לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 18.4.24 – 12.4.24 – ארבעה מטות

שבע חרבות
שבע חרבות

חוסם/ תומך

ארבעה מטות
ארבעה מטות

חוסם/ תומך

הכוהן הגדול
הכוהן הגדול

כיוון ומסר

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבעה מטות

מה המסר השבועי?

ארבעה מטות מורכב מהספרה 4 המייצגת קביעות ויציבות, וכן מיסוד המטות המשקף אש, חדווה, תושייה ומוטיבציה. אם כך השבוע עלינו להתחבר לאספקט של הנאה מהדרך, התמסרות לתהליכים, וניסיון לשלב בין הכוונה לתוצאה מסוימת לבין התמסרות לדברים כפי שהם. זה לא קל לאזן בין האש החיה והשובבה לבין מספר ארבע המקובע. אבל זה אפשרי. ובעיקר השבוע כנראה. הנכונות שלנו לצאת למסע של גבורה ולמידה בכל תחום מאהבה ועד קריירה והיכולת שלנו להסתכל על הדברים בראש פתוח תשרת אותנו. עדיף לא להיות "לחוצים מדי" על תוצאה מסוימת, ולאפשר לא מעט גמישות השבוע.

בדייטים: כדאי להניח קצת להגדרות המקובעות שלנו לגבי "מה אנחנו מחפשים" ולהמסר יותר לחיפוש ולהנאה שבהיכרות. כדאי לדחות שאלות כמו "לאן הקשר הזה מוביל" לפחות לשבוע הנוכחי.

בזוגיות קיימת: עלינו להמשיך וליהנות מהדרך גם בזוגיות קיימת. זה שובע טוב לטייל, לנסות דברים שונים, לשמור על תקשורת קלילה ולהשתדל לא לעשות שיחות עומק על הקשיים השבוע אם אפשר, אלא פשוט ליהנות מדברים יחד.

בעבודה: כדאי לבדוק מה יעשה לנו את השבוע יותר כיפי בעבודה. אילו אלמנטים אפשר להוסיף או לשנות כדי שיהיה לנו נחמד יותר, אולי אפילו לשנות את המקום בו אוכלים, להביא משהו כיפי למשרד, לשנות קצת את השיחות במסדרון. דברים קטנים ונחמדים שיאירו את היום.

התפתחות אישית: ברמה האישית כדאי לנו לבלות יותר השבוע. אולי אפילו לצאת לסיבובים בחוץ בלי לדעת ממש לאן בא לנו ללכת, להיפגש עם אנשים שונים ולעשות דברים ותהליכים בשביל הכיף והחוויה ופחות למען "התוצאה". ציור חופשי, ריקוד חופשי וכתיבה (תנחשו?) חופשית, יכולים מאוד להתאים כאן.

מה הסיפור של הקלף?

יאסון מגיע לתבוע לעצמו את הממלכה, אך דודו דואג שמא העם לא יקבל אותו כמלך בגלל גילו. דודו מציע פתרון: עליו לצאת למסע הרואי, שיוכיח כי הוא ראוי למלוכה. עליו לצאת לחפש את גיזת הזהב. יאסון מקבל על עצמו את המשימה לא רק כי המסע נכפה עליו, אלא כי הוא מרגיש שמשהו בתוכו אינו שלם. הוא יוצא בספינה "ארגו". כל הוא ופמלייתו – "הארגונאוטים", משיקים את ספינתם ויוצאים לדרך.

ארבעה מטות
ארבעה מטות

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שבע חרבות

שבע חרבות מורכב מהמספר שבע העוסק בהתפכחות ובשלב הבא של מימוש הפוטנציאל שלנו וכן מיסוד החרבות הלוגי והאסטרטגי. לרוב זהו קלף תומך שמראה שהיכולת המנטלית שלנו בשיאה, אבל לנוכח הקלף המוביל שלנו, קלף הכיוון, הפעם זהו קלף שיכול לחסום אותנו. לפעמים נכונה העת לשים את כל התוכניות והתכנונים בצד ופשוט לאפשר לעצמנו לזרום קצת עם הסיטואציה. כן, זה אומר לשחרר שליטה, זה אומר להיות יותר אינטואיטיביים ופחות מתוכננים, אבל זה יכול להיות מרענן מאוד, והשבוע זה הזמן לשים את השכלתנות מעט בצד.

שבע חרבות
שבע חרבות

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? הכוהן הגדול

הכוהן הגדול הוא קלף מהסדרה הרוחנית. קלף תומך ורוחני, שמזכיר לנו השבוע להתחבר רק לאנרגיות חיוביות סביבנו, כלומר, רק לגורמים שעושים לנו טוב בחיים, ולהתרחק מעט ממקורות קבועים של מתח. בין אם זה השכן, קרוב רחוק נרגן או פקיד בעירייה, אם יש אפשרות כדאי לצמצם מגע למינימום ולהיות בעיקר עם אנשים שמחזקים אותנו ועושים לנו טוב על הנשמה. הכוהן תומך בנו בכל נקודה בדרך, ולכן אם במסע שלנו אנחנו זקוקים לייעוץ או הכוונה, הכוהן הוא אדם נהדר להיוועץ בו, ולהבין איך נכון לכוון את האנרגיה שלנו השבוע למקומות הנכונים.

הכוהן הגדול
הכוהן הגדול

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת?
 הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת?

איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי?
רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? 
אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

1 thought on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 18.4.24 – 12.4.24 – ארבעה מטות”

  1. אפשר לומר על כל מה שציינת על הכהן הגדול שהוא תומך בין היתר גם בתקשורת שלנו עם הסובבים אותנו בגלל הסיפרה 5 שבו ?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *