אביב. שנים של לימודים מקצועיים במדעי החברה, מיתוג שיווק ופרסום הביאו אותי להבין את עוצמת הצבעים והיכולות שלהם להשפיע על קבלת ההחלטות שלנו. לצד הכשרות אלו גם לימודים רוחניים כמו פנג שואי, אבחון ציורי ילדים, ויכולות מולדות אשר פיתחתי במהלך שנותי כאשת רוח – כגון תקשור וראית הילות. כל אלה הביאו אותי להבין את שפת הנשמה על ידי הבנת הצבעים היחודיים שזו מביאה איתה.

היום אני נעזרת בכלים אלו כדי לשנות תודעה, להשפיע, לנתח, לתת מענה וכיוון עבור כל אלו אשר תוהים על יעודם בחיים. אני מאמינה כי הנשמה שלנו מדברת איתנו כל הזמן ועל ידי הכלים הנכונים אנו יכולים להיפתח ולשמוע את השפה היחודית שלה, אותה שפה של שלום, שלווה, שמחה וסיפוק. השפה שמביאה אותנו תמיד להיות במקום הנכון ובזמן הנכון. על כן אני כאן איתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *