לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 15.2.24 – 9.2.24 – שלושה גביעים

שמונה חרבות
שמונה חרבות

חוסם/ תומך

שלושה גביעים
שלושה גביעים

כיוון ומסר

שמונה גביעים
שמונה גביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): שלושה גביעים

מה המסר לסוף השבוע?

קלף 3 גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. המספר שלוש מדבר על שלמות ראשונית, הגעה לנקודה של שיתוף ותוצאות של תהליך ראשוני. הגביעים מספרים לנו על שפע והכלה.

אם כך המסר השבועי הוא ראשית – לראות את הדברים לטובה. להיות אופטימיים ולהסתכל על חצי הכוס (או הגביע) המלא, בכל סיטואציה. גם סיטואציות קשות מלמדות אותנו המון על עצמנו וגורמות לנו לחפש ולמצוא משאבים חדשים. גם אתגרים (לא קשים) יכולים להיות יתרונות בסיטואציות מסוימות, אבל בעיקר, לפעמים אפשר פשוט ליהנות מהטוב – לגמרי. בלי לחפש מה רע, מה ישתבש, מה לא בסדר, איפה יעבדו עליי. לפעמים – ובעיקר כשאנחנו באים מתוך נקודת הנחה ש"מגיע לנו!" אז מותר לנו לקבל את מה שמגיע לנו בלי לחפש מה ישתבש. השבוע זה מה שעלינו לעשות. להגיד "כן תודה" להצעות ומתנות, לראות את הטוב בדברים, לתת קצת יותר אמון במצבים וליהנות. הנאה היא היכולת שלנו לקבל שפע – בהתגלמותה. 

מה הסיפור של הקלף?

פסיכה מגיעה אל ארמונו של קופידון ונהנית מעושר, אושר ושפע אדירים. היא הגיעה לארמון כי היא "נחטפה" על ידי קופידון (היא לא יודעת שקופידון בעצם מציל את חייה מיד אימו שרצתה לחסל את המתחרה שלה – היפה בנשים). ולמרות זאת, היא מבינה שהיא זכתה בכל הקופה, ומוכנה לתנאים ה"משונים" של קופידון: איסור לצאת מהארמון או לגלות את פניו.

שלושה גביעים
שלושה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שמונה חרבות

8 חרבות מייצג את המחסום או הקושי שלנו בקבלה של שפע. 8 מייצג תוצאה בסיומו של תהליך עבודה, והחרבות מייצגות לוגיקה וחיתוך. הקלף עוסק בחסמים המנטליים שממלאים אותנו בחשש. לא פעם פחד תופס צורה של אמונה או מחשבה, ואמונות ומחשבות אלה כובלים אותנו במידה רבה ותוקעים את ההתקדמות. עם זאת המספר שמונה, מראה שכבר יש לנו בשלות וכלים "לחתוך" את הפחדים האלה באמצעות לוגיקה אחרת – חדשה. 

אולי אנחנו חוששים ש"ליהנות מדי זה מסוכן", או "זה לאנשים קלי דעת", אולי שוכנענו ש"אנחנו מפונקים". זה השבוע להבין איזו תפיסה חוסמת את השפע שלנו, ולטפל בה ברמת הרציונאל. ממש אפשר להחליף אותה במחשבה בונה ומקדמת – במודע.

שמונה חרבות
שמונה חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שמונה גביעים

8 גביעים הוא קלף השחרור. הוא כולל את הספרה שמונה ואת יסוד הגביעים. הקלף תומך בנו לשחרר. מה עלינו לשחרר השבוע? ראשית את המחשבות הקשות והסוררות שמסתובבות בראשנו. את אותן 8 חרבות מהקלף החוסם. עלינו לשחרר את האמונה המגבילה. בנוסף עלינו לשחרר את המודעות, כלומר לאפשר לעצמנו לחדור אל תת המודע, כי שם לפעמים מצוי המקור של אותן מחשבות קשות יותר. אם אנחנו מעמיקים אל עצמנו אנחנו יכולים לחשוף מחשבות ופרדיגמות שמעצבות לפעמים את גורלנו. שחרור נוסף קשור לקלף המרכזי – החופש לשמוח וליהנות.

שמונה גביעים
שמונה גביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

7 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 15.2.24 – 9.2.24 – שלושה גביעים”

  1. תודה המסר ברור.
    בתחילת השבוע חלמתי אורחים בגינה של גיסתי. כעבור יומיים קיבלתי הזמנה לחינה של הנכד שלי.
    חלום שמגשים את עצמו.

    1. שגיא מנדלבוים

      זה נפלא!
      ויחד עם זה, יכול להיות שגם החלום רוצה לספר לך שיש בך חלק שרוצה יותר לארח, חברה ואנשים בסיבה שלך 🙂

    1. שגיא מנדלבוים

      יאללה, את מוזמנת לקחת את זה למקום הזה. זו המטרה של הקריאה הזו ❤️

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *