לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 20-26.10.23 הירח

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

חוסם/ תומך

קלף הירח
הירח

כיוון ומסר

אביר המטות
התלוי

חוסם/ תומך

קלף התשובה – כיוון ומסר לסוף השבוע שלך (ולימים שאחרי): הירח

הירח הוא קלף רוחני מהארקנה הגדולה. זה אומר שאין לנו כאן סיפור מיתולוגי להציג, אבל בהחלט יש לנו משמעויות עמוקות ושיעורים רוחניים הנלווים לקלף וכן לשבוע שלנו. קלף הירח משקף מצב שבו העולם הנפשי שלנו מקבל את הפוקוס. ואנחנו צריכים לחקור את אירועי חיינו ברמת העומק ולא ברמת השטח. לא פעם אירועים בחיינו מציפים תבניות ישנות, אירועים שהודחקו או שרשרת נסיבות קדומה יותר. זה בטח ובטח קורה בתקופות לא פשוטות כמו התקופה הנוכחית שמציפה בכולנו גם זכרונות קולקטיביים וגם קשיים אישיים שמתגברים לפעמים לנוכח הסיטואציה המורכבת. 

כשזה קורה זוהי הזדמנות להכיר את עצמנו הרבה יותר טוב. "טריגר" שכזה הופך אותנו לאנשים מורכבים ומעניינים יותר, ומאפשר לנו להיות בלשים מיומנים בחיינו, ולהבין כיצד העולם הרגשי שלנו פועל ומופעל. קלף הירח מרמז על ערפול מסוים, שנובע מהעובדה שלא כל הנתונים ברורים לנו. הירח כידוע (האמיתי) לא פעם מוסתר בחלקו, ולאורך החודש אנחנו לא רואים אותו במלואו – רוב הימים, כך גם הנפש שלנו דורש לפעמים הארה. קתופה הזו הרבה דברים מעורפלים ולא ידועים, לכן עלינו להעניק לעצמנו לא מעט קרקע תמיכה ועוגן. הירח מקושר לשיחה, דיבור, יכולות פסיכולוגיות, וגם לאספקט האם, אחד הארכיטיפים העמוקים שמעצבים את עולם הנפש שלנו.

מה המסר לסוף השבוע?

מסר השבועי הוא לפני הכול "צריך לדבר על זה". ואולי בתקופה כמו שלנו, לדבר על זה יהיה חשוב במיוחד כדי לאוורר את מאגרי הנפש, ולהוריד מעט עומס. אין ספק שכדאי לשבת, לפרוק, לדבר ולאוורר, כדי להיות יעילים וקלים יותר בהמשך השבוע. כשאנחנו בקלף הירח, זה אומר שאנחנו מפרשים לא נכון את ההתרחשות או את הסביבה, שאנחנו מונעים מגורמים פנימיים לא ברורים וחשוב שנשמור על התור הקבוע עם המטפל הרגשי (אם יש לנו), נדבר עם חבר, חברה או קרוב משפחה ו"נשפוך" קצת, כדי להוריד מהלב, ולראות נכון יותר את הסיטואציה. זה אומר שאנחנו צריכים להיזהר משקיעה מהירה מדי בדימיונות שלא עושות לנו טוב, ולבדוק באופן פעיל איפה המציאות דווקא טובה ומיטיבה, איפה הדברים אפילו אופטימיים. גם במצבים הכי קשים אפשר תמיד למצוא עוגנים, מכסה והיעזרות ביתדות של אירועים קטנים שמייצבים אותנו.

קלף הירח
הירח

קלף תומך/חוסם – מה עוזר/מפריע לך לממש את המסר? נסיך הגביעים

קלף נסיך הגביעים הוא אחד מ-12 המזלות והוא קלף שמייצג אנרגיה שאנחנו צריכים לעטות על עצמנו במכוון, עלינו לפעמים להתאמץ קצת כדי להיכנס לרוח המסוימת שמיוצג על ידי המזל הזה. הקלף מעודד אותנו בדומה להביע את עצמנו, אבל לא רק להביע את עצמנו אלא להיות ברורים. נסיך הגביעים נוטה להיות מעורפל, מיסטי ויצירתי, אבל זהו זמן שבו כדאי יותר מאי פעם לא להשאיר אנשים לנחש מה אנחנו מבקשים מהם – אלא פשוט לבקש את זה. לנסות לזהות מה אנחנו בעצם צריכים ולהגיד זאת בצורה מפורשת. 

בנוסף, מכיוון שהוא מייצג אומנות ורוחניות, אולי התחומים הללו יעזרו לנו להתחזק, להתגבר ולהרגיש מעט התרוממות רוח, גם טיפולים במגע יעזרו מאוד.

נסיך הגביעים
נסיך הגביעים

קלף חוסם/תומך – מה עוזר/מפריע לי בדרך למטרה? אביר המטות

קלף אביר המטות הוא אחד מארבעה קלפים של אנרגיה של "כמעט", הוא כמעט מתחיל, כמעט יוזם, כמעט מממש. השבוע כדאי לנו להפוך את הכמעט – ל"כן". משום שהאביר, כשהוא יוזם פעולה, הופך לאס – הקלף הכי חזק בקלפים הטארוט.

אז כדי להפוך לאסים השבוע, כדאי קצת להוציא את עצמנו בכוח מהלופים הפנימיים (שהירח מייצר) ומהחפירה המנטלית. כדאי לצאת ולעשות – גם ובעיקר אם לא מתחשק לנו.

יכול להיות שלא בא לנו לזוז מהמיטה, שלא מתחשק לנו לקבל, לבקש או לתת עזרה, אבל כדאי לנו, אנחנו חייבים להכניס לחיינו עוד גורמים כדי להתחזק ולחזור לבאלאנס.

אביר המטות
אביר המטות

אהבת את הקריאה לסוף השבוע שלך? איזה כיף!

הקריאה נותנת לנו הכוונה ברורה ומדויקת, אבל אולי יתחשק לך להבין יותר את הקריאה הזו ואיך היא עובדת? הנה קישור לסדנת המתנה על פריסת האס.או.אס:

רוצה לדעת איך לקרוא בקלפים באמת? איך לתת לעצמך ולאחרים קריאות מדויקות שפותרות בעיות, מעניקות מידע כמוס ומשמעותי? רוצה שינוי ממשי בנתיבי החיים הכי חשובים שיש (קריירה, זוגיות, התפתחות אישית ומשפחה)? אני בטוח שכן…

אז אני מחכה לך בקישור הזה לעוד מידע על קורס הטארוט ועל איפה בארץ אפשר ללמוד טארוט בגישתי.
כי כבר לא צריך להיכנס לתל-אביב כדי ללמוד טארוט. הקורס שלי זמין גם בבאר שבערחובותחדרהחיפה, וכן – גם אפשר ללמוד מהבית בזום 

הכותב: שגיא מנדלבוים

© שגיא מנדלבוים מטפל בהומיאופתיה קלאסית, ובעל ניסיון של 27 שנים בלימוד והוראה של קורסים וסדנאות בנושאי טארוט וחלומות אותם הוא מלמד בתל-אביב ובמרכזים שונים ברחבי הארץ. את שגיא הנכם מוזמנים לפגוש בהרצאת המבוא הקרובה וכן בקורסים: טארוט, טארוט מתקדמים ובקורס פענוח חלומות.
על הכותב בהרחבה

2 thoughts on “לקבוצת הוואטסאפ – מסר לסוף השבוע 20-26.10.23 הירח”

  1. ריימונדה פישר

    תודה לך סגיא.
    כבר הרגע ביצעתי מחיקת אפליקציאת ההזעקות הארצי.
    מרגע לרגע היה מכניס אותי לחרדות מטריפות.
    החלטתי שאני חייבת לדאוג לעצמי ,….

    1. שגיא מנדלבוים

      היי ריימונדה,
      אני לא בטוח שלמחוק את אפליקציית האזעקות זה הפתרון,
      סה"כ את רוצה לדעת שצריך להיכנס למקום מוגן.
      אולי תוודאי שהיא מזעיקה אותך רק שיש סכנה באזור שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *