לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – הירח: 08-14/6/23

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

קלף השוטה
השוטה

חוסם/ תומך

קלף הירח
הירח

כיוון ומסר

גלגל המזל
גלגל המזל

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הירח

הירח הוא קלף רוחני מהארקנה הגדולה. זה אומר שאין לנו כאן סיפור מיתולוגי להציג, אבל בהחלט יש לנו משמעויות עמוקות הנלוות לקלף וכן לשבוע שלנו. קלף הירח משקף מצב שבו העולם הנפשי שלנו מקבל את הפוקוס. ואנחנו צריכים לחקור את אירועי חיינו ברמת העומק ולא ברמת השטח. לא פעם אירועים בחיינו מציפים תבניות ישנות, אירועים שהודחקו או שרשרת נסיבות קדומה יותר. כשזה קורה זוהי הזדמנות מדהימה להכיר את עצמנו הרבה יותר טוב. "טריגר" שכזה הופך אותנו לאנשים מורכבים ומעניינים יותר, ומאפשר לנו להיות בלשים מיומנים בחיינו, ולהבין כיצד העולם הרגשי שלנו פועל ומופעל. אגב "טריגר" יכול להיות גם דבר שמח, מרגש, מעניין או קסום. קלף הירח מרז על ערפול מסוים, שנובע מהעובדה שלא כל הנתונים ברורים לנו. הירח כידוע (האמיתי) לא פעם מוסתר בחלקו, ולאורך החודש אנחנו לא רואים אותו במלואו – רוב הימים, כך גם הנפש שלנו דורש לפעמים הארה. ולכן הירח מקושר לשיחה, דיבור, יכולות פסיכולוגיות, וגם לאספקט האם, אחד הארכיטיפים העמוקים שמעצבים את עולם הנפש שלנו.

מה המסר השבועי?

מסר השבועי הוא לפני הכול "צריך לדבר על זה". אם משהו לא ברור השבוע, רגשות גואים, טריגרים צצים, אם אנשים בחיינו לא נהירים לנו, יכול להיות שקלף הירח מטשטש את הראות, וצריך להעמיק. לשבת, לפרוק, לדבר ולאוורר, לבדוק "מה האירוע מזכיר לנו" ו"איפה זה פוגש אותנו" וכל הקלישאות הפסיכולוגיות הרגילות (והטובות) שמאפשרות לנו למצוא דפוסים וסיבות לתגובות שלנו. כשאנחנו בקלף הירח, זה אומר שאנחנו מפרשים לא נכון את ההתרחשות או את הסביבה, שאנחנו מונעים מגורמים פנימיים לא ברורים וחשוב שנשמור על התור הקבוע עם המטפל הרגשי (אם יש לנו), נדבר עם חבר, חברה או קרוב משפחה ו"נשפוך" קצת, כדי להוריד מהלב, ולראות נכון יותר את הסיטואציה. אגב, לפעמים הסביבה שלנו נמצאת ב"ירח". כלומר, אנחנו רואים הכול די ברור, אבל הסביבה אולי שרויה במצב רגשי שמאפיל על הראות, ולכן עלינו להיות סבלנים ואמפתיים יותר. 

קלף הירח

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? השוטה

השוטה בהחלט עשוי להיות קלף תומך השבוע. השוטה מאפשר לנו לנטרל השפעות סביבתיות ולהתמקד בעצמנו, בלי קשר לציפיות וללחצים מהחברה. זהו קלף שעוזר לנו לנטרל את ההשפעות השליליות של הירח, ובעיקר אם יש לנו דמות אם או קרובי משפחה שלוחצים עלינו לפעול בדרכים מסוימות, להגביל את דרכי החשיבה שלנו או לאמץ אמונות ועמדות בסיס שמנוגדות לטבע האישי שלנו. השוטה תומך בנו למצוא את הקול הייחודי, את הדרך האינדיבידואלית, את העצמי הפנימי שלנו ואת שמחת החיים הטבעית. יכול להיות שנשחרר השבוע לא מעט אמונות מגבילות אם נבין (בהשראת הירח) מדוע אנו פועלים בדרך מסוימת, ואיך (בהשראת השוטה) ליצור שינוי אותנטי.

קלף השוטה

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? גלגל המזל

מה שמדהים בפריסות ה"מקריות" של הטארוט, זה שהכול מסתדר בהן איכשהו באופן מושלם ברמה הפרשנית. הנה גלגל המזל ממש מדייק לנו את קלף הירח, כי הוא מדבר על כך שעולמנו הפנימי "מהנדס" את העולם החיצוני. כלומר, כשקלף גלגל המזל מופיע, אנחנו צריכים לשים לב שחלק מהעולם החיצוני שלנו הוא השלכה ישירה של עולמנו הפנימי. אם אנחנו לא מוצאים פרטנר, אולי יש בנו אמונה שחוסמת אהבה נכונה ובריאה מלהגיע? אם אנחנו רבים עם הסביבה כל הזמן, אולי יש בנו ויכוח פנימי או ריב פנימי שאנחנו "משליכים" על הסביבה? אם משהו בעולם החיצוני מפריע לנו, הגלגל קורא לנו לעצור ולבדוק איפה זה פוגש אותנו – בדיוק כמו הירח, רק שכאן הוא שוב, מגייס אותנו לבדיוק איפה ומתי נולדו התפיסות שמעצבות כעת את עולמנו.

גלגל המזל

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – הירח: 08-14/6/23”

  1. הי, כתבתינולא קבלתי תשובה ומנסה שוב. אני תלמידה ותיקה מאד שלך ובתקופה לא קצרה עניתי לפתיחות באתר הוואללה. ב-13/7 תיפתח בהיתי שברמת ישי קבוצת למידה חדשה בדיוק במתווה שלך )הכוונה והתפתחות אישית. יש לי קבוצה נוספת של פעם בחודש. מניחה שאזדקק לעוד ספרים שלך. אשמח לדעת אם תוכל לפרסם דרכך או לשתף פעולה בדרך אחרת. תודה, שלומית גל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *