לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 12/1/24 – 18/1/24 – חמישה מטות

אס החרבות
אס החרבות

חוסם/ תומך

חמישה מטות
חמישה מטות

כיוון ומסר

עשר חרבות
עשר חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): חמישה מטות

מה המסר לסוף השבוע?

חמישה מטות מורכב מהספרה חמש, המדברת על תקשורת נכונה ועל יכולת תגובה המתואמת למצב. יסוד המטות עוסק באש, תשוקה, תגובה "מהבטן" ואינסטינקטים. חמישה מטות הוא קלף של מאבק, אבל מסוג המאבקים שבהחלט יכולים להסתיים בהצלחה. הוא מסמל כל מאבק שבו עלינו להשקיע זמן, מאמץ, ואולי אפילו לקבל עזרה מגורמים שונים, מגוונים וחדשים בחיינו. אם כך, השבוע אולי טומן בחובו מאבק מסוים, אבל עלינו לזכור שקלף זה מתאר מאבקים מוצלחים, אלו מאבקים שהפוכים אחר כך לסיפורי השראה וחוסן עבור עצמנו ועבור סביבתנו, זוהי הזדמנות לרכוש כלים חדשים, משאבים שונים וללמוד המון על עצמנו ועל הנתיבים שזמינים לנו. לכן, עלינו להיפתח לכלים חדשים, טקטיקות שונות, שינוי תפיסתי, ולמידה שיטתית כיצד להגיב אחרת לסיטואציות חיים. מכיוון שהשיעור הוא שיעור של תגובה נכונה – יש לנו היכולת להגיב באופן בונה וטוב יותר לקונפליקטים, לאתגרים, לקושי ולשינוי – בכל תחומי חיינו.

מה הסיפור של הקלף?

המסע אל גיזת הזהב היה ארוך, אך בתום התלאות הגיע יאסון, הגיבור שלנו, אל היעד – קולכיס. המלך קיבל את החבורה בחמימות אך ברגע שיאסון סיפר שהגיע על מנת לקבל את גיזת הזהב נמלא זעם. עם זאת הוא השיב להם ברוגע, שהדרך היחידה בה יאסון יזכה בגיזת הזהב היא עמידה במשימה בלתי אפשרית. יאסון רצה לצאת למשימה לבדו, אך שוכנע על ידי חבריו שזה בלתי אפשרי. מדיאה, מכשפה אדירת כוחות, וב-מ-ק-ר-ה גם הבת של המלך (: הסכימה לעזור לו. כשהוא מצויד בשיקויים, בקסמים, במשחות ובידע, עמד יאסון במשימה המורכבת וזכה בגיזת הזהב. 

חמישה מטות
חמישה מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? אס החרבות

אס החרבות מורכב מיסוד החרבות העוסק בלוגיקה, חדות והחלטה ומהספרה אחת הקשורה לראשוניות, שלמות וטוטאליות. אם כך יכול להיות שההתקדמות השבוע קשורה בהחלטות יותר מוחלטות ושלמות, החלטות שדרושות בשביל ה"מאבק" שלנו. ושוב המאבק שלנו לא צריך להיות קשה, ייתכן שזהו פשוט תהליך שעלינו להתמסר אליו. כן החלטות ברורות הן חלק מזה, אבל צריך לזכור שמצב של חמישה מטות לא תמיד נפתר ב"מכה" ולכן צריך לוודא שאנחנו לא מנסים לפתור בעיה מורכבת בצורה פשוטה וחדה. למשל, אם יש לנו בעיה ביחסים, אס החרבות, היא דרך "פשוטה" פשוט לחתוך את הקשר ולסיים עם הבעיה. אבל האם זה באמת מה שדרוש פה? ייתכן שאפשר לעשות תהליכים מסוימים והחלטות פחות חותכות, כדי לשמור על הקשר ועדיין לעשות בו שינויים נדרשים. לא תמיד צריך לחתוך קשר, אדם או משרה, אלא לשנות פאזה בתהליך מתמשך.

אס החרבות
אס החרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשר חרבות

עשר חרבות הוא עוד קלף מסדרת החרבות, ולכן יש לו את אותה משמעות של יסוד האוויר, אך המספר עשר מדבר על שלמות ועל מעבר לדף חדש ולשלב חדש. אם כך יכול להיות שאנחנו חייבים כרגע להתגבר על סיטואציית עבר ולהתקדם אל עבר שלב חדש ונכון יותר. אולי אנחנו מכורים לאקס מיתולוגי, או שעברנו פגיעה רגשית, עזבנו מקום עבודה, או כל דבר אחר שתם ונשלם – כעת ניצבת לפנינו משימת ההתגברות ויצירת המשך נכון יותר והתחלה חדשה. זה אומר שאסור לנו לחזור אחורה, ועלינו לבדוק איך בונים את הדברים נכון יותר מפה. אם אנחנו לא בטוחים, כדאי שניקח עוד עזרה על מסע הניצחון שלנו, כי המצב בהחלט לא נואש.

עשר חרבות
עשר חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

5 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 12/1/24 – 18/1/24 – חמישה מטות”

  1. נילי זהבי

    תודה על הפתיחה, הסבר מעשיר ומדוייק עבורי,
    ושוב תודה נילי

  2. בשביל מה אתם מבקשים שנשאל שאלות אם אתם לא עונים אף פעם? שאלתי כבר פעמיים ואף אחד לא ענה.

    1. שגיא מנדלבוים

      היי ענבל,
      אני לא רואה שאלה כאן, את מוזמנת לכתוב – ואנסה לענות 🙂

  3. תודה על הקריאה.
    שאלה: האם פתיחת הקלפים היא מקרית או מתוכננת? כלומר, האם אני שולפת באופן מקרי את הקלפים או מוציאה אותם במכוון מתוך החפיסה?
    תודה מראש על התשובה

    1. שגיא מנדלבוים

      זה תלוי בשאלה וסוג הקריאה שאת בוחרת להשתמש.
      בשלב הראשון, צריך לנסח את השאלה שאת רוצה לשאול,
      לאחר מכן לערבב את הקלפים וכוונן לשאלה הזו.
      ולבסוף לחצות/לחלק ל-3/לעשות מניפה (תלוי בסוג הקריאה) – ולהוציא את מספר הקלפים הנדרש מסוג הקריאה שאת בחרת.
      במקרה של קריאת ה-SOS, צריך להוציא 3 קלפים ולשים אותם בשורה.
      הקלף האמצעי – הוא קלף התשובה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *