לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 1.9.23 – 7.9.23 – ארבעה מטבעות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

יום הדין

חוסם/ תומך

ארבעה מטבעות
ארבעה מטבעות

כיוון ומסר

שש חרבות
שש חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבעה מטבעות

מה המסר השבועי?

ארבעה מטבעות הוא קלף מסדרת המטבעות, לכן הוא עוסק בצרכים בסיסיים ובקרקוע, ומספרו 4 – משקף יסודות יציבים וקביעות. בקלף ארבעה מטבעות האלמנטים החיוביים האלה, לפעמים הופכים לבעייתיים כי יש לנו פה יותר מדי יציבות, מה שיוצר תקיעות וסגירות. הקלף מספר לכם השבוע שתיתכן נטייה להרגיש מסוגרים, או להרגיש מאוימים שלא לצורך. לרוב אלו מערכות ההגנה שלנו, והחששות שלנו שיוצרים מצב של יציבות יתר כזו. לכן חייבים לשים לב השבוע לתגובות שלכם, ולנסות לפעול ממקום רגוע ואופטימי יותר. כדאי לצאת יותר מהבית, להשתחרר בין אם בהליכה בטבע, בחופשה, בהנאות כאלה ואחרות או בשיחות ולנסות לאתר את המקומות שהם אתם מפרשים את המציאות באופן נוקשה מדי, מאיים או קשוח מהרצוי. זה נפלא לעבוד על הנטייה הזו שלנו בכל עת, אבל השבוע – הצורך מודגש!

מה הסיפור של הקלף?

בקלף הקודם, זכה דיאדלוס, אומן הממלכה, בכל הקופה: הוא הפך להיות אומן הממלכה וקיבל מעמד וייחוס. אך כמו בכל סיפור טוב, העלילה צריכה להסתבך והאחיין של דיאדאלוס, טאלוס (אין צורך להיקשר לדמות זו, כיוון שבקלף הבא הוא עומד למות), גדל והפך להיות אמן מוכשר ורציני בעצמו. במשך הזמן החלה שמועה שטאלוס מוכשר הרבה יותר מדאידאלוס. ואיך הגיב דיאדלוס?במקום לפרגן לאחיין שלו ולעזור לו, הוא הרגיש מאוים, החל לקנא בו וניסה לפגוע בהתקדמותו שלו.

ארבעה מטבעות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? יום הדין

קלף יום הדין מדבר על תהליכים שצריכים להבשיל, על סבלנות ועל יכולת להתמסר לתהליכים ולתת להם את הזמן שלהם לצד פעולה מתמדת ועקבית בנושא. ניקח את ההגדרה הזו ונחשוב עליה בהקשר לקלף המרכזי: ייתכן שהשבוע אנחנו צריכים להיות סבלניים יותר מול אנשים ותהליכים שנראים לנו "תקועים" (קלף ארבעה מטבעות יכול לייצג תקיעות בגלל יסוד האדמה והמספר -4 ה"כבדים" במהותם). אולי אנחנו צריכים יותר אורך רוח, פחות התעקשות על פרטים קטנים. בחינוך ילדים למשל הדגש הוא על ההבנה שתוצאות מגיעות אחרי תהליך, וגם אם הילד שלנו עוד לא מיישם, אולי הוא עדיין בתהליך של עיבוד והפנמה.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שש חרבות

שש חרבות הוא קלף ההפוגה והחופשה שלנו. ייתכן שאנחנו צריכים הפוגה מנטלית, רגשית או פיזית מהקושי שלנו, מהדפוס שמגביל אותנו, מהבעיה או מכל דבר אחר שנותן לנו תחושה של נוקשות בחיים (גם מאנשים בחיינו אפשר לקחת הפסקה). לפעמים הפסקה היא דרך לעשות ריסטארט למוח, לדפוסים שלנו, לדברים ש"יושבים" עלינו ביום יום ועוד. בהקשר לנושא הראשי שלנו בפריסה – נוכל להבין שכאן ההפוגה שלנו מכוונת ל"בעיה" או לתחושת התקיעות שמלווה אותנו. אפשר ללכת לים, ליהנות, לנסות פשוט "לא לחשוב על זה קצת" או כל דבר שנעים לנו ומשנה את הפאזה שלנו. אחר כך נרגיש שהתהליך – שמיוצג על ידי קלף יום הדין אולי "זורם" טוב יותר.

שש חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *