לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 11.4.24 – 5.4.24 – חמישה גביעים

נסיך החרבות
נסיך החרבות

חוסם/ תומך

חמישה גביעים
חמישה גביעים

חוסם/ תומך

חמישה מטות
חמישה מטות

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): חמישה גביעים

מה המסר השבועי?

הקלף חמישה גביעים כולל את הספרה חמש העוסקת בתקשורת ובפרט בבעיות תקשורת, וכן בסימבול הגביעים העוסק בשפע. לפיכך ייתכן שיש לנו חוסר תקשורת המשפיע על תחושת השפע שלנו. בל נשכח, שלפעמים תקשורת היא בפשטות תקשורת עם עצמנו.  אנחנו יכולים "לבאס" את עצמנו וליצור נבואות שמגשימות את עצמן. לא רק בגלל שאנחנו "מושכים" לנתיב את ההגשמה של הנבואות השחורות, כלומר, ממש לא, אלא בגלל שמחשבות כאלה מעצבות מראש את ההחלטות והפעולות שלנו, ומכך עלינו להיזהר השבוע. לא משנה מה קורה בחיינו, עלינו לבחון ראשית כיצד אנחנו מפרשים לעצמנו את הסיטואציה, ולפני שאנחנו מתקשרים עם האנשים המעורבים בדבר, כדאי לוודא שאנחנו לא מגיעים עם תפיסה נעולה מדי על הפרשנות של המצב ונשארים פתוחים לתקשורת ממשית. ייתכן מאוד שהמצב הרבה יותר אופטימי ממה שנדמה לנו.

בדייטים: חשוב לבוא עם ראש פתוח ולשמור על סקרנות גם כשדברים נראים ברורים וסגורים. בכל מקרה אם צצות בעיות, זה כנראה בכלל לא קשור בנו, אלא בזולת. ואסור לקחת ללב.

בזוגיות: חשוב לתקשר השבוע נכון, לא לקפוץ למסקנות, ולהבדיל בין מה שבן הזוג אומר לבין הפרשנות האישית שלנו. אם יש אי הבנות, כדאי לתקשר שוב כשרגועים.

בקריירה: חשוב לא להיכנס לעלבונות מיותרים, ואם כן נעלבנו ממשהו או שיש מידע לא ברור. כדאי לבוא רגועים ולדבר על הדברים ממקום נקי ונטול דרמה.

ברמה האישית: זה זמן לבדוק את השיח הפנימי שלנו ולהבין איך אנחנו מדברים אל עצמנו ביום יום, והאם אנחנו מכניסים לעצמנו לראש סיפורים לאו דווקא נכונים ומועילים. אולי כדאי לנו למסגר מחדש את הדרך בה אנחנו מדברים אל עצמנו ולשים לב לבחירת המילים שלנו.

מה הסיפור של הקלף?

פסיכה חיה באושר גדול במחיצת אהובה, אך היא אינה יודעת בפועל – מיהו. מוזר ככל שזה יישמע. יום אחד הבינה פסיכה שהיא חייבת לראות פניו של אהובה. "לא משנה מה יהיה המחיר, עליי לראות את פניו ולגלות את האמת", אמרה לעצמה. באישון לילה ניגשה פסיכה למיטתו של קופידון, הסירה את הרעלה שעל פניו וקרבה את הנר כדי לראות את פניו. כשראתה את פני אהובה עולמה חשך. לא כי ראתה נחש מכונף, את זה יכלה לשאת, אלא כי ראתה את קופידון, אל האהבה בכבודו ובעצמו. קופידון התעורר ונכווה, לא רק פיזית כי אם נפשית. הוא קם ואמר את המשפט המפורסם שלו: "במקום בו אין אמון, אין אהבה". 

חמישה גביעים
חמישה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? נסיך החרבות

נסיך החרבות הוא קלף חצר שמייצג את מזל תאומים – מזל תקשורתי וחריף. אז האם הוא תומך או חוסם? תלוי. הוא בהחלט עלול לחסום משום שהוא קלף מהיר, קלף של קפיצה למסקנות, אי חקירה של העובדות עד הסוף והתבוננות שטחית לפעמים בסיטואציה. אם כך כשאנחנו קופצים למסקנות השבוע זה קצת "באשמת" הרוח של נסיך החרבות. עם זאת, הוא עשוי לעזור לנו כי הוא אשף של תקשורת, הוא יודע איך למסגר ולנסח מצבים באופן פוזיטיבי, ואין ספק שאם "נשתמש" נכון ביכולות התקשורת של הנסיך, אנחנו בהחלט יכולים להפוך עז למתוק ולהוציא את המיטב אפילו מסיטואציה בעייתית. בעיקר אם אנחנו מקפידים לא לקחת אישית את הדברים. אז כדאי לשים לב לזה!

נסיך החרבות
נסיך החרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? חמישה מטות

חמישה מטות מאחד את הספרה חמש (שוב תקשורת) עם יסוד האש. לקלף יש כמה משמעויות, אך מתוכן "אשלוף" דווקא את המשמעות של עזרה מהצד. לרוב הקלף מייצג את הצורך שלנו לא לנהות אחר האגו, אלא למצוא יועץ נכון לדבר איתו – בעיקר לפני שמגיבים או מחליטים דבר מה חשוב. לכן השבוע כדאי לנו למצוא עם מי להתייעץ, ומוטב אפילו מישהו שאנחנו לרוב לא "נעז" להתייעץ עימו. יש לכם רעיון עם מי אפשר?

חמישה מטות
חמישה מטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 11.4.24 – 5.4.24 – חמישה גביעים”

  1. קלף נסיך החרבות מחזק את קלף המסר, צריך לדבר בכדי להתגבר על היאוש. חמשה מטות , ולקבל עזרה, אולי לדבר עם פסיכולג למרות שחבר טוב גם עושה את העבודה.

  2. המסר החזק בקלפים שיצאו זה תקשורת כפי שציינת ובנוסף כעת מרקורי ברטרו כך שנדרש לבחון טוב את התנאים ואם הנתונים לא מספיק טובים אז לשקול דחיה למועד טוב יותר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *