לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14.3.24 – 8.3.24 – נסיך המטות

קלף העולם
העולם

חוסם/ תומך

נסיך המטות

חוסם/ תומך

עשרה גביעים
עשרה גביעים

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): נסיך המטות

מה המסר לסוף השבוע?

נסיך המטות הוא אחד מ-12 קלפי החצר המייצגים את המזלות. והפעם מזל קשת המקסים, החקרן, הלהוט והחיוני. מזל קשת מיוצג על ידי נסיך המטות, אנרגיה חקרנית שטרם הבשילה לכדי "מלך",  אבל עדיין מחפשת את דרכה, ואוגרת את כוחה דרך התנסויות חוויות ולמידה בשטח. ייתכן שהנסיך מזכיר לנו השבוע לצאת יותר ל"שטח" זה יכול להיות שטח העבודה שלנו -אם אנחנו עובדים בהנהלה של גני ילדים למשל – זה אומר לצאת וללכת ממש לגנים עצמם לדבר עם הגננות וכולי. כמובן – כל אחד בתחום העיסוק שלו. עלינו לחוות קצת יותר את השטח עצמו – את העובדים שסביבנו, את הלקוחות, את סדר היום של המנהל, וכולי. 

ל"שטח" יכול להיות גם בעולם הדייטים – במקום להיות בתוך האתרים, זה השבוע לצאת למסיבות, לטיולי פנויים פנויות, ולברים. 

באופן כללי זה גם אומר פשוט "לצאת". לצאת מהמסגרת, מהלו"ז הקבוע, להכיר יותר אנשים, לבחור בקורסים ובסדנות שבהן לומדים את הדברים על בשרנו. לצאת מהאון ליין ולעבור ל"און לייף", להסתובב בחוץ, לעשות יותר פעילות גופנית ולשהות בטבע. זה אומר שאנחנו חייבים להבין שכדי להתקדם אי אפשר לשקוע בספרים או במחשב, צריך לחוות את החיים עצמם וללמוד דרך התנסויות בפועל – ולא לפחד מהשגיאות ומהטעויות בדרך.

נסיך המטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? העולם

העולם הוא קלף נפלא, הוא מהסדרה הרוחנית והוא מדבר על שלמות פנימית ועל הגבולות שלנו, עם זאת, בהקשר הנוכחי בפריסה, ייתכן שהעולם קצת עוצר בעדנו. ומדוע?

משום שלקלף העולם קצת קשה לצאת מהמצב המושלם שלה. חשבו על כך, היא נמצאת בתוך עיגול מושלם, ועירומה – דבר שמעיד על פגיעות ועל רגישות, ובמובן מסוים נוח לה בקונכיה שלה, ואולי היא חוששת להיפגע, אבל.. 

היא צריכה לצאת ולהתמודד עם העולם, עם חוסר המושלמות, עם הקושי, עם הבעייתיות, ואולי גם ליהנות על הדרך מהתהליך! לכן גם עלינו להעז להתחיל דברים חדשים "להסתכן" בטעות בדרך או בלמידה של משהו חדש שתמיד כרוך בניסוי וטעייה, אבל הגיע הזמן להרהיב עוז ולצאת.

קלף העולם
העולם

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? עשרה גביעים

עשרה גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. המספר עשר מעיד על שלמות והשלמה, והגביעים מעידים על שפע וכן על רגש. לקלף הזה יש בין השאר זיקה למשפחה, ולכן עלינו לבדוק האם המשפחה עוצרת בעדנו במסע או תומכת בנו?

ונבהיר: הקלף יכול להיות שלילי וחיובי גם יחד.

במובן השלילי, אולי מישהו מהמשפחה והחברים משפיע עלינו להישאר "תקועים" במקום אחד, ייתכן שכדאי להבין מה הדרך הנכונה להתייחס לסיטואציה כדי שנוכל להמשיך לנוע קדימה. עם זאת קלף זה בהחלט יכול להראות שתמיכה מהמשפחה והחברים יכולה לעשות ים של שינוי. אם יש שינוי שקשה לנו לעשות, כדאי לבקש תמיכה מחברים בדרך.

אולי לצאת יחד לטיול, לדאבל דייט, לחפש עבודה במשותף, ללכת יחס לקורס חדש ועוד.

אולי אפילו תמיכה מוראלית תעזור, לכן כדאי להשתמש במשאב הזה. 

עשרה גביעים
עשרה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

5 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 14.3.24 – 8.3.24 – נסיך המטות”

  1. איריס בוקעי

    נראה לי שיש טעות בהסבר של מלך המטות – ההתייחסות אליו היא כמזל קשת – נסיך המטות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *