לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע – 7 מטות: 08-14/6/23

הי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

תשעה מטבעות

חוסם/ תומך

שבעה מטות
שבעה מטות

כיוון ומסר

שני מטות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שבעה מטות

אז לפני שנבין את המסר שלנו, מה הסיפור שעומד בבסיס הקלף? יאסון, הגיבור שיצא לזכות בממלכתו, עמד בכל מיני משימות קשות ומייאשות ולבסוף הגיע אל המלך על מנת לקבל את הפרס הנכסף – כבשת הזהב, הפרס שיוכיח שהוא ראוי למלוכה, ואז המלך, באקט מתחמק, שטח עוד ועוד תירוצים לכך שיאסון לא יכול עדיין ממש לגבות את הפרס, יש עוד כמה משימות ועיכובים. יאסון הבין את הפואנטה ויצא לקחת את הכבשה בכוח. די למשימות ולשטויות. הפרס מגיע לו, וזהו.

אז מה הארכיטיפ כאן? זהו אחד השיעורים החשובים בחיינו, השיעור של הפרדה בין עיקר לטפל, בין בזבוז ומשיכת זמן, לבין אקט שבאמת מקדם אותנו. כולנו נמצאים לפעמים במקום שבו אנחנו לא מבינים מה חשוב ומה לא, מה הנקודה ומהי הסחת הדעת והבלבול בין השניים יוצר בחיינו עיכובים בעיות והתחמקויות. אלו הפעמים שבהם אנחנו מחפשים מה לא בסדר בבן הזוג, כשהבעיה היא בכלל בנו ובקושי ליצור קשר, או להיפך, כשאנחנו מנסים "להשתפר" בתוך מערכת יחסים חסרת סיכוי. אולי אלו הפעמים שבהם אנחנו מתעכבים על פרט לא חשוב בעבודה ובלימודים, וככה מפספסים את הדד-ליין. אולי אנחנו מתעכבים על הציונים של הילד, במקום על הדבר החשוב – לתת לו הדרכה אמיתית, תמיכה, או סיוע בבעיות למידה. ועוד ועוד.

מה המסר השבועי?

המסר השבועי חשוב מאוד ואמור לחסוך לנו זמן ומאמץ – להיות כנים עם עצמנו. האם מה שאנחנו עושים מקדם אותנו? האם הפעולות שלנו מניבות תוצאות או ממשיכות לסובב גלגל בלתי נגמר שלא מתקדם? אם קשה לנו לבחון בעצמנו, אולי כדאי לחלוק אם חבר טוב את הלבטים שלנו ולבחון מהי המטרה שלנו, והאם אנחנו משתמשים בכלים הנכונים כדי להגיע אליה. להבין מה עיקר ומה טפל זה אלמנט חזק מאוד שיכול לחסוך לנו זמן, כסף, מאמץ והרבה תסכול. יכול להיות שפשוט צריך לכוון קצת את ספינת חיינו לכיוון נכון יותר, והנתיב יהיה הרבה יותר ברור. אולי הפעולה שאנחנו צריכים לעשות פשוטה וישירה. עלינו לבחון זאת בכנות, כי הקלף מראה לנו שייתכן שאנחנו מבזבזים משאבים, או מתמקדים באלמנטים הלא נכונים בתחומי חיינו החשובים – בזוגיות, בעבודה, ובכלל.

שבעה מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? תשעה מטבעות

תשעה מטבעות הוא קלף נפלא, הוא מכוון אותנו למקום בו מימשנו את ההישגים הכי גדולים שלנו, ומבקש מאיתנו לבדוק, מתי הגענו לתוצאות הכי טובות? כשהשקענו? ויתרנו על הסחות דעת? יצרנו מתוך תשוקה? מהם אבני הבניין של ההצלחות בחיינו? השבוע עלינו לשמור על מה שחשוב בחיינו ולשמור רק על תהליכים פרגמטיים שבאמת עובדים עבורנו מניסיון ולטווח ארוך. כדי להגיע למטרה שלנו כדאי לנו להישען על ניסיון החיים שלנו, על ניסיונם של אחרים וגם להישען על ההרגשה הטובה והיציבות בחיינו. לא נשיג שום דבר אם אנחנו מותשים וחסרי כוחות. עלינו להיות מוטענים באנרגיות ולהזין את עצמנו לכל אורך הדרך. לאכול נכון, להשאיר זמן לבילוי ומנוחה, ועוד.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שני מטות

קלף שני מטות אומר שיש משהו שעלינו ללמוד השבוע. ויותר מכך, עלינו להיות סבלניים וללמוד את הדברים לאט ולעומק ולא לרוץ קדימה. ייתכן שנושא של נסיעה, התנסות חדשה או לימודים עומדים על הפרק ומעסיקים אותנו, אך אספקט הלמידה יכול להיות גם חלק מצליחת כל אתגר בחיינו. לכן עלינו ללמוד את השטח, להבין את הדברים לעומק ולפעול מתוך ביסוס. רק כך נוכל לממש את הכיוון הראשוני של הפריסה – ולהבדיל בין עיקר לטפל. אם אנחנו לא יודעים מול מה אנחנו ניצבים איך נדע מהו העיקר בכלל? לכן, עלינו להבין היטב את האתגר, לבחון אותו, לדבר עליו, להיעזר במשאבים הקיימים שלנו, ואז לבחור את הדרך.

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *