לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14/12/23 – 8/12/23 – אס החרבות

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

חוסם/ תומך

אס החרבות
אס החרבות

כיוון ומסר

עשר חרבות
עשר חרבות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אס החרבות

מה המסר לסוף השבוע?

אס החרבות הוא קלף מסדרת החרבות שעוסק באינטלקט, חדות מחשבה וחיתוך של סיטואציות. בעוד שהמספר אחת הוא מספר של שלמות, טוטאליות ופוטנציאל בלום. כשהשניים מתחברים אנחנו מקבלים אנרגיה גולמית של חדות, שינוי והתקדמות דרך מכשולים.

השבוע אנחנו צריכים ואולי גם יכולים להיות חדים יותר בהתנהלות שלנו, וכמובן שזה יכול "לקחת" אותנו לכמה כיוונים: ייתכן שהתקשורת שלנו צריכה להיות ישירה, אולי אנחנו צריכים לחתוך הפרעות מהנתיב – אם זה חשבונות ישנים, או רעיונות שלא מקדמים אותנו. אפשר להיות יותר נחרצים בקידום המטרות שלנו, ולתקשר את הצרכים והרצונות שלנו בחופשיות. אולי עלינו לשנות כיוון מנטלי במודע, ולפעול בכיוון, לדרוש העלאה. ייתכן ואנחנו צריכים לחתור לקבל יותר ידע, להתקדם מקצועית ולהיות בחוד החנית.

האס הזה מחבר אותנו למלחמה על הדברים שחשובים לנו, קידום עקרונות והתקדמות אינטלקטואלית וקוגניטיבית. 

אפשר השבוע להתמקד בקלף אס החרבות בכל יום, ולשאול את עצמנו היכן אנחנו יכולים להיות יותר חדים וממוקדים, איך להתחבר ל"שורות התחתונות" של כל סיטואציה, וגם איך לשמור על הדברים קלילים. החרב עושה את הדברים בקלות בלי הרבה "כובד" ולכן היא יכולה לתת לנו השראה רבה ופוש קדימה.

אס החרבות
אס החרבות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? מלכת הגביעים

קלף מלכת הגביעים מדבר על זרימה ויכולת לנוע קדימה. הקלף מורכב מהמלכה- אנרגיה נשית עוצמתית ומקדמת, ומסימבול המים הקשור בזרימה, אמונה, רגש ויכולת לקבל שפע מהיקום. המלכה הזו עושה כצו לבה, ומסוגלת לעשות שינויים גדולים וחדים. הקלף בהחלט תומך בכל תהליך של שינוי. ולכן הוא תומך בהחלט גם בקלף הראשי, בקלף אס החרבות שמדבר גם הוא על שינוי. בעוד שהשינוי של אס החרבות קורה מנטלית, השינוי של מלכת הגביעים נובע מהקשבה לבטן, לתחושות ולאינסטינקטים. 

לכן השבוע ייתכן שהשינוי שאנחנו עושים הוא שינוי שאנחנו כבר זמן מה מרגישים שחייב לקרות, והיה חסר לנו הסוויץ' המנטלי כדי לעבור מנקודה א ל-ב, ובאמת לעשות זאת.

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשר חרבות

עשר חרבות נראה כמו קלף חוסם אבל למעשה, לפעמים ההרגשה שכבר נמאס ונשבר לנו – עוזרת לנו לעשות את הצעד הנחוץ קדימה. עשר חרבות מורכב מיסוד החרבות החותך, ומהמספר עשר שמתאר גודש-ריבוי. כשאנחנו בעומס מנטלי, זהו הקלף שנקבל. בקלף הזה, אנחנו בעצם כבר תשושים ממצב מסוים שלא משרת אותנו, ולכן התשישות יכולה להפיל אותנו, או לגייס אותנו לעשות שינוי.

במקרה הזה – לאור אס החרבות יש לנו בהחלט יכולת לעשות שינוי. אבל לעשר חרבות יש עוד דינמיקה אפשרית. לפעמים הוא רומז לנו שאנחנו עלולים להכניס את עצמנו למצב מעיק אם לא נחשוב היטב על צעדינו, לכן בכל מקרה עלינו להשתמש השבוע בראש, כדי להכריע אם סיטואציה באמת נכונה לנו, ולא להישאב להרפתקות שנראות מפתות אבל עלולות לעלות ביוקר בהמשך.

עשר חרבות
עשר חרבות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

3 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14/12/23 – 8/12/23 – אס החרבות”

  1. לא כתוב אף פעם מה הפריסה אומרת לגבי המצב במדינה, למרות שכתוב תמיד בגוף ההודעה שהסבר הפריסה יקושר גם למצב. תודה.

    1. שגיא מנדלבוים

      היי ענבל,
      תודה על השאלה, ואני רוצה לנצל את השאלה שלך כדי להבהיר את חוסר ההבנה הזו.
      הקריאה לא אמורה לתת תחזית למצב המדינה, אלא לתת טיפים ותובנות לנו, האנשים עצמם, שנמצאים במצב המאתגר הזה.
      במהלך הקריאה ביקשתי מהקלפים מסר עבורנו לתקופה מאתגרת זו. אם לא היינו במצב מלחמה, המסר השבועי היה מקבל זווית אחרת.
      שיהיו לנו ימים טובים ושקטים 🙏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *