לקבוצת הוואטסאפ, מסר לסוף השבוע 15.9.23 – 21.9.23 – ארבעה גביעים

היי מה שלומך?

הנה המתנה השבועית הכפולה. 

גם מקבלים מסר שבועי מעמיק של יותר מקלף אחד, וגם לומדים את העקרונות של הקלפים על הדרך!

פריסת האס.או.אס היא מאוד מיוחדת, משום שהיא לא נותנת לנו רק מסר, אלא גם מראה לנו תמונה רחבה יותר, כך המסר שלך לשבוע שלך יכול להיות מעניין, כיפי ומשמעותי.

הפריסה תראה לך לא רק מה המסר השבועי שלך – ועל מה הוא מתבסס, אלא גם מה יעזור לך בדרך למימושו – ומה יפריע לך. ככה נוכל לדעת מה לעשות, אילו מכשולים לעקוף ואיך להתקדם באמת השבוע!

מובן שההסברים גם יגלו לך המון על הקלפים עצמם ולאט לאט יתאפשר לך ללמוד טארוט. אז גם נקבל מסר ונלמד קצת קלפים – בקטנה (:

הקיסר

חוסם/ תומך

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

כיוון ומסר

שמונה מטבעות
שמונה מטבעות

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבעה גביעים

מה המסר השבועי?

ארבעה גביעים הוא קלף מסדרת הגביעים, לכן הוא עוסק בזרימה וביכולת לקבל שפע מהיקום, ומספרו 4 – אשר משקף יסודות יציבים וקביעות. בקלף ארבעה גביעים האלמנטים האלה בעצם כמעט סותרים. שפע וזרימה, יכולת לקבל ולתת, יכולת להעביר דברים הלאה ולהתמלא באמונה (שגם היא מיסוד המים) – כל אלה סותרים את אלמנט הקביעות, היציבות ואי התזוזה. ומה שקיבלנו כאן – זה מצב של ספקות, חסימה מסוימת של האמונה, הקשבה לרכילות או למחשבות שליליות. ומכך עלינו להיזהר השבוע. עלינו לשים לב מתי אנו נופלים לאמונת שווא, לרכילות, למידע לא מאומת או למחשבות לא נכונות. כשזה קורה הדבר הנכון הוא לתפוס את עצמנו, לגלות מודעות ואולי אפילו לדבר על זה עם מישהו שיכול לשקף את ה"נקודה העיוורת" שלנו, את המקום שבו אנחנו מתעלמים מהפוטנציאל האופטימי בסיטואציה. 

מה הסיפור של הקלף

בקלף הקודם, פסיכה הייתה מאוהבת עד הגג בקופידון, למרות שלא ידעה איך נראות פניו האמיתיות, והכול היה נפלא. עכשיו היא מרגישה געגוע למשפחתה ורוצה לבקר את אהוביה. או אז, מספרות לה האחיות שהן ראו בדיוק את פניו של אהובה, פנים של נחש מכונף. האחיות אמנם לא שיקרו, הן פשוט לא ידעו שזהו קופידון החתיך – בתחפושת. אבל עכשיו חלחל הספק עמוק בתודעתה של פסיכה.

ארבעה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? הקיסר

הקיסר הוא קלף רב פנים. הוא מהארקנה הגדולה כך שיש לו שיעור רוחני הקשור בסדר ובניהול. במובן הזה הוא מעט דומה לאלמנט של המספר ארבע, ולמעשה, בין קלפי הארקנה הגדולה, המספר שלו – הוא המספר 4 גם כן, מספר היציבות והיסודות. זהו קלף שמעודד אותנו לייצר בסיס חזק בחיינו בעיקר במישור הכלכלי והעסקי. בואו נחשוב על היתרונות והחסרונות שלו. במובן החיובי, אולי אתם ספקנים (ארבעה גביעים) לגבי היכולת שלכם ליצור בסיס כלכלי יציב. אבל הנוכחות של הקיסר דווקא מחזקת את הפוטנציאל הקיים. לכן אולי כדאי לבדוק איך בדיוק אפשר להיעזר באנשים עם מומחיות כלכלית או עסקית סביבכם, ולפתח זאת בכם. במובן הבולם, השלילי יותר, היקסר יכול לייצג נוקשות יתר, ולכן אלמנט הארבע השבוע יכול להציף. כדאי מאוד לרכך את המחשבה, להתגמש, לנסות לראות את הדברים בעוד דרך. אולי אדם שאמר לנו "לא" למשל, אינו בלתי ניתן לשכנוע. אולי הנוקשות סביבנו יכולה להתרכך עם נעשה תהליך וננסה שוב ושוב.. איך אני יודע? בגלל הקלף התומך הבא…

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? שמונה מטבעות

שמונה מטבעות הוא קלף ה"לאט לאט" שלנו. המספר שמונה עוסק בשלמות ולמעשה זוהי הכפלה של הארבע, כלומר יש כאן ביסוס אפילו גדול יותר של תהליך והשלמתו, והמטבעות גם הם יסוד "איטי" יחסית שנבנה ותופס יציבות והתמדה. אם כך, איך הקלף מסייע לנו להתגבר על הספק? לאט לאט, בעבודה יציבה ומתמדת, בהשקעה. יכול להיות שאנחנו צריכים השבוע לתת קצת יותר אמון בתהליכים בחיינו – בתהליך הרגשי, הזוגי, המקצועי. הדברים נבנים השבוע תוך התמדה וגם אם לא נסיר את הספק אולי נוכל להשהות אותו. לשים אותו לרגע בצד, ולתת צ'אנס לתהליך להיבנות עד שנראה את הספק שלנו מתפוגג או מתרכך.

שמונה מטבעות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *