לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – אס המטבעות: 29/06/23-06/07/23

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף אס מטבעות
אס המטבעות

כיוון ומסר

צדק

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס המטבעות

אס המטבעות הוא קלף די מדהים. אין מאחוריו סיפור מיתולוגי משום שהוא לא מייצג בהכרח שיעור מסוים, אלא הוא אנרגיה טהורה של כל מה שמוגשם בחיינו. האס הזה עוסק בצרכים שלנו על כל גווניהם, בצרכים הרגשיים, הפיזיים, והכלכליים. נכון שלרוב אנחנו מקשרים אס מטבעות עם כסף, אבל אם נחשוב על כך – כסף הוא פשוט אנרגיה חזקה מאוד, עוצמתית, שעונה על הצרכים שלנו, גם על הצרכים הבסיסיים האנושיים אבל גם על הצורך בביטחון, במעמד ובהגנה.

כסף הוא משאב יקר, אבל הוא לא המשאב היקר היחיד בחיינו ממש לא. ואולי הוא רק מעורר ומעודד אותנו לחשוב על המשאבים בחיינו – הגוף הפיזי, הבריאות, הסדר בחיינו, הביטחון והיציבות במערכות היחסים ובנפשנו. ועוד. האס מחזיר לנו באלאנס, יציבות, היגיון בריא, כושר התמדה, הנאה ורוגע, ועוד.

מה המסר השבועי?

המסר השבועי שלנו הוא להבין מה עלינו כרגע לבסס ולייצב, ולפעול בהתאם לתכנית מסודרת. אנחנו מקבלים אותו בעיקר כשאנחנו נמצאים במצב הפוך, למשל, כשאנחנו נכנסים למערכת לא יציבה או לתשוקות סוערות, המטבע הוא שמחזיר את השפיות והעוגן למערכת ומייצג שיקול דעת בריא.

אז איפה השבוע ראוי להחזיר את שיקול הדעת הבריא? לאכול נכון, לבסס מערכות יחסים יציבות, לדאוג לצרכים הפיזיים והנפשיים שלנו, להיות הורים טובים ומטפחים לעצמנו. איפה הבסיס שלנו זקוק לחיזוק? בהשראת אס המטבעות אפשר אפילו לעשות רשימה מסודרת של תחומי החיים שלנו, עם משימות ממוקדות לכל תחום חיים שיאפשר להכניס יותר איזון. כדאי השבוע לנסות לממש שיגרה בריאה, לשמור עליה ולטפח אותה באופן יזום.

קלף אס מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? 4 מטבעות

4 מטבעות הוא קלף שיכול בהחלט לתמוך בהחלטה שלנו להתייצב השבוע, וזה אומר להקפיד ולהתעקש על המטרות שהצבנו. קל מאוד להחליט על תזונה בריאה ואז להיכנע להזמנה משפחתית למקדונלדס. להחליט להפחית באלכוהול אבל אז לשתות 3 כוסות כי החמות הביאה הביתה בקבוק.

אם הצבנו מטרות, מוטב שנגן עליהן ואולי גם נסביר למשפחה, בעדינות, את השינוי שאנחנו רוצים לעשות. צריך להיזהר שלא להיכנס למגננות מיותרות, גם אם אנחנו מציבים גבול אפשר לעשות זאת בנועם. עם זאת, כדאי לא להסתגר השבוע, אלא לשתף אנשים בלב פתוח במטרות שלנו, בתהליכים שחשובים לנו כך שהם יוכלו להיות שם בשבילנו באמת.

ארבעה מטבעות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? קלף הצדק

הצדק הוא עוד מלאך שומר על הכתף, שעוזר לנו להמשיך קדימה. הוא מעודד אותנו לחתוך את ההפרעות בדרך למטרה, והרעיון תומך באופן מלא בקלפים הקודמים. כשיש לנו מטרה חשובה שאנחנו רוצים לממש חשוב שנגן עליה. אם החלטנו לרוץ כל בוקר, חשוב ש"נחתוך" את ההפרעות בדרך.

אלו יכולות להיות מחשבות מעכבות "למה אני בעצם צריכה את זה", "אולי אני אקום עוד שעה". וזה יכול להיות אנשים סביבנו שצוחקים עלינו על המטרה החדשה. אפשר ממש לומר להם להפסיק עם זה. בסופו של יום, מטרה חדשה ומימוש, דורשים מאמץ, הקרבה ובעיקר התמדה. אז השבוע עלינו לשים לב לכך ולנקות מהשטח עיכובים.

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *