לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – העולם: 22-24/6/23

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

הנאהבים

חוסם/ תומך

העולם

כיוון ומסר

ארבע חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): העולם

אז בואו נבין רגע את העולם. העולם הוא קלף נפלא של השלמה והגעה ליעדים – בעיקר ברמה הרוחנית, אבל בינינו, כל השלמה בעולם הרוחני משלבת בתוכה גם אלמנטים גשמיים. קלף העולם סוגר את המסע של כל 22 הקלפים הרוחניים. הקלף הקודם, יום הדין, מייצג את ההארה, את היכולת שלנו כבני אנוש, לעבור שינוי רוחני יסודי ולהגיע לשלב חדש של הוויה. אבל מה זה אומר בפועל? עבור כל אחד ההארה היא משהו אחר לגמרי, לפעמים זוהי הבנה שרכשנו בדם יזע ודמעות, שיעור עמוק שלמדנו ששינה בנו דבר מה יסודי. התקדמות תודעתית אדירה. אז מה תפקיד קלף העולם אם כך? מה עושים אחרי ההארה? 

בקלף העולם, אנחנו סוגרים את הקצוות של הידיעה החדשה ומתכוננים לחזור לחיים. אם סיימנו את ההתמחות המקצועית, הגענו לשלב חדש בחיינו שמשלב ידע וניסיון, רכישה של כוח מקצועי, וכעת עלינו להתחיל מהתחלה – לחפש עבודה אבל עם כלללל הידע שצברנו. אם לעומת זאת עברנו גירושין. גם זה סיום שטומן בחובו למידה אדירה רגשית ומנטלית, וכן – צורך להתחיל הכול מחדש – קשר חדש שנכון לנו כרגע זה העולם – סיום עצום לצד התחלה חדשה, וכולנו חווים זאת בחיינו בדרכים שונות.

מה המסר השבועי?

המסר השבועי שלנו הוא שהגיע הזמן השבוע לסיים תהליכים שהבשילו, וגם כאלה שלא הבשילו. אם יש תהליך ש"מתבשל" זמן רב בתוכנו אבל לא מגיע למימוש, להתקדמות או להבשלה אמיתית, ואנחנו רואים ששום פעולה לא מועילה – אולי זה אומר שצריך להשלים ולסגור את המעגל בעצמנו ולהמשיך הלאה. 

אולי זאת בחורה שאנחנו מחזרים אחריה, אבל לא מגיבה, בן זוג שלא רוצה לקדם את הקשר, חברה טובה שכבר חודשים נותנת לנו תירוצים ולא רוצה להיפגש. את סגירת המעגל אנחנו יכולים לעשות בתוכנו. בנוסף אם יש תהליכים שצריכים להבשיל ולהתממש ואנחנו מעכבים אותם? זה הזמן לתת דחיפה ופוש אחרונים – הסמינריון לתואר, הפרויקט החשוב בעבודה שזקוק לתיקונים אחרונים, מישהו שמחכה לטלפון שלנו כדי לסגור עסקה או לצאת לדייט. לא צריך לעכב את ההשלמה של הפעולה, זה השבוע לסגור קצוות ולסיים כמו שצריך הכול.

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הנאהבים

הנאהבים הוא קלף תומך עוצמתי מאוד. אחת הסיבות לכך שאנחנו מפחדים מסיומים היא שסיום במובן מסוים דורש ויתור. כשאנחנו מגיעים להשלמת מעגל רצינית כמו חתונה למשל, זה אומר בהכרח, שוויתרנו על כל האופציות האחרות, שהגענו להשלמת שלב חשוב מאוד בחיינו, וזה אומר לוותר על כל האלטרנטיבות. על כל החתנים האפשריים האחרים. הנאהבים אומר לנו, לפנות את הנתיב. אם יש עוד התלבטויות, קשיים, פחד לשחרר או כל דבר אחר, כדאי לשים אותם "בפח" ולהמשיך הלאה. אם משהו חוסם אותנו מלסגור מעגלים, צריך לפנות אותו מהמרחב כדי שמשהו חדש יוכל להגיע. הדרך הכי טובה לסגור משהו עד הסוף היא להוציא את מה שכבר לא מתאים לשלב החדש שהגענו אליו. זה הזמן לברור מה משרת את המטרות שאנחנו רוצים לסגור, ומה לא. ולהפסיק לפסוח על שני הסעיפים.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? ארבע חרבות

4 חרבות הוא כנראה הקלף המעכב שלנו, זה שעוצר אותנו מלהחליט מה בפנים ומה בחוץ. אבל אנחנו יודעים שכדי לסגור קצוות ולממש את קלף העולם אנחנו חייבים לנוע קדימה, אנחנו לא יכולים להישאר לנצח באי החלטה, לשקוט על השמרים ולחכות.. למשהו או למישהו. אם הדברים תקועים זה אומר שאנחנו צריכים לזוז, אפילו מנטלית – לכיוון של השלמת מעגל והמשך. הקלף מראה שהשבוע יש לנו נטייה לחכות, לחשוב שאולי אנחנו צריכים לחכות עוד ל"משיח" שיגיע (כל אחד והמשיח שלו), אבל העולם אומר לנו, שההמתנה הזו היא לא מקדמת אותנו, ואם יש משהו שפשוט חייב להיות שלנו – הוא כבר יגיע אלינו. העבודה שלנו היא לסגור קצוות ולהמשיך קדימה.

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 💝

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – העולם: 22-24/6/23”

  1. מדהים
    בול מה שהייתי צריכה כדי סוף כל סוף לזוז ולהחליט
    תודה 🙏🏻

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *