לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 11.8.23 – 17.8.23 – אביר מטות

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

מלך החרבות

חוסם/ תומך

אביר המטות
אביר המטות

כיוון ומסר

עשרה מטבעות
עשרה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אביר המטות

מה הסיפור של הקלף?

לאביר המטות אין סיפור מיתולוגי שנלווה אליו, הוא חלק מקלפי החצר שמדברים לא פעם על אנרגיות של הזדמנות לצד יכולת לפספס אותה. לפעמים הקלפים מדברים על פרסונה שעלינו לאמץ כדי להשיג מטרה, אבל במקרה של האבירים, אלו אנרגיות, דמויות, שצריכות לא פעם לצאת למסע התבגרות, הן צריכות להבין בעצמן את הדרך כדי להגיע לבשלות אמיתית ואז להפוך לאס! (מימוש של אביר הגביעים – יכול להפוך במרוצת הזמן לאס המטות – תכלית מימוש הרצונות והתשוקה.
אבל מה זה אומר בקריאה? שעלינו להבין מה מונע מאיתנו מלהגיע לאס! ואיך להתגבר על המעצור.

מה המסר השבועי?

המסר השבועי שלנו הוא שעלינו להתמיד השבוע במאמצים לקראת המטרות שלנו גם אם לא כל כך מתחשק לנו, גם אם הדרך לא מלווה בפיצוצי התרגשות וההתלהבות שלנו נמוכה. העניין עם האביר הזה שה"לא בא לי" שלו הוא לרוב תירוץ – תירוץ לא לעשות את הדבר הנכון, לא לקדם את המטרה, לבזבז זמן, להשהות החלטות, להתנהל בדחיינות. במקום לחכות שיהיה לנו "חשק" עלינו לעשות פשוט את הדברים, ואז לפתע הסיפוק שנרגיש כשפשוט "נעשה את זה" יראה לנו את הדרך הנכונה.
האביר הזה מחכה להידלק, אבל ההידלקות תבוא רק מהמימוש, בגדר נעשה ונשמע. קודם עלינו לעשות את הדבר הנכון, שנמצא בלו"ז, שקבענו לעשות, וההתלהבות? היא תגיע מתוך ההשקעה האנרגטית בעניין, אם נקדים את התוצאה לסיבה, הסיבה – ההתרגשות – תגיע.

אביר המטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלך החרבות

מלך החרבות הוא קלף מקסים ונעים הליכות, דיפלומטי ואסתטי. אם המטרות שלכם השבוע קשורות בהשכנת שלום, אסתטיקה, יחסים, זוגיות, וניהול משברים – הקלף הזה תומך בכם לבצע את כל המהלכים בעדינות לצד ביטחון עצמי, תוך התחשבות בצרכים של כל הצדדים. צריך לזכור שפשרה היא נכונה כשהיא טובה לכולם (ולא רק לצד השני), ויש למצוא את האיזון השבוע בין כל הקטבים.
לצד זה, המלך הזה נוטה להתלבט ולחשוש מאוד מצעדים חד משמעיים, ולכן הוא עלול לעקב אתכם אם המטרה היא – התקדמות אמיתית וצעד אמיתי קדימה. עליכם להבין ששינוי כרוך לפעמים במחיר מסוים, אבל לא להתקדם בכלל – זאת לא אופציה טובה.

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשרה מטבעות

עשרה מטבעות מעודד אתכם לחשוב על המטרה הגדולה ועל התוצאה הסופית. אולי מסגרת מחשבה כזו יכולה לעזור לכם "לדלג" בקלות יותר על משוכות כמו אי נעימות, או חשש ממחיר זמני כזה או אחר. אם קשה לכם "להתניע" כדאי לחשוב על המטרה הגדולה כקטליזטור – זרז, להתקדמות שלכם.
כשתדעו לאן אתם רוצים להגיע ותתרגשו מהמטרה, קל יהיה לגייס את המוטיבציה להתחיל בכל הצעדים הקטנים שנראים מפחידים או מטרידים. מה משמעותם לעומת התוצאה הסופית? כנראה משמעות זעומה בלבד. בנוסף השקיעו השבוע במטרות, ביסודות, בבית ובמשפחה, וכן בבסיס הכלכלי. זה זמן לתחזק את כל היסודות למען התקדמות נכונה יותר.

עשרה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *