לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14-20.07.23 – הכוכב

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

קלף הירח
הירח

חוסם/ תומך

קלף הכוכב
הכוכב

כיוון ומסר

שבעה גביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הכוכב

הכוכב הוא קלף התקווה והאהבה, התמימות והילדיות, הוא קלף המעמקים שבנו והמשאלות. זהו קלף שמייצג את סיפור תיבת פנדורה, שממנה בקעו כל הרעות החולות. למעשה זהו עוד מיתוס שמאשים את האישה בכל אשר משובש בעולם, בדומה לסיפור חווה, אך בפועל זהו סיפורה של האנושות, שלא באמת יכולה לחיות בעולם מושלם נטול צרות. הדבר הטוב באותה קופסה של צרות, היא שבתחתיתה, מתחת לכל הקושי ישנה תקווה, תקווה אמיתי וטהורה, ובקלף הכוכב האישה בקלף היא סמל הריפוי והתיקון של הסימבול הקודם, סמל של אישה שהטוהר, הפשטות, הישירות והטוב שבה, הם המרפא לכל קושי. בדומה, הקלף מצווה עלינו להיות פשוטים, אמיתיים, ישירים, נקיים רגשית, ולהביא את התקווה אל חיינו במו ידינו.

מה המסר השבועי?

השבוע יש לנו כמה קלפים מתחום המים, הרגש והחוויה הנפשית. הכוכב, שכולו טובל במים, הירח, שהוא קלף רגשי וגם בו מופיע מקור מים, ולקינוח – 7 גביעים – גם הוא מיסוד המים. אם כך האווירה הכללית השבוע, היא כזו של צלילה פנימה, ירידה של אסימונים, התקדמות תוך טיפול במשקעי העבר, וזה אומר גם שיש צורך בהרבה סבלנות, האטה, התבוננות וטיפול בעצמנו. המסר השבועי הוא להתחבר אל הילד הפנימי שבתוכנו, אל מקור התקווה והניקיון שבנו. לא לפחד אם עולות "מפלצות" של כאב ישן השבוע. כשאנחנו תומכים בילדה הפנימית שבתוכנו, למפלצות אין כוח עלינו. או שלפחות הכוח פוחת. האור שבתוכנו נמצא תמיד ועלינו לתמוך בו השבוע, עם בילויים כיפיים, שיחה עם העצמי הפנימי שלנו, שיחה עם קרובים ואהובים ועוד. זה גם שבוע להגשים חלומות ישנים, לאפשר לעצמנו לחלום ולהגשים.

קלף הכוכב

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הירח

הירח מספר לנו שאולי יש  ברקע דבר מה שמכביד עלינו, אולי אנחנו צריכים קצת לאוורר את הנפש, לדבר על הדברים עם חברים, משפחה או בטיפול. כדי לחזור לקלילות הטבעית שלנו ולאמונה, אנחנו צריכים מדי פעם להוריד מהלב, וגם לבדוק מה מהדאגות שלנו – אמיתי ותקף, ומה בגדר דמיון שבמסיח את דעתנו מהעיקר. הירח מצב אחד מעודד אותנו לעסוק במיסטיקה ובגילוי עצמי, אך גם מזכיר לנו לחזור אחר כך אל הקרקע כדי לא "לטבוע" ברגשותנו שלנו. אולי גם זמן איכות עם אמא יעזור. אם יש לנו מטרות ומשאלות, זה הזמן לבדוק מה חוסם את ההגשמה, אילו דפוסים רגשיים מעכבים אותנו – ולשחרר באופן מודע ומכוון בשיחה, מודעות והכוונה עצמית מחודשת.

קלף הירח

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שבעה גביעים

שבעה גביעים מזכיר לנו שוב, לממש את המטרות שלנו. לעשות בדק בית ולבדוק איזו מטרה אפשר להתחיל להגשים כבר היום, איזה צעד אפשרי כבר עכשיו, ולנקות מהשולחן פנטזיות שעבר זמן או שלא כדאי לנו לממש. השיחה שנעשה עם חברים וקרובים (בקלף הירח) אולי תאפס אותנו שוב על המטרה שלנו ותעזור לנו לעשות סדר רגשי ולהתחיל להוציא לפועל. תמיד יש צעד קטן שאפשר לעשות כבר עכשיו כדי לקדם את החלומות שלנו צעד קדימה, אז זה השבוע לבדוק מהו הצעד הקטן הזה ולשים אותו ברשימה – לצד כל שאר הצעדים הרצויים הבאים. בהצלחה!

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14-20.07.23 – הכוכב”

  1. שרון מטלון

    בוקר טוב
    מעניין מאד אבל גם כללי מאד.אני מבינה גם למה כי זה לכולם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *