לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 19/1/24 – 25/1/24 – ארבעה גביעים

שישה גביעים
שישה גביעים

חוסם/ תומך

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

כיוון ומסר

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): ארבעה גביעים

מה המסר לסוף השבוע?

ארבעה גביעים הוא קלף מסדרת הגביעים, לכן הוא עוסק בזרימה וביכולת לקבל שפע מהיקום, ומספרו 4 – אשר משקף יסודות יציבים וקביעות. בקלף 4 גביעים האלמנטים האלה בעצם כמעט סותרים. שפע וזרימה, יכולת לקבל ולתת, יכולת להעביר דברים הלאה ולהתמלא באמונה (שגם היא מיסוד המים) – כל אלה סותרים את אלמנט הקביעות, היציבות ואי התזוזה. ומה שקיבלנו כאן – זה מצב של ספקות, חסימה מסוימת של האמונה, הקשבה לרכילות או למחשבות שליליות. ומכך עלינו להיזהר השבוע. עלינו לשים לב מתי אנו נופלים לאמונת שווא, לרכילות, למידע לא מאומת או למחשבות לא נכונות. כשזה קורה הדבר הנכון הוא לתפוס את עצמנו, לגלות מודעות ואולי אפילו לדבר על זה עם מישהו שיכול לשקף את ה"נקודה העיוורת" שלנו, את המקום שבו אנחנו מתעלמים מהפוטנציאל האופטימי בסיטואציה. אולי המצב עם הבוס בעצם לא כל כך נורא, אולי הריב עם החברה הכי טובה שלנו לא אבוד, אולי עוד אפשר לשנות גישה ובהתאמה – לשנות גם את המצב. אם לא נחשוב קצת יותר "טוב", וננסה לתקשר ממקום מאמין יותר – לא נוכל לשנות את הנתיב.

מה הסיפור של הקלף?

בקלף הקודם, פסיכה הייתה מאוהבת עד הגג בקופידון, למרות שלא ידעה איך נראות פניו האמיתיות, והכול היה נפלא. עכשיו היא מרגישה געגוע למשפחתה ורוצה לבקר את אהוביה. או אז, מספרות לה האחיות שהן ראו בדיוק את פניו של אהובה, פנים של נחש מכונף. האחיות אמנם לא שיקרו, הן פשוט לא ידעו שזהו קופידון החתיך – בתחפושת. אבל עכשיו חלחל הספק עמוק בתודעתה של פסיכה.

ארבעה גביעים
ארבעה גביעים

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? שישה גביעים

שישה גביעים הוא קלף מהסדרה המעשית. הוא משלב את הספרה 6 העוסקת בשלומות פיזית וסימטריה, ואת יסוד הגביעים המדבר על רגש. אם כך ייתכן שאנחנו מרגישים שהעבר היה "מושלם" ולכן זהו קלף הנוסטלגיה. בעוד שהעבר ידוע, ומוכר ולכן הוא שלם ומושלם, החדש הוא מפחיד ומרתיע שכן איננו יודעים מהו. אבל זוהי שגיאה לוגית, כי דווקא את העתיד אנחנו יכולים ליצור באופן הרבה יותר מרשים ואפקטיבי מאשר את העבר. יש לנו יותר כלים, שיעורים, יכולות ומשמעות כיום, ולכן אנחנו צריכים כמו שכולם אומרים לאחרונה "להחליף דיסקט". השבוע זה הזמן לצאת מאזור הנוחות ולשנות גישה אל הדברים שמתסכלים אותנו ולא משנה באיזה תחום. עלינו להשתמש בעבר לטובתנו – ללמוד לקחים, להתחדש ולברך על אנשים מהעבר שנותנים לנו נחמה ואולי מגיעים השבוע אל הנתיב שלנו.

שישה גביעים
שישה גביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? מלכת הגביעים

מלכת הגביעים היא קלף שנותן לנו כוח להתחלות חדשות. זהו קלף מסדרת הגביעים העוסקת ברגש, התחדשות ושפע, וכן סימבול המלכה אשר מעיד על כוח לקדם ולשלוט ביד רמה. אם כך זהו שבוע לתקוף בעיה ישנה מכיוון חדש, להתחיל מאפס גם אם המציאות עצמה נשארת זהה. אנחנו יכולים תמיד לגשת אל המציאות אחרת והמלכה הזו לא מפחדת מהתחלות חדשות, להיפך. זאת משום שהיא יודעת בדיוק מי היא, היא לא מתנצלת ולא דואגת אם יחבבו אותה או לא, היא נאמנה מאוד לעצמה. עלינו השבוע להקשיב לקול הפנימי שלנו, ולשנות את מערך השיקולים.

מלכת הגביעים
מלכת הגביעים

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזו

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

8 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 19/1/24 – 25/1/24 – ארבעה גביעים”

    1. שגיא מנדלבוים

      היי פאני,
      אני לא ממש יודע על מה מדובר ולאיזה קורס את מדברת?

  1. שלום שגיא,
    ראשית, תודה על המסר.
    בשיעור דיברת שיש להסתכל גם על זרימת הקלפים.
    בבקשה תפרט יותר על 2 הקלפים הצדדיים שיצאו עם "הגב" לקלף המסר.
    תודה.

    1. שגיא מנדלבוים

      היי שירה,
      אני אפילו יעשה יותר טוב מזה…
      אני אשאל אותך – מה את חושבת שזה אומר ששני הקלפים מפנים גב לקלף המרכזי.
      ומה ספציפית זה אומר שקלף 4 גביעים פונה למלכת הגביעים, אבל היא מפנה לו את הגב?

  2. דובה מזור

    שלום שגיא .
    חא מובן לי .
    הצגתך את קלף 4 הגביעים כמסר לשבוע הבא!
    מי פתת?
    למי הוא מיועד ?
    לכל קהל הקוראין שלך באתר?
    האם הוא מיועד גם לחברים שלא קוראים את המסר שלך ?

    1. שגיא מנדלבוים

      היי דובה,
      המסר הוא כללי – לכל מי שפוגש את הקריאה הזו.
      והוא מיועד גם לשמש ככלי לימוד של קלפי הטארוט.
      אז…
      אם את כאן, זה אומר שהמסר הזה הוא גם עבורך 🙂

  3. אהבתי מאוד את הפתיחה ,את הזרימה ,את הדמיון ואת הסיפור המופלא ,,,דיהיה סוף שבוע קסום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *