לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 17/11/23 – 23/11/23 – אביר הגביעים

קלף המוות
קלף המוות

חוסם/ תומך

אביר הגביעים
אביר הגביעים

כיוון ומסר

קלף השמש
קלף השמש

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): אביר הגביעים

מה המסר לסוף השבוע?

אביר הגביעים הוא קלף מסדרת המים וכן הוא אחד מארבעת האבירים. כזכור לנו האבירים מייצגים את אנרגיית ה"כמעט". הם מראים לנו מה עוצר אותנו מלשעוט קדימה ולממש את החלומות, הרצונות והמטרות שלנו. 

אביר הגביעים מספר לנו שאנחנו נמצאים בעולם של פנטזיה, ובמידה מסוימת נמנעים מהכרה במציאות. מה שחבל באמת, זה כשהאביר הזה מופיע בפריסה שלנו, המשמעות היא שהפוטנציאל שלנו לממש את הרצונות והכמיהות שלנו – דווקא גבוה! ואם רק ניערך כראוי, ונבין איזו הזדמנות נפלה בחלקנו – נוכל להגיע אל האס המיוחל – אס הגביעים המייצג את האמונה והשפע.

ובמילים אחרות, ייתכן שהמצב, באופן די מובן, גורם לנו להרגיש שהמטרות שלנו רחוקות מאי פעם, שאין סיכוי כרגע לזוגיות חדשה או לשינוי משרה, שאי אפשר לעבוד עכשיו על פרויקט, מטרה או התפתחות אישית, אבל זה כלל לא נכון.

אם רק נעז לצאת מהדמיון ולבדוק מה זמין עבורנו בפועל, אולי נגלה שגם תקופות חלשות או קשות יותר, הן חתיכת הזדמנות. 

ווינסטון צ'רצ'יל אמר: "לעולם אל תבזבז משבר טוב", ולמרות שזה אכן מצב קשה מאוד ברמה המדינית – עבור כולנו, ואנחנו לרגע לא מדחיקים או מכחישים זאת, כל עוד אנחנו כאן – יש לנו גם הזדמנויות לצמוח, קטנות וגדולות. בכל יום.

אז האביר אומר, די לפנטז השבוע, קחו צעד, האמינו ששפע, גם במצב כזה, עוד קיים אם ניפתח אליו, ומצאו את הדרכים לממש, ולא רק לחלום.

אביר הגביעים
אביר הגביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? קלף המוות

קלף המוות אינו קלף מפחיד. הוא פשוט מרמז לנו על מעגל החיים, ועל הצורך המתמיד לנקות אותם מכל מה שעבר זמנו. הקלף הוא מהסדרה הרוחנית, ולכן המסר שלו הוא בעיקר עבור הנפש והנשמה שלנו, ובכל מקרה – לעולם לא משקף עתיד או חיזוי.

מה שמעניין הוא שאביר הגביעים וקלף המוות, שניהם "רוכבים לאותו הכיוון". מה שמראה לנו, שאולי החלום או הצורך האמיתי שלנו כרגע – זה דווקא לשחרר משהו, כדי להרגיש יותר חופשיים ורגועים.

אולי זה שבוע טוב לחשוב, מה היינו רוצים לשחרר? מה מיותר כרגע וסתם "תקוע לנו בנתיב"? קלף המוות הוא קריאה לפעולה – לעזור לעצמנו לפנות את המרחב שלנו בשביל דברים בונים ומסייעים, ולהיפטר מאנרגיות שרק מקשות עלינו. 

קלף המוות
קלף המוות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? קלף השמש

קלף השמש הוא קלף נפלא ותומך, שמזכיר לנו, כמו בשבועות האחרונים, לשמור על פשטות ובהירות, בכוונות ובתקשורת שלנו. כזכור לנו, זהו גם קלף מהסדרה הרוחנית, ולכן המסר שלו מרומם וחובק את כלל נושאי החיים. 

לא משנה מה ניתב מולנו, הדרך להגשה תלויה כרגע ביכולת שלנו להיות פשוטים ובהירים, לתקשר עם הסביבה בצורה פשוטה ואותנטית, ולנסות לחפש את נקודות האור, את הפן החיובי, ואת הסיבות לכך שהדברים דווקא יכולים לעבוד, אולי בניגוד לדאגה או האינסטינקט.

בזמנים קשים, קשה יותר לגייס את האופטימיות או את ההנאה, אבל השבוע כדאי לעשות זאת בין אם ברגעים קטנים או גדולים – כדי שתתאפשר התקדמות.

קלף השמש
קלף השמש

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *